4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4

CXfanatic: Citroën GS Club, 1977
2400gti
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 311

Gepost: 13 september 2010 10:40 PM
  [ # 46 ]

Bekeek ff de foto’s Aart, geweldig Gs-je. De wieldoppen liggen klaar en een voorbumper heb ik ook nog trouwens. T’is maar dat je het weet.

Profiel  

cxfanatic
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1412

- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Gepost: 13 september 2010 11:05 PM
  [ # 47 ]

Ja, ik kom spoedig even een visite afleggen met de GS!

Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.

Profiel  

cxfanatic
> 1400 berichten

- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Gepost: 28 september 2010 06:24 PM
  [ # 48 ]
Melchior schreef:
DriverD schreef:

En lid worden van de GS-club.

Bespaar jezelf een frustratie en geld, word geen lid! Ik heb me begin april aangemeld en drie weken later contant betaald bij het magazijn. Sindsdien niets meer! Heb al met diverse mensen contact gehad. Excuses en beloftes, maar verder niets! GS rijden is leuk, maar vergeet de vereniging. Nieuwe leden blijken daar niet erg welkom te zijn.

BTW: leuke auto heb je op de kop getikt! Succes ermee.

Eerder konden we bovenstaande post in dit topic lezen. Dat werd toen naar ik begreep allemaal netjes opgelost, maar helaas moet ik een soortgelijke ervaring melden. Ergens begin augustus heb ik per mail het lidmaatschap aangevraagd, met vermelding van auto- en NAWT-gegevens. Reactie bleef uit. Na enkele weken besloot ik er een nieuwe e-mail aan te wagen, met een CC naar enkele andere bestuursleden. Eén van hen stuurde de verantwoordelijke persoon nog een apart bericht en sindsdien werd het stil. Heel stil. We leven inmiddels eind september… Ik ga niet bidden en smeken om het alsnog voor elkaar te krijgen. Tweemaal een keurig en volledig bericht met een aanvraag sturen zou toch moeten volstaan, dunkt mij. Een gemiste kans voor een vereniging die, als ik juist geïnformeerd ben, in het afgelopen decennium toch wel een behoorlijke terugloop in het ledental heeft moeten noteren.

Profiel  

DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 10298

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 28 september 2010 06:32 PM
  [ # 49 ]

Heel jammer!
Het is maar een klein clubje, vrijwilligers zijn niet dik gezaaid. Ik ga hier wel vragen over stellen in de vereniging!

Citroen!

Profiel  

citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4303

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 28 september 2010 06:37 PM
  [ # 50 ]

Zoals al gezegd draait de vereniging puur op vrijwillegers die in hun spaarzame tijd de boel draaiende proberen te houden.
Een foutje of miscomunicatie is snel gemaakt. Hoop dat het snel goed komt.

Profiel  

cxfanatic
> 1400 berichten

- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Gepost: 28 september 2010 11:28 PM
  [ # 51 ]

Niemand is foutloos, maar het lijkt me toch niet teveel gevraagd om tenminste na twee berichten een simpele reactie te verlangen. Ik sluit niet uit dat menig ander het al na één poging zou hebben opgegeven.

Profiel  

citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 29 september 2010 09:25 AM
  [ # 52 ]
cxfanatic schreef:

Niemand is foutloos, maar het lijkt me toch niet teveel gevraagd om tenminste na twee berichten een simpele reactie te verlangen. Ik sluit niet uit dat menig ander het al na één poging zou hebben opgegeven.

Ik heb er melding van gemaakt en er word aan gewerkt. Ik hoop dat je het nog niet hebt opgegeven, dus probeer het nog een keer om een bericht te sturen.

Profiel  

cxfanatic
> 1400 berichten

- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Gepost: 29 september 2010 11:22 AM
  [ # 53 ]

Als je me aangeeft naar wie ik dat het beste kan sturen (zijn mijn vorige twee mailtjes verloren geraakt?), dan zal ik dat doen. Ik hoop wel dat de zaken in de toekomst wat correcter lopen.

Profiel  

mkatgert
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2502

- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Gepost: 29 september 2010 11:45 AM
  [ # 54 ]

Toen ik mij 3 jaar geleden per mail aanmeldde is er ook niets gebeurd. Ik heb een maand later eens gebeld en toen was het binnen 5 minuten geregeld.

