een dwarsfluit heeft geen riet en is toch officieel een houtblazer
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Ah….ik heb vroeger accordeon gespeeld (knoppenkast 120 bas), 6 jaar les gehad, maar daar is niet veel meer van over
(speelde vooral Franse musette)
Ik kan nog wel een beetje *riedelen* op een electron orgel….zoals *Circus-Renz*
Gaan we hier een forum-orkest beginnen ?
Bram schreef:Ah….ik heb vroeger accordeon gespeeld (knoppenkast 120 bas), 6 jaar les gehad, maar daar is niet veel meer van over
(speelde vooral Franse musette)Ik kan nog wel een beetje *riedelen* op een electron. orgel.
Gaan we hier een forum-orkest beginnen ?
Mijn vader is/was best een goeie accordeonist. Het was een grote, zal ik maar zeggen. Kweet niet hoeveel basknoppen. Ik heb dat ding vroeger wel gehaat. ops: Ik kon de “herrie” toen ik thuis woonde niet altijd zo waarderen. Meja, nu vind ik het allang mooi als ie er lol aan heeft.
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
ik denk dat dit topic een ereplaats verdient in de offtopicness haha
erik wijngaarden schreef:ik denk dat dit topic een ereplaats verdient in de offtopicness haha
FF serieus
Ik heb zowaar weer op een google bannner gedrukt! Ik kan niet anders dan te concluderen dat het bij elkaar brengen van alle types in 1 forum toch heel goed is uitgepakt. De overlappende techniek bij veel types en andere eigenaardigheden zorgen ervoor dat je buiten je eigen type kan discusseren. Dat vind ik een sterk punt. Het Citroen Forum heeft een sterke plaats gerkegen!
Niet zo vreemd naar mijn idee dat de statistieken weer aantrekken. De vakantie is voorbij. Op BXNL was het in de vakantie ook altijd veel rustiger dan normaal. Tijdens de lange winteravonden trekt de drukte aan.
mpostma schreef:Mijn vader is/was best een goeie accordeonist. Het was een grote, zal ik maar zeggen.
Kweet niet hoeveel basknoppen.
Vraag maar eens aan hem, of hij weet wat een Paolo-Soprani knoppenkast is, met 120 bassen.
Dat zware ding had ik op mijn schoot als 10-jarig jochie en ik kon er niet eens overheen kijken tijdens het spelen.
Toen ik 14 was had ik het wel gezien en ging m’n interesse uit naar brommers, skelters enz.
- ID/DS D-Super
hey das cool !
zou dat door de meeting van franse auto’s komen of was het gewoon een regenachtige dag ?
het was qua unieke bezoekers een matige dag gisteren een kleine 700 waar we er tegenwoordig toch al weer gemiddeld bijna 900 hebben.
erik wijngaarden schreef:hey das cool !
zou dat door de meeting van franse auto’s komen of was het gewoon een regenachtige dag ?het was qua unieke bezoekers een matige dag gisteren een kleine 700 waar we er tegenwoordig toch al weer gemiddeld bijna 900 hebben.
Het valt mij op dat er altijd veel gasten op het forum zitten. Vaak zijn er meer gasten dan forumleden. Zouden deze mensen zich uiteindelijk registreren of zijn het hoofdzakelijk kijkers? 900 bezoekers per dag is best veel, als je bedenkt dat er maar zo’n 200 forumleden (bijna dagelijks?) actief zijn.
- ID/DS D-Super
nee dat zijn echte bezoekers.
We hebben 2739 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Monkey
De gebruikers hebben in totaal 140000 berichten geplaatst in 7506 onderwerpen
Een mijlpaaltje vandaag
Bram schreef:We hebben 2739 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is MonkeyDe gebruikers hebben in totaal 140000 berichten geplaatst in 7506 onderwerpen
Een mijlpaaltje vandaag
en hoeveel van die geregistreerde gebruikers hebben wat gepost