h’m, ik zou zeggen ga er voor maar laat het dak achteraan nog iets meer zakken
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
heb er nog even over nagedacht: pimpen!
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
nee gewoon zo orgineel mogelijk laten zoveel zijn er al niet meer
hee citroen c2, we zijn het niet erg eens vanavond he? sorry fftopic
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Dat dak choppen is nog tot daar aan toe. Als je kunt lassen en plaatwerken, is dat de toen. Maar die ruiten….....................
Dat wordt hoe dan ook kostbaar.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Totaal aantal Berichten: 786
Geregistreerd: 22-03-2005
- 2CV 2cv6
- C3 1.6 e-Hdi
Dat is het grootste probleem verwacht ik de ruiten. Maar het schoot me te binnen dat het niet blijft bij het dak, je moet de achterklep en deuren ook gaan verzagen….
Ik ga in ieder geval eens advies inwinnen en wat ervaren mensen benaderen. Misschien kan ik wat regelen met mensen dat ze het voor mij doen voor weinig -)
Groeten Flying Duckman
Citroen 2CV6 Zwart (08-1982)
DS 3 So Chic (08-2017)
(en nog een Saab 900i)
Totaal aantal Berichten: 664
Geregistreerd: 23-05-2004
- C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive
- CX 25 GTI Turbo 2
- ID/DS DS 21 Pallas
- ZX 1.4i Avoriaz
Ik zou het gewoon zo laten. Je zegt zelf al dat er sowieso al veel aan de auto gesleuteld moet worden. Als je dan ook nog met zo’n dakverlaging gaat beginnen, wordt het een gebed zonder einde.
C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive (2008), CX 25 GTi Turbo 2 (1988), DS 21 Pallas (1972), ZX 1.4i Avoriaz (1996)
een v6 erin lepelen en gekeurd krijgen is gemakkelijker dan dit vrees ik
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
heey,
jah als er zoveel laswerk aanzit is het moeilijke keuze natuurlijk.
Waarom geen strakke LN/ LNA uit frankrijk halen. ook al is het maar een kale body…de rest heb je al..nederlands kenteken van je eigen LNertjuh erop en toeren maar.
HEb je weer originele LN op de weg
veel suc6
Citroen rolls better then a Rolls!!
Totaal aantal Berichten: 786
Geregistreerd: 22-03-2005
- 2CV 2cv6
- C3 1.6 e-Hdi
Ja is ook nog een optie inderdaad, ik heb al wat rondgekeken. Maar eens zien wat er nog gaat gebeuren.
Groeten Flying Duckman
Citroen 2CV6 Zwart (08-1982)
DS 3 So Chic (08-2017)
(en nog een Saab 900i)