dagg allen,
ik heb een zx 1.6 image op het oog maar de verkoper meld dat de auto lang heeft gestaan en 1 liter olie verbruikt per km????
dit lijkt mij erg overdreven maar wie kan hier meer over vertellen? het is een 96 model met 153000 km.
ook wil ik weten of ik er goed aan doe de wagen te kopen of niet,(350 euri) opzich ziet ie er prima uit, mischien een ander blok erin hangen bijv een 1.4??
Dan moet je een heleboel ombouwen, een 1.4 is helemaal anders dan een 1.6 in een ZX.
Ik zie dat je op zoek bent naar een ZX, een vouwwagen trekken is een vereiste.
In jou prijscategorie zijn er een heleboel te krijgen, ook dus de 5-deurs berline versie, struin marktplaats eens af en ga een paar bekijken en rijden, dan heb je een grotere kans dat je een goed exemplaat treft dan dat je impulsief een wrak koopt, een ZX die olie verbruikt lijkt mij geen goede start…
Emiel
Totaal aantal Berichten: 1184
- XM 3.0 V6 Exclusive Aut LPG
- C5 2.0 16v Exclusive LPG G3
klepseals willen wel eens gaan lekken, maar ik denk dat hij 1l op 1000km bedoeld.
Alles wat ontstaat, komt voort uit het denken, het is geboren uit denken, gevormd uit denken.
daar was ik ook al bang voor. ben bang dat ik van de ene in de andere narigheid val, aangezien wij nog in manila wonen maar ik wil toch alvast een zx kopen, dus als iemand mij helpen wil met uitkijken?? heel graag,
zojuist een mail terug gehad, er schijnt meer aan de hand te zij, zonde zonde want ik loop er steeds aan te denken, echter de erkoper wil niet zeggen wat het probleem is, het is wel wat ik zoek, zoals ik zei op de foto’s ziet hij er spik en span uit, pls help, wat te doen, de gok wagen? weet ook zo niemand die even wil kijken voor me en uitsluitsel geeft, mischien een kleine reparatie? mischien motor wissel?? wie het weet mag het zeggen.
Totaal aantal Berichten: 1184
- XM 3.0 V6 Exclusive Aut LPG
- C5 2.0 16v Exclusive LPG G3
Wil niet zeggen wat het probleem is? Rare vent, zou voor mij al klaar zijn. Er staan er zat te koop, dat is het probleem niet.
Alles wat ontstaat, komt voort uit het denken, het is geboren uit denken, gevormd uit denken.
of niet veel verstand van citroen, want ja dat is toch een vak apart op sommige vlakken, heb de gehele dag gelezen hier en ben veel wijzer geworden over hoe eea in elkaar steekt. ik heb moet zeggen dat op marktplaats nou niet veel 5 deurs zx staan, maar ik wil zal en moet een 5 deurs zx, nu kan ik het nog doen miss, later niet meer, wat is trouwens beter, een 1.4 of 1.6? mij is verteld een 1.4 is techisch beter.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Een 14 jaar oude ZX met een blok die loopt op mengsmering is technisch total-loss. Kijk gewoon lekker rond voor iets dat wel in orde is, uiteindelijk zul je goedkoper uit zijn!
bespaar je gewoon de ellende en kom nou eens gewoon eens ff naar die break kijken ik heb er begin dit jaar nog voor ruim 500 euro onderhoud aangedaan.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Kijk, dat is een slimme opmerking!
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Of deze dan?
http://www.citroen-forum.nl/markt/advertentie/1364#Fotos
Aandrijfas is altijd nog wat makkelijker als een andere motor erin.
ziet er niet slecht uit, hoewel op marktplaats staat ie gereserveerd dus ben ik te laat miss, even op topic terug, heb gebeld met de verkoper en er schijnt een zuigerveer gebroken te zijn van de zx die ik op het oog had, is dat nog binnen alle perker te redden? eh wij zijn nog in manila dus ff kijken gaat niet,
- C5 Break 2.0-16V
die rode had ik gezien maar de eigenaar wil hem niet vasthouden cq stallen voor ons,
ik wil en moet gewoon een zx hebben staan, betaald en wel als we dan terugkomen instappen en rijden, aangezien me twee kids en filippijnse rouw ook meekomen wil ik niet nog eens weken naar een auto lopen zoeken, daarbij nu kan ik het nog redelijk betalen, straks waarschijnlijk niet meer, thats the point.
- C5 Break 2.0-16V
Totaal aantal Berichten: 2502
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
renelyn schreef:
als we dan terugkomen instappen en rijden, .
moet je vooral achter een auto aangaan waar je eerst een nieuw blok in moet lepelen…