Als het probleem alleen bij hogere snelheden speelt, kan het in mijn ogen ook een kicht aanlopende rem zijn. In 1,2,3 trek je daar wel doorheen, maar bij hogere snelheid niet meer. Worden de schijven / trommels misschien warm? Stukje autobaan rijden, uit laten vieren richting een parkeerplaats, zo min mogelijk de rem gebruiken om te stoppen, en voorzichtig de schijven en trommels voelen.
Totaal aantal Berichten: 1184
Geregistreerd: 16-02-2007
- XM 3.0 V6 Exclusive Aut LPG
- C5 2.0 16v Exclusive LPG G3
Of de egr die open blijft staan. Kun je ook van dit soort grappen van krijgen. Verder kan de luchtinlaat aardig dicht zitten.
Alles wat ontstaat, komt voort uit het denken, het is geboren uit denken, gevormd uit denken.
Bij een verroette inlaat doordat de EGR open blijft staan, zal hij toch echt al vrij snel behoorlijke pluimen trekken.
Totaal aantal Berichten: 1184
Geregistreerd: 16-02-2007
- XM 3.0 V6 Exclusive Aut LPG
- C5 2.0 16v Exclusive LPG G3
Klopt, maar niet als je rijd zoals mijn moeder. Als je begrijpt wat ik bedoel…
Alles wat ontstaat, komt voort uit het denken, het is geboren uit denken, gevormd uit denken.
Allemaal bedankt voor het meedenken.
De bout waar mee de pully op de krukas vast zit was handvast en de spie uitgelubberd. Einde verhaal.
Op zoek naar een goed motortje voor mijn trouwe viervoeter.
Totaal aantal Berichten: 1184
Geregistreerd: 16-02-2007
- XM 3.0 V6 Exclusive Aut LPG
- C5 2.0 16v Exclusive LPG G3
Heb ik ook een keer gehad, maar toen was alleen het spietje zelf overleden. Bij jou ook de krukas?
Alles wat ontstaat, komt voort uit het denken, het is geboren uit denken, gevormd uit denken.
Wat is er gebeurd, multi-riem erafgelopen en in de D-riem gelopen?
zie begin bericht van dit topic hij reed nog wel maar alles een beetje uitgelubberd.
Geen riemen eraf gelopen. maar wel spie tandwiel ,pully 1.5 tandje speling.