De achterruit van onze Xantia Break is ingeslagen, en ligt helemaal aan diggelen. Kent iemand een goed adresje in Amsterdam (of omgeving) om de ruit te laten vervangen, en weet iemand hoeveel dit ongeveer gaat kosten?
groet, Gerti
Als de auto WA-plus of all-risk is verzekerd, kost het je alleen iets van 150 euro eigen risico.
Je kan Carglass bellen voor een prijsopgave, zij hebben verstigingen door heel het land.
Totaal aantal Berichten: 527
- Xantia 1.8i 16v
heb je inmiddels al een nieuwe ruit?
zo ja , wat was je kwijt als ik vragen mag, zo nee, stuur mij eens een pm, ik wet misschien wel een “mannetje”
( heeft de voorruit van mijn ZX ook gedaan, en is zeer ervaren en goedkoop.)
Vroeger had ik een ZX Spectrum en een ZX 1.9D break, nu een xantia
als je verzekerd bent ervoor dan kost het je 0 euro bij autoruitexpress…
Totaal aantal Berichten: 527
- Xantia 1.8i 16v
met aftrek van eigen risico.
Bijn mijn vorige zx was ik +/-250 kwijt incl plaatsen, als ik verzekerd was voor ruitschade had ik in al die jaren zowat het dubbele al kwijt geweest aan premie!
Vroeger had ik een ZX Spectrum en een ZX 1.9D break, nu een xantia
Bedankt voor de tips! Ik heb uiteindelijk via via iemand gevonden, die voor iets meer dan 300 een nieuwe achterruit heeft geplaatst. Carglass vroeg ruim 800 euro, dus dat was niet echt een optie. Zij mikken toch vooral op de mensen die zich verzekerd hebben tegen ruitschade.
Traindriver schreef:met aftrek van eigen risico.
Bijn mijn vorige zx was ik +/-250 kwijt incl plaatsen, als ik verzekerd was voor ruitschade had ik in al die jaren zowat het dubbele al kwijt geweest aan premie!
WA+ verzekeren kost echt niet zoveel meer, c.a. 15 extra per maand, en daarvoor is meer dan alleen ruitschade verzekerd. Het mooie van een verzekering is dat je altijd hoopt het niet nodig te hebben, ik heb mijn Xantia niet voor niets all-risk verzekerd.