Kijk dat zijn de berichten, moet je het adres nog wel hebben?
Dan probeer ik het nog eens
groetn Glasman
Nee dankje Glasman dat adres heb ik niet meer nodig !
Gr. C@rtman
Mooi man , ff zoeken en je ziet wel !
Bij een C5 schijnt het wel wat werk te zijn schijnbaar , WEL een rib dus ,maar ja ,beter dan de motor kapot
inderdaad ff zoeken het adres wat heb ik nu heb kreeg ik van een collega op me werk…...veel werk schijnt dat ze er een uurtje of 5 mee bezig zijn bij een xsara.Het is idd goedkoper dan een complete nieuwe motor !
glasman schreef:ik was 278 euro kwijt incl
Dat is voor een 1.6i TU motor, D-riem met waterpomp is bij deze motor hooguit 2 uur werk.
Een 1.9TD is een ander verhaal, daar ben je inderdaad al snel 5 uurtjes mee bezig, een rotklusje is het bij een 1.9TD.
Ff een update morgen krijg mijn xsara break TD een nieuwe distributiesnaar waterpomp en toebehoren Iemand hier ervaring hoeveel km een TD met normaal onderhoud mee gaat ? Er staat nu 215.658 op de teller.Zelf denk ik dat ie de 400.000 wel zal halen ik lees het wel !
Greetz Peter
400k met goed onderhoud en netjes rijden is heel goed haalbaar.
Totaal aantal Berichten: 2967
Geregistreerd: 15-01-2007
- ID/DS DSuper LPG 4bak Méchanique
ZX1.4i schreef:glasman schreef:ik was 278 euro kwijt incl
Dat is voor een 1.6i TU motor, D-riem met waterpomp is bij deze motor hooguit 2 uur werk.
Is dit een 1.6 die in een ligne prestige van 1998 ligt?
De 1.6i in elke Xsara, ongeacht het bouwjaar en uitvoering, is een TU motor.
Er kan een 8 of 16-klepper 1.6 TU motor in liggen, voor beide uitvoering is het gezien de ruimte, c.a. 2 uur voor een D-riem wissel.