Dit geef ik even door:
[quote data=”” author=“Bruno JAMMES” date=“1252147597”]I plan to organise a racing and sportive Citroën meeting at Le Mans on the 19th of August 2006. This event would be a part of Eurocitro.
The idea is to allow owners of Citroen racing car to meet other Citroen racing car enthusiasts, ex-drivers and ex-mechanics of the Citroën rally team (at the period of the DS), and at the same time, to have the opportunity to drive our car on the Le Mans circuit (the short one).
Do you know some people which could be interested by such a meeting ?
Best Regards,
Bruno JAMMES—> .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Toulouse
Ik ga er sowieso heen, want Eurocitro 2003 was een geweldig evenement.
Edit: het emailadres van Bruno erbij gezet voor verdere informatie.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
mooie reden voor een ritje frankrijk
Leg eens even uit…
Dit draait om een gezellige dag met mensen die weg zijn van de DS in rally out-fit en het gebeuren eromheen?
En er bestaat vervolgens een mogelijkheid om in je eigen wagen een rondje te rijden?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Leg eens even uit…
Dit draait om een gezellige dag met mensen die weg zijn van de DS in rally out-fit en het gebeuren eromheen?
En er bestaat vervolgens een mogelijkheid om in je eigen wagen een rondje te rijden?
Ik geef het alleen maar door, aangezien zijn email viavia in mijn inbox rolde.
Ik heb daarom maar even het emailadres van Bruno erbij gezet. Bij hem kun je terecht voor meer informatie.
Voor meer informatie over Eurocitro 2003 kun je hier kijken: klik!
En zo reed ik daar in mijn BX 19 GT, op een warme zomermiddag in augustus 2003: klik! en klik! .
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Ik ben ook van de partij met de BX!
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
EuroCitro is een geweldig evenement!
Ik ben in 2000 en in 2003 geweest.
Ik zal er dus volgend jaar ook weer zijn.
Ik zal kijken of ik tijd heb om tzt wat foto’s van de vorige keren op de site kan zetten om een indruk te geven.
Er komen altijd heel veel en hele bijzondere Citroëns die je normaliter niet vaak ziet op evenementen. Echt de moeite waard dus!