Gisteren mijn C4 Ambiance 5p ingeruild voor een nieuwe LB 7 zits. Veel hetzelfde, maar het myway systeem stemt mij nog niet echt tevreden. Ik heb er een paar vragen over.
Ten eerste lijken flitspalen niets standaard geinstalleerd te zijn. Kan ik die ergens oploaden of “aan zetten”?
Ten tweede heb ik het sd kaartje gekopieerd. Het gekopieerde kaartje werk niet in de auto. Doe ik iets verkeerd?
Ten derde hoe kan ik het thuisadres invoeren?
ten vierde: Ik heb het idee dat de navigatie een beetje achter de feiten aanloopt. Maw ik ben de afslag al voorbij als ik de navigatie rechtsaf zegt.
Mech gaf mij een jaar geleden al het antwoord op je derde vraag:
thuis adres instellen.
sla eerts het adres onder de naam op in het adresboek, dan open je het adresboek en klik je niet op het adres maar op menu adresboek, dan krijg je een paar opties en dan moet je aanklikken ” wijzigen gecompl…. en nog wat” volgens mij is het de eerste optie uit mijn hoofd. dan kun je weer kiezen uit de adressen je klikt het adres/naam aan die je wilt instellen als thuis adres en dan kan je kiezen daar staat bij instellen als thuis adres daarna wijzigingen opslaan klaar is kees, ik doe het nu even uit mijn hoofd maar je moet er zeker uit kunnen komen nu, omslachtig systeem is het ik ben er niet kapot van.
Succes!
C4 Grand Picasso 1.6 THP EB6V - augustus 2009
De flitspalen zijn heel eenvoudig te downloaden op volgende site. De instructies zijn ook duidelijk over hoe je de files op de SD kaart moet zetten.
Succes,
Grand C4 Picasso 1.6 HDI EBV6 - Exclusive
Pack HiFi MyWay
Flitspalen gedownload en geinstalleerd. Werkt goed. Nu wil ik nog weten welk merk sd kaart zeker werkt bij het kopieren. Heb 2 kaartjes geprobeerd van 4 gig en beide werken niet in de auto.
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_8645.jpg)
Totaal aantal Berichten: 622
- (Grand) C4 Picasso BlueHDi 120 S&S