Hallo Allemaal,
Ik heb al wat op het forum rond gekeken, maar kon niet meteen wat vinden wat een andwoord geeft op mijn vraag!
Vandaar dat ik maar een nieuw topic open.
Ik heb dus een Citroën Berlingo, maar bij aankoop was er geen code kaart(voor sleutel laten bijmaken) bij.
Nu heb ik mijn sleutels wel nog, maar het zou toch handig zijn als ik deze kaart heb.
Zodat ik niet moet beginnen rond bellen als mijn sleutel eens weg moest zijn!
Heeft iemand een idee of deze kaart opnieuw is aan te vragen via een Citroën dealer(ben er zelf nog niet geweest tot nu toe)?
Enzoja, hoeveel zou dit gaan kosten(+/-)?
Of moeten de sloten en contact etc allemaal vervangen worden dan?
Hopelijk heeft iemand een andwoord op mijn vraag, die al hetelfde heeft meegemaakt.
Ik heb de code kaart ook niet bij de auto, bij de dealer kunnnen ze zonder kaart een sleutel bestellen aan de hand van het chassis nummer.
Bedankt voor je reactie!
Heb je toevallig ook een idee hoeveel het zou kosten?
Die kaart heb je nodig om nieuwe sleutels in te lezen, anders kun je de motor niet startten ivm de startblokkering, de chip hiervoor zit in de sleutel. De code op deze kaart kan de dealer voor je aanvragen bij de fabriek in Frankrijk.
Toen ik begin dit jaar een nieuwe sleutel bestelde hebben ze er ook niet naar de kaart gevraagd.(ik heb m ook niet) Mijn sleutel koste toen iets van €160. incl. het inleren. Dit was een sleutel met afstandsbediening voor de cv.
kuuper schreef:Toen ik begin dit jaar een nieuwe sleutel bestelde hebben ze er ook niet naar de kaart gevraagd.(ik heb m ook niet) Mijn sleutel koste toen iets van €160. incl. het inleren. Dit was een sleutel met afstandsbediening voor de cv.
Wow 160 Euro voor een sleutel?
Ik heb nu contact gehad met een dealer, maar over de prijs kon hij niets zeggen(originele Citroën dealer ).
Maar nu ik hier lees dat de dealers het via Frankrijk bestellen, ga ik misschien daar eens langs, vertrek volgende week naar Spanje en we blijven toch wel een paar dagen in Frankrijk.
Maar weet dus niet of het daar goedkoper gaat zijn voor mij als toerist : .
Anders zal het pas zijn voor wanneer ik terug bent.
@ Kuuper: heb je voor die prijs toen ook nog een code kaard erbij gekregen?
Nee ik heb er geen code kaart bij gekregen, ze hadden de sleutel besteld aan de hand van t chassisnr. en daarna aangemeld in de boordelectronica v/d auto.