3 van de 6
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »
   
wat te doen met deze roest ?
jef scholliers
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1000
Geregistreerd: 22-11-2006

Gepost: 22 september 2010 09:53 PM
  [ # 31 ]

Ik kon m’n camera niet vinden.  Morgen maak ik er werk van !

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 22 september 2010 10:15 PM
  [ # 32 ]

Kijk even bij thijs op het forum weet je in iedergeval hoe de voorsteven in elkaar steekt als hij helemaal kaal is ergens in de buurt van pagina 14/15.
Maar als ik het zo lees is je afwatering in de spatborden/binnenkuip niet goed.
het water wat op de motorkap enzo valt kan niet snel genoeg weg door het binnenwerk van het spatbord.(schoon maken dus)
in iedergeval succes.
groet frank

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
daan
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1064
Geregistreerd: 13-10-2007

Gepost: 23 september 2010 08:29 AM
  [ # 33 ]

Ik wacht eerst even de foto’s af,ik denk dat dat heel wat meer duidelijkheid zal geven.

Neem ook even een foto van de voetenbak(gedeelte voor de voorstoelen),ik denk dat daar ook heel wat aan de hand is bij je.

Profiel  
 
jef scholliers
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1000
Geregistreerd: 22-11-2006

Gepost: 23 september 2010 12:36 PM
  [ # 34 ]

Deel 1 van het schaderapport ...

Afbeelding Bijlagen
DSCF0741.jpgDSCF0746.jpgDSCF0752.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  
 
jef scholliers
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1000
Geregistreerd: 22-11-2006

Gepost: 23 september 2010 12:38 PM
  [ # 35 ]

En ziehier deel 2 ...

Afbeelding Bijlagen
DSCF0742.jpgDSCF0747.jpgDSCF0743.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  
 
jef scholliers
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1000
Geregistreerd: 22-11-2006

Gepost: 23 september 2010 12:39 PM
  [ # 36 ]

Toch zonde als je dan dit ziet…

Afbeelding Bijlagen
DSCF0754.jpgDSCF0755.jpgDSCF0750.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  
 
jef scholliers
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1000
Geregistreerd: 22-11-2006

Gepost: 23 september 2010 12:44 PM
  [ # 37 ]

Dus tips zijn welkom.  Kan iemand me ook uitleggen waar de foto’s van Thijs precies staan,
ik vind die zo niet.
Het gaat over de opengewerkte voorkant van de CX.

  Iedereen alvast bedankt.

Afbeelding Bijlagen
DSCF0749.jpgDSCF0753.jpgDSCF0748.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  
 
Gepost: 23 september 2010 01:05 PM
  [ # 38 ]

Jef, wil je de titel van je topic misschien even veranderen, het dekt de lading niet echt meer. Je kunt dit doen door onder het eerste bericht op ‘wijzig’ te klikken.

Profiel  
 
daan
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1064
Geregistreerd: 13-10-2007

Gepost: 23 september 2010 01:21 PM
  [ # 39 ]

Kan je wat foto’s verduidelijken:
-Derde foto van je eerste bericht wat zie ik hier,buiten de roest om.
-Tweede foto van je tweede bericht dit is je achter of voorwiel,denk voor
-Eerste foto van je laatste bericht dit is ter hoogte van de luchtinlaat,kan het niet goed zien.

Wat ik uit de foto’s verder opmaak is,dat er onderhuids heel veel roest zit,wat ik al zei,het schuifdak is hier echt de grote boosdoener van.
De vraag is natuurlijk wat wil je met de auto,complete renovatie of oplappen en er weer mee gaan rijden.

Bij renovatie moet je echt het schuifdak aanpakken,anders kan je volstaan met wat lapwerk her en der en dan weer rijden.

Ben benieuwd wat jouw plannen zijn met de auto

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 23 september 2010 01:40 PM
  [ # 40 ]

kijk even bij cx 2000 Super 48-xp-22 van T(H)ijs blz 17 en 18
kun je zien hoe de voorkant er uit ziet helemaal kaal.
succes.

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4959
Geregistreerd: 18-09-2004

Gepost: 23 september 2010 03:32 PM
  [ # 41 ]
jef scholliers schreef:

Dus tips zijn welkom.  Kan iemand me ook uitleggen waar de foto’s van Thijs precies staan

Kijk hier even: http://zever.dbsec.net/fotos/citroen/CX/Restauratie/

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  
 
puffel
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1173
Geregistreerd: 09-09-2008

- CX 25 GTi Turbo
- XM 2.1 TD automaat vsx
- 2CV club
- XM 2.0 16V Aut.
Gepost: 23 september 2010 04:58 PM
  [ # 42 ]

Ik hoor hier net: Roest, dat hoort bij oude citroens toilet

- als opsteker bedoeld -  maar ‘r is wel waar helaas:)

Je kunt je oprecht afvragen of er veel CX-en bestaan, die zelfs als ze op het oog perfect lijken, helemaal geen roest hebben.
Daarom zou ik vooralsnog voor oplappen gaan.

Profiel  
 
Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5231
Geregistreerd: 29-08-2008

Gepost: 23 september 2010 05:18 PM
  [ # 43 ]

Er is verschil tussen vliegroest en echt roest. De foto’s hier geven mij een erg roestig gevoel.

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  
 
jef scholliers
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1000
Geregistreerd: 22-11-2006

Gepost: 23 september 2010 06:05 PM
  [ # 44 ]

Mijnheer T(h)ijs,

is dit haalbaar, te repareren ?

Profiel  
 
daan
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1064
Geregistreerd: 13-10-2007

Gepost: 23 september 2010 09:54 PM
  [ # 45 ]

Ik geloof wel dat het haalbaar is om te repareren,het is alleen de vraag hoeveel geld,tijd en energie wil je erin wilt steken,om dit project tot een goed einde te brengen.

Profiel  
 
 
3 van de 6
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook