Ik ben sinds kort de trotse bezitter van de C4 Picasso, met MyWay navigatie.
Op een ander forum heb ik gelezen dat het beter is de kaart te kopiëren en het origineel te bewaren en verder te gaan met de kopie. Dit ivm diefstal en/of verlies.
Echter, mijn PC (windows 7) ziet deze kaart niet. Weet iemand, of de SD kaart te kopiëren is en zo ja, hoe?
edit mod; topic naar het juiste forum verplaatst.
Totaal aantal Berichten: 527
- BX SPORT
- XM 2.0i Turbo CT Automaat
Ja, deze is te kopieren.
Hoe, in sommige computers/laptops zit een SD reader in. Daarmee kan je dan kopieren.
Als het een SD kaart is welke groter is dan 4GB, dan is het een SDHC kaartje, de wat oudere kaartlezers kunnen deze niet lezen.
Ik heb het idee dat de orginele sd kaart van myway geen sdhc is. Als ik de gegevens op een sdhc kopieer, dan werkt het niet meer. Ik denk dat de myway nog draait op de ouderwetse SD variant.
Hoi,
Misschien moet er eens een apart MyWay thread geopend worden.
De handleiding van de MyWay is voor velen onder ons totaal niet duidelijk!
Ik ben reeds een tijdje op zoek als het mogelijk zou zijn om MP3 bestanden af te spelen vanop mijn SD kaart.
tot nu toe heb ik nog geen oplossing gevonden…
Iemand?
Grand C4 Picasso 1.6 HDI EBV6 - Exclusive
Pack HiFi MyWay
Kan absoluut niet.
3 x XM 2.0
1 x DS 20 Pallas
2 x C5 Break 2.0
1 x Grand C4 Picasso Exclusive 1.6i THP EBV6 Nocciola
Welk merk sd kaartje werkt in elk geval?
Sandisk 4 GB SDHC
3 x XM 2.0
1 x DS 20 Pallas
2 x C5 Break 2.0
1 x Grand C4 Picasso Exclusive 1.6i THP EBV6 Nocciola
Totaal aantal Berichten: 1
- C5 2.0 16V TOURER LIGNE BUSINESS
Dit komt door je kaartlezer welke de nieuwe kaartjes niet aankan. Ik moet ook gebruik maken van de portable van mijn dochter om ze te kunnen kopieren of te voorzien van de flitspaal poi’s.
markil schreef:Ik heb het idee dat de orginele sd kaart van myway geen sdhc is. Als ik de gegevens op een sdhc kopieer, dan werkt het niet meer. Ik denk dat de myway nog draait op de ouderwetse SD variant.
Volgens mij bestaan er geen ” niet HC” kaarten die groter zijn dan 2gb! De originele kaart werkt ook niet in mijn laptop die een kaartlezer heeft die alleen SD kaarten kan lezen en schrijven!
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn precies aan te geven welk kaartje hij heeft gebruikt als kopie.
Ik heb verschillende kaartjes gebruikt oa.
4gb sdhc premium extrememory
en
4g sdhc ultra sandsik
Mijn C5 (2 weken oud) heeft een firmware die het niet toestaat om gekopieerde kaartjes te gebruiken!
Dan ben ik bang dat dit bij mij ook de ellende is. De mijne is bijna 4 weken oud.
Heb je de info van de dealer?
Totaal aantal Berichten: 4
- C5 3.0 v6 exclusief Break
vanaf versie 27.01 kan je geen gecopierde sd kaarten plaatsen, dit kan tot 20.16
Kan je ook terug naar een lagere firmware?
Ja, je kan terug naar 20.16. Gewoon de CD plaatsen en opnieuw laten updaten, in dit geval dus downgraden…