Totaal aantal Berichten: 149
- BX 1.4 Deauville U9
- Xsara 1800
- AX 1.1 spot 3 deurs
- BX 1600 RS
Ik ga maandag naar Parijs en zou graag willen weten wie er nog meer gaat van dit forum.
En wat de beste reis optie is, wel per auto natuurlijk. En of er een leuke camping in de buurt is voor een nachtje pitten.
Zwartvoet
Geen wit maar een zwartvoetje
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Is er dan weer een reis gepland vanuit een vereniging o.i.d?
In de regio’s rondom Parijs zijn verschillende campings te vinden en nabij het conservatoire zijn ook voldoende goedkope hotels te vinden.
http://www.camping-frankrijk.nl/regio/ile-de-france.asp
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
HIER nog een linkje naar een site met municipal campings.
Totaal aantal Berichten: 367
- LN/LNA 11 RE Cannelle
- Xantia Turbo CT VSX break
Camping Campix kan ik aanraden.
http://www.campingcampix.com
De patron spreekt en mailt Engels.
Ook een aanrader als camping voor een bezoek aan het conservatoire in groeps of clubverband.
Voor het bezoek van de AXClub had ik het groepsveld gereserveerd, zie de plattegrond.
Groepsveld is groot genoeg voor 40 mensen incl tent of caravan. Barbeque en een kampvuur was geen probleem.
En de patron heeft een AX’je als manusje van alles! klik
Aanstaande maandag met de Citroën Club Nederland ben ik er ook bij.
Dit keer heeft de vriendin een hotel naast Parc de la Villette geboekt voor een weekendje Paris.
Groet, Rogier
Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Ben nog nooit naar het conservatoire geweest, maar ken Camping Campix wel. Uit mijn herinnering niet supergoedkoop (is al even geleden, kan het mis hebben), maar wel een leuke/mooie camping!
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
- BX 1.4 Deauville U9
- Xsara 1800
- AX 1.1 spot 3 deurs
- BX 1600 RS
Ga morgen even rustig kijken welke het dichts in de buurt is. En ja de Citroen club Nederland organiseert het. Heb er wel een zin in, maar zoek nog een maatje om mee te reizen. of dat er meer zijn die in colonne wil rijden.
Kun je daar een beetje parkeren bij de fabriek?
Jep, is parkeerplaats voorzien voor de deur
U ziet:
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Wat staat er voor rare Citroën links naast die C1? Die heeft dus later wel een boete gekregen.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- BX 1.4 Deauville U9
- Xsara 1800
- AX 1.1 spot 3 deurs
- BX 1600 RS
Yep plek zat dus, men heb ik er zin in zeg.
Hoop niet de er gecontroleerd wordt aan de grens, want mijn id is dan 4 dagen verlopen.
hogervp schreef:Wat staat er voor rare Citroën links naast die C1? Die heeft dus later wel een boete gekregen.
In elk geval 1 mederwerker rijdt rond in een Golf waarvan ik vrees dat die nog slechter was dan Oude Criezel, dus die boetes zullen wel uit blijven ...
Schijt aan originaliteit.
Ze hebben het druk met Nederlanders deze week. Vrijdag is de Citroën SM-club er. Ik ook Dat wordt een echte
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
- BX 1.4 Deauville U9
- Xsara 1800
- AX 1.1 spot 3 deurs
- BX 1600 RS
Rio97 schreef:Camping Campix kan ik aanraden.
http://www.campingcampix.com
De patron spreekt en mailt Engels.
Bedankt Rio
Ik ga er dus overnachten. Ik heb nog een plekje over omdat mijn maatje niet gaat. Is er nog iemand in de buurt van Hengelo of op de weg naar Frankrijk toe, die mee wil?
Rene