Totaal aantal Berichten: 3673
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Mulder schreef:@Leontien: met jouw tegeltjeswijsheid over de kosten voor een goede CX in het achterhoofd [.......]
Dus als het na de koppeling en de 2 achterbanden niet klaar is voorlopig, dan kom ik wel even verhaal halen…
Bring it on, baby!
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D
Totaal aantal Berichten: 6483
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Pas maar op, als andere vrouwen mij ‘baby’ gaan noemen is er straks nog iemand boos…
@Robin: ik begrijp niet helemaal waar je heen wilt. Is dit een advies om voor hetzelfde geld een betrouwbaardere, degelijker auto met een hogere restwaarde te gaan rijden…?
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Totaal aantal Berichten: 2259
- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Hij bedoelt neem ik aan: voor minder geld dan een tweedehands Golfje rij jij in een fantastische CX!
Mulder schreef:@Robin: ik begrijp niet helemaal waar je heen wilt. Is dit een advies om voor hetzelfde geld een betrouwbaardere, degelijker auto met een hogere restwaarde te gaan rijden…?
Juist niet. Verschillende mensen staren zich blind op de onkosten aan een CX. Zodra al het werk is gedaan, ben je volgens mij ongeveer net zo duur / goedkoop uit als met een VW. Het jammere van CX rijden is, dat de aanschaf voor relatief weinig kan in relatie tot de klasse auto. Dat schept het verwachtingspatroon. Ga je er vanuit dat een heel goede CX tussen de 8k en de 10k kost na renovatie ten behoeve van regetmatig gebruik, dan heb je een ander en volgens mij meer realistisch perspectief. Je voorkomt dan ook teleurstellingen en niet realistische verwachtingen.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Sorry, ik was de vergeten…
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Er gloort licht aan het einde van de tunnel… Vrijdag de break weer ophalen en mogelijk de koper van de XM even de hand schudden. Een deel van de opbrengst blijft weliswaar in Borculo achter, maar de verkoop van de XM is wel een zorg minder. Nu maar hopen dat de CX zich de komende tijd een beetje gedraagt, ik kan nu immers niet meer terugvallen op een betrouwbare auto…
Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
De CX is net zo betrouwbaar hoor, maar ze heeft meer nukken
Ben je er zondag ook bij op de najaarsrit? Ik wil haar nu wel eens in het echt bewonderen, zo’n dame met een temperament ...
Citroën CX, verder nix..
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Ja hoor, ben erbij met break. Je mag de jouwe er zelfs naast parkeren.
Totaal aantal Berichten: 1823
- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Met de gare koppeling? Of is mevrouw al onder handen genomen? In ieder geval tot zondag
Way out in the water, see it swimming.
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Zie hierboven, heb haar vandaag in Borculo opgehaald, mevrouw is inmiddels onder handen genomen.
En mevrouw kan nu ook op afstand ge- en ontgrendeld worden. Wat een decadente luxe…
Totaal aantal Berichten: 1823
- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Excuses Mooi man, gelukkig weet je nu ‘zeker’ dat de dame er weer even tegen aan kan! Goed nieuws dus!
(misschien even topic-titel veranderen)
Way out in the water, see it swimming.
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Ja fijn, die zekerheid…
Mulder schreef:Ja hoor, ben erbij met break. Je mag de jouwe er zelfs naast parkeren.
Als alles meezit in Raamsdonksveer, komt er een derde naast te staan met je permissie.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Cool.