6 van de 17
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 8 Volgende >  Laatste »
   
DS van giel
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 21 september 2010 12:00 AM
  [ # 76 ]

“Plaat onder 9-compartimentenbox” of iets dergelijks. Ik kan morgen wel kijken of we die in het magazijn hebben?

Citroen!

Profiel  
 
giel
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007

- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
Gepost: 21 september 2010 12:12 AM
  [ # 77 ]

Bedankt, maar ik probeer eerst Chyparse even want we hebben hem morgen nodig. Een vriend van mij werkt in Almere en kan deze dan direct meenemen. Mochten ze hem daar niet hebben dan probeer ik het bij de club.

Groet Giel

Eenmaal citroen, altijd citroen

Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 21 september 2010 12:50 AM
  [ # 78 ]

Ok, succes!

Citroen!

Profiel  
 
giel
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007

- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
Gepost: 22 september 2010 11:53 PM
  [ # 79 ]

Goede avonnd,

we zijn begonnen met lassen, nadat de hele achterkant is weggeslepen. Er zit nogal wat werk aan zoals je op de fotos kan zien. De hele achterkant zal tevens een stuk sterker worden op deze manier (kan ik weer met een gerust hart wat meeslepen).

Ik ben reeds een half uur bezig met fotos plaatsen en het wil vezellef weer niet met imageshack us of photobucket, dus die volgen later nog (of niet).

Giel

Eenmaal citroen, altijd citroen

Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel

Profiel  
 
camemBert
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1533
Geregistreerd: 26-06-2006

- Traction Avant 11BL
- ID/DS 23IE Pallas mech
- (Grand) C4 Picasso 1.8 Ambiance
Gepost: 23 september 2010 02:24 PM
  [ # 80 ]

kan je beter doen op http://www.mijnalbum.nl

Du pain, du vin et… Citroën!

Citroen-forum.nl: ...omdat je Citroën nooit af is!

Profiel  
 
giel
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007

- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
Gepost: 25 september 2010 10:27 PM
  [ # 81 ]

Er is deze week al heel wat gebeurt. De schermen zijn hersteld, de gootjes en het gehele achterpaneel is vervangen. Volgende week gaan we aan de kofferbakbodem beginnen en de plaat die daarvoor zit. Hieronder de link van mijnalbum

Groet Giel

http://www.mijnalbum.nl/Album=DCFO6IQK

Eenmaal citroen, altijd citroen

Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel

Profiel  
 
giel
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007

- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
Gepost: 26 september 2010 03:25 PM
  [ # 82 ]

Alle naden, randjes en gaten worden ingespoten met ML van Tectyl.
Wat is het verschil met Owatrol, heeft dit een andere of betere werking? Ik lees dat vele dit gebruiken, maar nooit ML.

Giel

Eenmaal citroen, altijd citroen

Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel

Profiel  
 
Gert-Jan Brink
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1526
Geregistreerd: 10-03-2009

- 2CV 2cv6 1973
- HY HY78 1964
- Xantia 1.8 16v Exclusive break 1999
Gepost: 26 september 2010 07:21 PM
  [ # 83 ]

Owatrol ‘kruipt” overal in en tussen, ook omhoog al is het niet meer dan een cm of twee.Ml is veel dikker. Owatrol, overigens een noors product wat hier uit de scheepvaart komt, is overschilderbaar, ook met verf mengbaar en beschermd goed tegen roest. Ik werk er zelf al 20 jaar mee.
Overigens gebruik ik ook ML in holle ruimtes ,maar das ook omdat het in zon handige spuitbus met lange slang en vernevelkop geleverd wordt. Beter normaal spul goed gebruiken dan het beste en dat dan niet goed aanbrengen , dan heeft het namelijk nog geen zin.

HY 1964 “Dubbus”,2CV6 1973"Sambalbij”

gehad: 25 eenden, DSuper5 1973, AK400 4x4 bimotor 1976, AZU 1961, AZU 1972, Traction Avant 11BL 1952, CX 2400GTI 1982, 3x Xantia berline nieuw,1x Xsara Picasso nieuw, 1x Xantia break 2.0i 16v 1996, 1 x Xantia break 1.9TD 1996, Xantia 1999 1.8i Exclusive

Profiel  
 
joris van straaten
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 37
Geregistreerd: 14-09-2010

Gepost: 26 september 2010 10:29 PM
  [ # 84 ]

Giel volhouden! Er komt weer een mooie winter….....kacheltje aan, lekker sleutelen en van voorjaar rij je weer!


