Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
mario123 schreef:
‘Eerste Cabrio’ Je wil toch niet zeggen dat je er meerdere hebt (gehad)?
2 stuks. Van 98 tot 2001 een 67-er en daarna een 68-er die van het “elysee” was geweest en maar 46.000 km gelopen had. De laatste verkocht in 2004. In de winst wonen we nu
De laatste:
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 10254
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Eigenlijk toch wel mooier dan een sm! Maar ja; aan een sm hou je nooit een huis over. Eerder andersom!
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
waterman schreef:mario123 schreef:
‘Eerste Cabrio’ Je wil toch niet zeggen dat je er meerdere hebt (gehad)?
2 stuks. Van 98 tot 2001 een 67-er en daarna een 68-er die van het “elysee” was geweest en maar 46.000 km gelopen had. De laatste verkocht in 2004. In de winst wonen we nu
De laatste:
Sommige mensen…..
DS!
Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Om weer enigzins on-topic te gaan: Een SM biedt véél meer uitdaging op technisch vlak. Na een paar jaar DS te hebben gereden had ik alle technische uitdagingen wel een keer gehad en werd het saai De SM biedt mij al 7!! jaar technische uitdaging
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
waterman schreef:mario123 schreef:
‘Eerste Cabrio’ Je wil toch niet zeggen dat je er meerdere hebt (gehad)?
2 stuks. Van 98 tot 2001 een 67-er en daarna een 68-er die van het “elysee” was geweest en maar 46.000 km gelopen had. De laatste verkocht in 2004. In de winst wonen we nu
De laatste:
Als ik zo vrij mag zijn: aan welke prijsklasse moet ik daarbij denken? Zo tussen de € xxxxxxx en € yyyyyyy.
Een derde neus zo te zien. Dat drukt de prijs enorm . De staat is ook belangrijk. Die van Yuri moet denk ik wel perfect zijn geweest. Ik waag een gokje op basis van wat ik hoor over cabrioprijzen, iets van 120, een tweede neus iets van 160.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Zoiets ja. prijsverschil tussen 2e en 3e neus is te verwaarlozen hoor Robin.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Weer wat nieuws in Duitsland:
http://suchen.mobile.de/
Grrr, ik krijg de link niet klein….
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Totaal aantal Berichten: 17394
Geregistreerd: 15-10-2006
- CX 2400 Super
mario123 schreef:
Sommige mensen…..
Dit suggereert dat sommige mensen er helemaal niets voor hoeven doen. Dat de aankoop een goede beslissing was, kan achteraf gemakkelijk worden vastgesteld, maar op het ogenblik zelf was het waarschijnlijk ook een moeilijke beslissing. Terugziend was de aankoopprijs niet zo hoog, maar toen? Bovendien, de meerwaarde is vast niet uit de lucht komen vallen, die zal met vele uren gewetensvolle zorg eerlijk verdiend zijn…
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 17394
Geregistreerd: 15-10-2006
- CX 2400 Super
Robin Visser schreef:Weer wat nieuws in Duitsland:
Als ik niet zo’n ontzag had voor de complexiteit van een SM, zou ik nu in de auto springen…
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Als ik een klapper maak in de loterij is het eerste wat ik koop een perfecte SM.
Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
RensKorevaar schreef:mario123 schreef:
Sommige mensen…..
Dit suggereert dat sommige mensen er helemaal niets voor hoeven doen. Dat de aankoop een goede beslissing was, kan achteraf gemakkelijk worden vastgesteld, maar op het ogenblik zelf was het waarschijnlijk ook een moeilijke beslissing. Terugziend was de aankoopprijs niet zo hoog, maar toen? Bovendien, de meerwaarde is vast niet uit de lucht komen vallen, die zal met vele uren gewetensvolle zorg eerlijk verdiend zijn…
de eerste auto zat 300 uur werk in, die was redelijk ok. De 2e auto was een wrak bij aanschaf en daar zat 1500 uur werk in toen ie rijklaar was.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Han S schreef:Wat dacht je van dit Robin?
Top ! Hoe regel je dat ? Zo te zien trouwens inderdaad ook wel een mooie auto.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Heel simpel Robin, een hyperlink en dat doe je zo: [url= hier het url van de link zonder spaties er voor en er achter zoals ik hier doe ] hier zet je wat je wilt, bijvoorbeeld ‘klikkerdeklik’ en dan afsluiten met [ /url] zonder die spatie en je bent het mannetje.