Totaal aantal Berichten: 1381
Geregistreerd: 31-10-2005
- C4 (2004-heden) C4-II Puretech 130
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180564351852
Jaja het is ca. 50 km van Berlijn maar toch:
Klopt dat trouwens wel: 90PS uit de 1,8i?
De kleur is trouwens prachtig en kende ik niet van een ph.1, en dan ook nog meegespoten bumpers e.d.
EUR 700 bieden?
Importeren, distributie, grote beurt, remmen fixen, uitlaat idem, LPG G3 eronder en dan heb je ‘m klaar voor nog zeker zo’n twee ton aan gezellige KM’s.?
Is dat haalbaar, zo als gedachtenspinsel?
1.8 XU 90 pk klopt; de Duitse markt kreeg de 1.6 TU met 90 pk niet direct in het programma. Deze 1.8 heeft veel koppel onderin en een lange overbrenging.
LPG G3 is niet direct aan te raden. Een aantal uitvoeringen van het XU 8v blok waren minder geschikt voor LPG, wat resulteerde in regelmatig klepspeling controleren, eventueel stellen (niet goedkoop) en na relatief korte tijd de cylinderkop vervangen omdat de kleppen uitgesteld zijn. Als de keuze voor LPG vast staat, dan kun je m.i. beter omkijken naar een 1.8 16v uitvoering; die hebben hydraulische klepstoters en de kop is LPG-proof.
Totaal aantal Berichten: 1381
Geregistreerd: 31-10-2005
- C4 (2004-heden) C4-II Puretech 130
Ok. Duidelijk, dan is het gedachtenspinsel dus meteen over….