Hoi,
Ik heb een 2e hands trekhaak gekocht.
Hij zou compleet zijn en is gedemonteerd door de citroendealer in Sneek.
Je zou zeggen dat hij dus ook compleet zou moeten zijn ... de vorige eigenaar heeft € 55,- afgerekend voor het deskundig en compleet demonteren..
Maar het lijkt er op dat ze in Sneek zich er gemakkelijk vanaf wilde brengen door alleen het displaytje voor het canbus systeem en het draadboompje wat van dit display naar de aansluitstekker buiten gaat er af te halen ...
Ik mis dus de 2 andere stekkers die op het canbus display gezet moeten worden + het draadje met de zekering onder het dashboard
Weet iemand toevallig of deze stekkers ook los te koop zijn ?
Grt,
aad
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Die stekkers liggen er niet altijd al, wel losse draadjes, heb je wel een handleiding? Ook kan er een stekkertje bij de zekeringkast ontbreken, succes
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Ik heb een handleiding..
Er liggen volgens de handleiding losse draden waar bijgeleverde stekkers opgezet moeten worden .... maar juist deze stekkers mis ik ...
een stekker met 1 pin en een stekker met 10 pins ... en die onder het dashboard ...
kan het ook zo zijn dat deze stekkers te vinden zijn in het bestaande kastje ? (dat ik geen stekkers moet monteren aan losse bedrading ?).... dat de plaatjes van de montagehandleiding eik zijn voor versies zonder parkeersensoren…..)
of ben ik nu een wensdenker
Rock’s schreef:kan het ook zo zijn dat deze stekkers te vinden zijn in het bestaande kastje ? (dat ik geen stekkers moet monteren aan losse bedrading ?).... dat de plaatjes van de montagehandleiding eik zijn voor versies zonder parkeersensoren…..)
of ben ik nu een wensdenker
Na verdere studie op de plaatjes blijkt bovenstaande niet te kloppen ....
Ik mis volgens mij echt deze stekkertjes en ze horen bij het aansluitsetje…
Ik zal nog even zoeken, maar ik meen dat ik juist iets van stekkers overhield toen ik de haak monteerde. Misschien ligt het er nog….
Overigens is de haak en aansluiting voor de Peugeot 307 hetzelfde. Dus om eventueel op de sloop of zo een ontbrekend dingetje te zoeken maakt dat je keus groter.
Volvo V60 Twin Engine 2015
Fiat Panda Twinair 2014
‘Je mist meer dan je meemaakt’
Ik heb gemailed naar de dealer in Sneek ... maar helaas tot op heden 0,0 reactie gekregen op mijn verhaal ...
Afgelopen vrijdag maar even een belletje gedaan ...
Ybo (aardige kerel)gesproken van het magazijn die het vervolgens aan de monteur/ demonteur in dit geval ging vragen of dit mogelijk was.
De monteur bevestigde dat het idd zou kunnen klopen en Ybo heeft vervolgens de missende stekkers voor me opgezocht en opgestuurd…
Kortom ... netjes opgelost door de magazijnman uit Sneek
Totaal aantal Berichten: 1093
- C4 (2004-heden) Berline 2.0 HDI Exclusive
Aardige luitjes daar in het noorden