Vandaag kwam ik erachter dat mijn auto is gaan lekken.
Olie lekt bij de versnellingsbak weg.
Paar weken geleden ging mijn auto stuk en in de garage hebben ze er een nieuwe kopppelingssetje erin gezet.
Alleen nu lijkt het erop dat ze misschien hun werk niet goed hebben gedaan?
Terug rijden naar de garage gaat beetje lastig is 3 uur rijden.
Iemand tips voor mij?
Alvast bedankt
Heel vaak lekken de aandrijfas keerringen nadat de assen eruit zijn geweest. Zijn deze vervangen bij jou toen de bak eruit ging?
Niks overgehoord, zal er morgen eens heen bellen.
Heb mijn auto bij een garage staan en er lekt olie bij de aandrijfas.
Er is al behoorlijk veel eruit gelekt.
Geldt een bovag garantie alleen wanneer je de auto daar ook koopt, of ook wanneer je je auto laat repareren bij een bovag garage?
Bovag garage of niet, je heb altijd garantie op de reparatie, tenzij het een onderhands klusje is geweest met een bijbehorende vriendenprijs, zonder btw bonnetje.
Keerringen niet vervangen is het meest voor de hand liggen, of in ieder geval de keerringen beschadigd. Ermee doorrijden is niet verstandig, straks draait de bak inelkaar, ik zou zeggen door de ANWB laten afslepen naar de garage waar de reparatie gedaan is.
Totaal aantal Berichten: 527
- Xantia 1.8i 16v
zelf bijvullen kan ook, en dan naar de garage rijden…
Ik zou als ik jou was in ieder geval de garage die het heeft gerepareetd eens bellen en vragen hoe of wat, voor het zelfe geld komen ze j auto “kostenloos"ophalen, of besteden ze de reparatie uit an een garage in de buurt!
( dat heb ik zelf eens aan de hand gehad! )
Vroeger had ik een ZX Spectrum en een ZX 1.9D break, nu een xantia
Garage heeft gebeld , kan mijn auto laten repareren in een garage hier en de rekening wordt door hun betaald.
Heel erg netjes van hun
Totaal aantal Berichten: 527
- Xantia 1.8i 16v
dat is idd erg netjes!
Vroeger had ik een ZX Spectrum en een ZX 1.9D break, nu een xantia