Succes met opknappen.
Als ik je een keer moet helpen die foto’s er goed op te zetten stuur dan maar een keer een PB’tje

Profiel  
 
giel
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007

- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
Gepost: 26 september 2010 11:02 PM
  [ # 85 ]

Ik hoop eerder te rijden, indien het weer het toelaat uiteraard, want hij staat al zo’n tijd stil. Ik heb hem een half jaar terug al uit elkaar gehaald, alleen liet toen mijn financiele situatie het niet toe om het af te maken.

Bedankt voor het aanbod om te helpen met plaatsen. Ik weet niet of het aan mij of aan de computer ligt. Als ik het probeer zoals het hoort, geeft mijn computer alle keren een fout melding. Ben blij dat het alsnog op deze manier lukt. Morgenavond gaan we weer aan de gang en zal ik weer proberen wat te plaatsen.

Kan je owatrol gewoon bij de automaterialen zaak halen of moet je ergens anders wezen?

Eenmaal citroen, altijd citroen

Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel

Profiel  
 
vlietmansje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2967
Geregistreerd: 15-01-2007

- ID/DS DSuper LPG 4bak Méchanique
Gepost: 26 september 2010 11:09 PM
  [ # 86 ]
giel schreef:

Kan je owatrol gewoon bij de automaterialen zaak halen of moet je ergens anders wezen?

Botenwereld…: C.I.P. (nee, geen RIP)

knuffel

Profiel  
 
joris van straaten
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 37
Geregistreerd: 14-09-2010

Gepost: 26 september 2010 11:12 PM
  [ # 87 ]

Giel,

Is onderstaande link wat voor jou? Hoef je ook de deur niet uit.

http://www.bootschappen.nl/contents/nl/d563.html

Kijk wel even op welke basis owatrol is gemaakt, met andere woorden wat zijn de hoofdbestanddelen.
Om het roest aan te pakken zal er toch iets van een zuur in moeten zitten!


Kijk dan ook nog even op onderstaande site misschien dat je nog van gedachten verandert, ik wil je het niet moeilijk maken maar je kunt tenslotte maar één keer je geld uitgeven!

http://www.korrosionsschutzshop.de/cms/rostschutz-test-2008-2009-teil-1/

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 26 september 2010 11:58 PM
  [ # 88 ]

Ofwel: Owatrol is -in tegenstelling tot wat gedacht/beweerd wordt- niet geweldig. Gewoon Mike Sanders Fett gebruiken!

Citroen!

Profiel  
 
joris van straaten
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 37
Geregistreerd: 14-09-2010

Gepost: 27 september 2010 08:34 AM
  [ # 89 ]

Helemaal mee eens Driver D.

Mike Sanders fett lijkt me zeker een goed alternatief!

Giel als je dit gaat gebruiken laat me weten wat de resultaten zijn…...ik sta “straks” voor de zelfde klus.

Je kunt dit bestellen in Duitsland, maar er zal ongetwijfeld een nederlander zijn die importeur van dit spul is.

Succes!

Profiel  
 
Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 11796
Geregistreerd: 06-05-2007

- Xantia TD SX
Gepost: 27 september 2010 12:01 PM
  [ # 90 ]

Mag ik in deze opmerken dat Owatrol sowieso kansloos is op mooi blank staal? En dat ongeveer alles op den duur kansloos zal blijken op bestaande roest?

Dus: als je roest vertragen wilt (en ook niet meer dan dat) kun je prima Owatrol gebruiken. Als je nieuw staal wilt beschermen kun je beter meteen doorlopen naar de schappen van RX of Mike Sanders. Die producten hebben gewoon allemaal hun eigen doel, en voor een beetje fatsoenlijke bescherming moet je dat niet verwisselen.

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
 
6 van de 17
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 8 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook