Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Je zou kunnen overwegen om een iemand die voor de hobby auto’s poetst er met zijn poets machine overheen te laten gaan, wellicht wordt dan veel schade veel minder zichtbaar
Daar valt behoorlijk wat te halen.
Ik heb een tijdje geleden samen met mijn pa een polijst machine gekocht. Dus ik denk dat ikzelf diegene ben…. Moet alleen nog een x zin en tijd maken.
Citroen DS4 thp200 Sport Chic
vorige bolides:
Peugeot 206 SW 2.0 GTi Citroën Saxo 1.6 16V VTS | Citroën xsara Coupe VTR | Seat Leon Cupra 4 2.8 V6 24v
Citroën xsara Coupe VTS HDi | Citroën ZX 16V | peugeot 205 XS 1.4i
Totaal aantal Berichten: 5465
Geregistreerd: 01-07-2007
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Misschien moet je Rob lief aankijken!
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Klinkt goed, succes!
Vorige week vrijdag nog even een remklauw linksachter vervangen van de xsaar. Deze zat voor de 2e x vast. Kon een goede gebruikte overnemen. Dus deze zit er nu onder.
Verder komt de auto voor binnenkort 4cm dichter tegen het asfalt. Heb namelijk een setje eibach veren voor weinig op de kop getikt.
Ennuh…poetsen/polijsten is nog steeds niet gebeurd….
Citroen DS4 thp200 Sport Chic
vorige bolides:
Peugeot 206 SW 2.0 GTi Citroën Saxo 1.6 16V VTS | Citroën xsara Coupe VTR | Seat Leon Cupra 4 2.8 V6 24v
Citroën xsara Coupe VTS HDi | Citroën ZX 16V | peugeot 205 XS 1.4i
gisteren heb 2 mistlichten uit de bumper gehaald en 1 weer terug geplaatst met een gold vision lamp erin. De andere ligt nu op de verwarming. Deze moet ff drogen omdat deze als aquarium diende. Kapje achter zat los. deze had waarschijnlijk niet goed vast gezet toen ik de lampjes wilde vervangen.
dus nu 3x geel
morgen of overmorgen de andere er weer ff indrukken als deze weer droog is.
Zag zonet ook een probleempje met de knipperlichtjes… Mag dit voor APK?
Citroen DS4 thp200 Sport Chic
vorige bolides:
Peugeot 206 SW 2.0 GTi Citroën Saxo 1.6 16V VTS | Citroën xsara Coupe VTR | Seat Leon Cupra 4 2.8 V6 24v
Citroën xsara Coupe VTS HDi | Citroën ZX 16V | peugeot 205 XS 1.4i
Totaal aantal Berichten: 7778
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Ben geen expert maar het lijkt me geen probleem voor de APK. Wanneer er condens in een koplamp zit zal dat wel zo zijn, omdat dan het lichtbeeld verandert en je je tegenliggers zou kunnen verblinden.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Vanochtend de xsara op deze km-stand gezet.
Citroen DS4 thp200 Sport Chic
vorige bolides:
Peugeot 206 SW 2.0 GTi Citroën Saxo 1.6 16V VTS | Citroën xsara Coupe VTR | Seat Leon Cupra 4 2.8 V6 24v
Citroën xsara Coupe VTS HDi | Citroën ZX 16V | peugeot 205 XS 1.4i
mAar weer is ff het stof van dit topic afblazen…
De xsara gaat nog steeds onvermoeid doorrijden. De wagen heeft inmiddels meer dan 190.000 km voor de kiezen gehad, op 2 gapende deurpanelen na doet alles het nog steeds zoals het.
Ook staat de xsara alweer een flink aantal weken op de winterbanden. Dit ivm met de erg slechte wegen in de nieuwbouw wijk. Vind het zonde van mijn mooie 17 inch wielen om ze krom te rijden of te besschadigen.
Aandacht krijgt de auto nu totaal niet, aangezien ik nog steeds druk bezig ben met mijn nieuwe woning.
Citroen DS4 thp200 Sport Chic
vorige bolides:
Peugeot 206 SW 2.0 GTi Citroën Saxo 1.6 16V VTS | Citroën xsara Coupe VTR | Seat Leon Cupra 4 2.8 V6 24v
Citroën xsara Coupe VTS HDi | Citroën ZX 16V | peugeot 205 XS 1.4i
Ik wil graag even van jullie wijze raad gebruik maken….
Ik zit er over te denken om een VTS interieur over te nemen, maar dit is een ph1 VTS interieur. Aangezien de standaard VTR stoelen vrij vlak zijn. En VTS stoelen geven iets meer steun…
Kan ik de stoelen zo omzetten? Of moet ik nog ergens op letten?
Citroen DS4 thp200 Sport Chic
vorige bolides:
Peugeot 206 SW 2.0 GTi Citroën Saxo 1.6 16V VTS | Citroën xsara Coupe VTR | Seat Leon Cupra 4 2.8 V6 24v
Citroën xsara Coupe VTS HDi | Citroën ZX 16V | peugeot 205 XS 1.4i
Totaal aantal Berichten: 7778
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Aansluiting van de airbags wellicht? Anders zijn ze gewoon om te schroeven bij mijn weten.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 7778
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Even vraagje over die vastzittende remklauw achter, hoe kwam dat aan het licht? Ikzelf zit nu ook met een remklauw achter die afwijkt ten opzichte van de andere kant.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
2d schreef:Even vraagje over die vastzittende remklauw achter, hoe kwam dat aan het licht? Ikzelf zit nu ook met een remklauw achter die afwijkt ten opzichte van de andere kant.
1 remschijf was helemaal blauw geworden. Duidelijker kan volgens mij niet…
Citroen DS4 thp200 Sport Chic
vorige bolides:
Peugeot 206 SW 2.0 GTi Citroën Saxo 1.6 16V VTS | Citroën xsara Coupe VTR | Seat Leon Cupra 4 2.8 V6 24v
Citroën xsara Coupe VTS HDi | Citroën ZX 16V | peugeot 205 XS 1.4i
De kogel is door de kerk.: Ik heb de stoelen gekocht. Binnenkort maar is even ophalen.
Citroen DS4 thp200 Sport Chic
vorige bolides:
Peugeot 206 SW 2.0 GTi Citroën Saxo 1.6 16V VTS | Citroën xsara Coupe VTR | Seat Leon Cupra 4 2.8 V6 24v
Citroën xsara Coupe VTS HDi | Citroën ZX 16V | peugeot 205 XS 1.4i
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ik snap je wel… De standaard stoelen vind ik altijd maar matig.
Deze maandag ook nog even dikke 200 km gereden, dan begint de rug toch weer een beetje te zeuren, met de CX had ik daar zaterdag met dikke 200 km toch echt geen last van
In een berline/break stoel heb ik er altijd nog meer last van
Het nadeel van een VTS interieur is weer de matriaal keuze, de alcantara zijvlakken gaan vaan oprullen of scheuren helemaal.
Het mooiste is een VTS type 3 interieur, dit heeft zowel de goede zit als de juiste matriaal keuze, en de airbags
Het nadeel is dat het nog niet echt aangeboden wordt…
Aan de andere kant is het standaard interieur in een Xsara altijd nog stukken beter als in de kleinere Citroën modellen. (C1, Saxo, Ax, etc..)