Hoe je het ook wendt of keert, e-mail is volgens mij nog steeds geen volwaardig communicatiemiddel. Je weet niet of het ergens in een junkmailfolder terecht is gekomen. Nu zeg ik niet dat dat hier tot 3 keer toe is gebeurd, maar als ik iets gedaan wil hebben bel ik gewoon in plaats van mailen.

Profiel  

citro-power
> 4000 berichten

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 29 september 2010 01:32 PM
  [ # 55 ]

Zullen we nu hier verder on topic gaan over de GS van cxfanatic? Het is inmiddels geregeld met de vereniging.

Profiel  

Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6485

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 29 september 2010 02:45 PM
  [ # 56 ]

He je hebt ook een eigen topic aangemaakt zie ik. Ik had haar (hem? Le Thonon) deze zomer al in de mail voorbij zien komen, maar het is leuk om ook het verhaal achter de aanschaf te lezen. Leuk! Goeie foto ook met de oude eigenaar.

Als je nou a.s. zondag met de GS naar de najaarsrit van de CX Club komt, kun je hem naast haar tweelingzusje zetten, want er komt nog zo’n mooie blauw-met-blauwe. cool hmm

En toch nog even n.a.v. het bovenstaande: dat een vereniging draait op louter vrijwilligers mag nooit het excuus zijn, zeker als je ledenaantal al zo sterk gekelderd is zou je meer zorgvuldigheid verwachten. Ook per mail, je biedt die contactmogelijkheid toch niet voor niets… Overigens ben ik al meer dan een maand (per mail…) bezig een advertentie van de site van de CX Club te krijgen dus de onderbemensing is geen specifiek GS-probleem…

Back on topic: hoe is het met de GS? Wink

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  

citro-power
> 4000 berichten

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 29 september 2010 06:27 PM
  [ # 57 ]
Mulder schreef:

En toch nog even n.a.v. het bovenstaande: dat een vereniging draait op louter vrijwilligers mag nooit het excuus zijn, zeker als je ledenaantal al zo sterk gekelderd is zou je meer zorgvuldigheid verwachten. Ook per mail, je biedt die contactmogelijkheid toch niet voor niets… Overigens ben ik al meer dan een maand (per mail…) bezig een advertentie van de site van de CX Club te krijgen dus de onderbemensing is geen specifiek GS-probleem…

Is ook geen excuus maar even een uitleg hoe zoiets gebeuren kan, maar wat natuurlijk nooit mag gebeuren.

Wel rustgevend om te horen dat het bij andere clubs ook gebeurd Wink

Profiel  

Gepost: 29 september 2010 08:22 PM
  [ # 58 ]

En nu is het klaar of we gaan maar eens stofzuigen. Terug naar de GS van Aart.

Profiel  

cxfanatic
> 1400 berichten

- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Gepost: 06 oktober 2010 07:13 PM
  [ # 59 ]

Ja, want er valt weer wat te melden. Sinds vrijdag staat Le Thonon Bleu op nieuwe XZX’en. Die heb ik gelijk even ingewijd tijdens Le Tour des Trois Pays. In een weekend klokte de GS er even duizend kilometer bij, uiteraard geheel zonder problemen. Ondertussen ben ik er waarschijnlijk ook achter waar het dreunende geluid vandaan komt: uit de versnellingsbak. Dat was althans de conclusie van GS-kenner Dick Lieftink, die de transmissie ook nogal sterk vond janken. Hij moet in de toekomst dus maar eens open. Als lapmiddeltje tot die tijd (ik heb nog meer projecten die bakken met geld kosten) gaat er TSL in, maar aan een reparatie op de lange duur ontkom ik natuurlijk niet. Kan meteen ook het druklager van de koppeling worden meegenomen, want dat hoor ik héél zachtjes op de achtergrond ruisen. Ach, zo houd je altijd wat. Ik ben echter nog steeds buitengewoon gelukkig en tevreden met mijn aankoop. Met een beetje geluk neem ik Le Thonon Bleu zaterdag mee naar de forummeeting.

Profiel  

cxfanatic
> 1400 berichten

- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Gepost: 23 november 2010 12:46 AM
  [ # 60 ]

Eindelijk weer eens wat ontwikkelingen. De GS bivakkeert momenteel een tijdje bij de B&B Autogroep in Uden, ter ondersteuning van de C4-introductie. Een medewerker daar wist mij vertellen dat hij haast meer aandacht trekt dan zijn verre nazaat. Gelukkig lekt hij geen olie…

Profiel  

4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook