kijk, deze heb ik op het oog en zoals het er nu naar uitziet wordt dit hem, voor 500 euro met apk, maar er zit een scheur in voorruit links onder, is dit een probleem?
renelyn schreef:kijk, deze heb ik op het oog en zoals het er nu naar uitziet wordt dit hem, voor 500 euro met apk, maar er zit een scheur in voorruit links onder, is dit een probleem?
gewoon een nw vooruit inzetten
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
ja, ik vroeg me af of dit apk afkeur is of nog niet, hoe zit het? zijn zx ruiten gelijmd of nog met rubber? geen idee hierover
de ruit zit gelijmt en of het een apk afkeur is weet ik niet zeker, maar je gaat met zo’n scheur toch geen auto rijden man!!!!! een steen er op en hij vebrijzeld helemaal. gewwon een verzekering met glas schade afsluiten en een nw ruit erin laten zetten.
hier een nw voorruit
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
goed plan, en kan aan huis vervangen worden, het is trouwens een 1.6, ik zal gerust nog met vragen komen te zitten waarvan ik hier de oplossing hoop te krijgen, heb wel geleerd dat direct de db snaar spanrol en waterpomp dient te worden vervangen ( om groote problemen uit te sluiten) zijn deze motoren redelijk betrouwbaar? vouwwagen zal geen punt zijn verwacht ik, de wagen heeft 245000 gelopen tot nu toe, onze verwachting is om er niet meer dan 8000 km per jaar mee te rijden.
ik vind de km stand extreem hoog maar jha dat zal wel aan mij liggen ik ben bang dat je iemand anders z’n ellende koopt maar ik denk dat er mensen zijn die daar heel anders over denken.
veel plezier ermee
ach zoveel gaan we er niet mee weg, en ik denk als de vitale punten ok zijn kan ie nog wel een jaartje mee? ik verwacht geen nieuwe voor only 500 euro.
ga in elk geval een kenteken check doen en hoop nog meer tips en info in te winnen voor aandachts punten
Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
stan schreef:ik vind de km stand extreem hoog maar jha dat zal wel aan mij liggen ik ben bang dat je iemand anders z’n ellende koopt maar ik denk dat er mensen zijn die daar heel anders over denken.
veel plezier ermee
Waar baseer je dat op? Ik heb een ZX zien weggaan (voor heel iets meer dan 500 euro, dat wel) die 12 jaar oud was en ruim 2 ton had gelopen. Kwam van eerste eigenaar en zat een enorme stapel facturen bij, was niet op onderhoud bezuinigd.
Dus misschien iets te kort door de bocht om bij een auto van deze leeftijd met zo’n kmstand te stellen dat je alleen maar ellende koopt.
Misschien ben ik wel verpest, ik rij alleen maar in oude diesels en heb dus nooit auto’s met lage kmstanden…....
ps, ik denk daar dus heel anders over
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
gehhel mee ens, voor mij: een auto die hoofdzakelijk snelweg heeft gereden en dus altijd toeren en goed warm is geweest is veel beter dan een auto die alleen maar rondjes om de molen heeft gereden, lekker lage km stand maar nooit echt goed warm gelopen, een monteur hier in manila zei dat km standen niet zoveel over de auto hoeven te zeggen, als onderhoud naar behoren is uitgevoerd is er niet zoveel aan de hand.
25trd schreef:stan schreef:ik vind de km stand extreem hoog maar jha dat zal wel aan mij liggen ik ben bang dat je iemand anders z’n ellende koopt maar ik denk dat er mensen zijn die daar heel anders over denken.
veel plezier ermee
Waar baseer je dat op? Ik heb een ZX zien weggaan (voor heel iets meer dan 500 euro, dat wel) die 12 jaar oud was en ruim 2 ton had gelopen. Kwam van eerste eigenaar en zat een enorme stapel facturen bij, was niet op onderhoud bezuinigd.
Dus misschien iets te kort door de bocht om bij een auto van deze leeftijd met zo’n kmstand te stellen dat je alleen maar ellende koopt.
Misschien ben ik wel verpest, ik rij alleen maar in oude diesels en heb dus nooit auto’s met lage kmstanden…....
ps, ik denk daar dus heel anders over
kijk als het over diesels gaat heb ik daar minder moeite mee mits er history bij zit,ik heb zelf ook een diesel met ruim 240.000km gekocht maar wel met historie
je geeft een voorbeeld over een zx met ruim 2ton met veel fakturen dat geeft aan dat zo’n auto goed onderhouden is dat geef vertrouwen.
maar een auto met een mega km stand zonder historie is voor mij een dikke nono.
- C15 GV (Grand Volume)
Tsja, historie zegt niet alles….. Het kan soms ook een afweging van gevoel en prijs zijn.
Maar goed, misschien heb ik al iets teveel auto’s gekocht om daar nog enigszins subjectief over te oordelen.
Ik denk dat als deze auto goed rijdt, geen ernstige gebreken heeft en de koper er een goed gevoel bij heeft, 500 euro niet teveel is.
Veel succes ermee iig!
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
dit gaat niet goed, heel merkwaardig maar de verkoper wil eerst geld en vrijwaring voordat hij de auto verkoopt en de papieren geeft
vraag, hoe kan iemand die auto op naam zetten zonder papieren?? geen zuivere koffie, dus wederom wachten op reacties van anderen die ik op het oog heb,
- C15 GV (Grand Volume)
Verkoper heeft het niet helemaal begrepen denk ik…. of hoe had jij het gedacht dan?
Normaliter is het bij een particuliere verkoop zo dat de verkoper en de koper samen naar het postkantoor gaan, het kenteken overgeschreven wordt en de verkoper dan zijn geld en vrijwaring krijgt…
Particuliere verkopers wijken hier niet graag van af (uitzonderingen daar gelaten).
Totaal aantal Berichten: 2120
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Waarom wacht je niet even en ga je lekker zelf ter plekke tegen de bandjes trappen? Dan is de kans ook een stuk kleiner dat je vernökt wordt
eindelijk gevonden en ook gekocht, deze zx 1.8i advance.
overeengekomen, hij blijfr binnenstaan tot we terug zij in nl.
db riem en spanrol nieuw, bij afhalen verse apk, en dat alles voor 500 euro.
dacht niet dat dat slecht was.
heeft 133 duizend gelopen.