Citroen Xsara Kombi mit 87181 km runter
JKER
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1381
Geregistreerd: 31-10-2005

- C4 (2004-heden) C4-II Puretech 130
Gepost: 27 september 2010 11:31 PM

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180564351852

Jaja het is ca. 50 km van Berlijn maar toch:

Klopt dat trouwens wel: 90PS uit de 1,8i?
De kleur is trouwens prachtig en kende ik niet van een ph.1, en dan ook nog meegespoten bumpers e.d.

EUR 700 bieden?
Importeren, distributie, grote beurt, remmen fixen, uitlaat idem, LPG G3 eronder en dan heb je ‘m klaar voor nog zeker zo’n twee ton aan gezellige KM’s.?

Is dat haalbaar, zo als gedachtenspinsel?

Profiel  
 
rb
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1162
Geregistreerd: 30-07-2003

Gepost: 28 september 2010 12:59 PM
  [ # 1 ]

1.8 XU 90 pk klopt; de Duitse markt kreeg de 1.6 TU met 90 pk niet direct in het programma. Deze 1.8 heeft veel koppel onderin en een lange overbrenging.

LPG G3 is niet direct aan te raden. Een aantal uitvoeringen van het XU 8v blok waren minder geschikt voor LPG, wat resulteerde in regelmatig klepspeling controleren, eventueel stellen (niet goedkoop) en na relatief korte tijd de cylinderkop vervangen omdat de kleppen uitgesteld zijn. Als de keuze voor LPG vast staat, dan kun je m.i. beter omkijken naar een 1.8 16v uitvoering; die hebben hydraulische klepstoters en de kop is LPG-proof.

Profiel  
 
JKER
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1381
Geregistreerd: 31-10-2005

- C4 (2004-heden) C4-II Puretech 130
Gepost: 28 september 2010 02:42 PM
  [ # 2 ]

Ok. Duidelijk, dan is het gedachtenspinsel dus meteen over….

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook