Totaal aantal Berichten: 43302
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Kijk nou eens, ga je op vakantie plaatsen ze uitgerekend dán het artikel in de autovisie
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Effe naar de winkel. Zo kan ik het niet lezen. En tja, onze Yuri met de SM in de Autovisie, dat wil ik niet missen. Wel benieuwd wat er nog meer in staat over de SM, behalve dat die origineel niet rijdt.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Totaal aantal Berichten: 2120
Geregistreerd: 04-02-2008
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Robin Visser schreef:Zo kan ik het niet lezen.
Even boven de afbeelding gaan staan met je cursor, rechter muisklik.
Dan even de url van de afbeelding kopiëren en in je adresbalk plakken.
Op enter drukken, en voilá: hij is zoombaar.
Kom op zeg…
Dat krantje ligt voor 2,95 in de winkel….
Totaal aantal Berichten: 251
Geregistreerd: 02-04-2006
- Traction Avant 11BL
- HY Camper
Heb de Autovisie in huis en inmiddels gelezen. Heel leuk en toch ook positief stuk over de SM met als motto als je de SM maar goed onderhoudt en modificeert, is het gewoon een super auto. De eerste foto had eigenlijk op de cover van het blad moeten staan….
Zojuist het plaatje naar de e-mail gekopieerd en van daaruit geopend. En zo kon ik het lezen. En toch ga ik naar de winkel. Want voor die 3 euries, wil ik het ook gewoon op papier hebben, gewoon voor de heb en het leuke.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Totaal aantal Berichten: 43302
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Zo. De eerste deuk/pit zit er weer in . Tijdens een achtervolging van een Brit in een totaal nieuw gerestaureerde E-type knalde er een steen tegen het rechter achterscherm. Gelukkig was dat net gespoten. Nu er een pit in zit hoef ik me daar dus ook niet meer druk over te maken. Vreselijke auto trouwens zo’n E-type. Vééls te smal, veel banden gepiep, dramatische remmen en eigenlijk rijdt je hem met een SM helemaal zoek….
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 27931
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Een E type vind ik leuk om een keer te zien.
Maar voor dat geld dat je voor een goede E type mag neerleggen heb ik liever een volledige gerestaureerde SM!
Een SM is tenmiste voorzien van elektrische ramen en airco, ik vraag me af of dat in een E type ook het geval is.
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
Kijk nog ‘ns naar de titel van het topic, zou ik zeggen . Maar wees gerust, er zullen minimaal 2 SM’s zijn. Mijn vriendje fotograaf was er gisteren om z’n perskaart op te halen en die zag er één staan bij deelnemende auto’s. En ik ga zondag met de SM.
Arjan Verkade schreef:Een E type vind ik leuk om een keer te zien.
Maar voor dat geld dat je voor een goede E type mag neerleggen heb ik liever een volledige gerestaureerde SM!
Een SM is tenmiste voorzien van elektrische ramen en airco, ik vraag me af of dat in een E type ook het geval is.
De E-type is wat mij betreft één van de mooiste productie-auto’s, zo niet de mooiste, met de SM en de DB5 daar vlak achter aan. Best typisch, er zijn er ongeveer 60.000 E-types gemaakt, van de SM 13.000, de E-type schijnt niet geweldig te rijden, de SM top en toch is de waarde van een E-type beduidend hoger. Voor de prijs van de mooiste (volledig gerestaureerde) SM’s op internet, heb je een veel minder goeie E-type.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Was een E-type ook niet veel ouder dan de SM?
De E-type was van 61 tot 75.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Dat maakt hem dus tien jaar ouder dan de SM.
Nogal wiedes dat die een technische achterstand had.
Bij Jaguar stond de ontwikkeling van de E-type ook niet stil. Die heeft verschillende updates gehad. De SM was denk ik gewoon veel vooruitstrevender en rijdt wat mij betreft nog steeds heel hedendaags. Qua rijgedrag op de snelweg en B-wegen is de SM gewoon fantastisch.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Totaal aantal Berichten: 27931
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Net als de DS qua wegligging verder vooruit was als het grote deel van de andere merken in die tijd