5 van de 7
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende > 

Foto- en Nababbeltopic Najaarsmeeting 2010 - Abbenes
Marcules
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 382

Gepost: 10 oktober 2010 04:11 PM
  [ # 61 ]
ZX1.4i schreef:

Aan iedereen bedankt voor het komen, het was een gezellig zonnige dag.

Wegens gebrek aan tijd en ruimte waren het dit keer alleen fricandellen, de volgende keer ga ik proberen wat bijzonders neer te zetten Smile

Dat gebrek aan tijd kwam natuurlijk ook een beetje omdat je nog aan mijn Xant moest sleutelen. Koffie zetten fricandellen bakken én monteur spelen, allemaal tegelijk. Nog bedankt, super!  very good

Nu: Fiets
Ex: W123 | Xantia | BX | Fiesta | Regatta | Golf 1 | R19 | Xsara | Golf 4 | P407 | C4 | Patrol | Land Cruiser
Ex motoren: CB400N | XT550 | GS650 | XL250 | CB650 | GSX1100F | XL600R | Goldwing K1

Profiel  

Jerome
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 16

Gepost: 10 oktober 2010 06:50 PM
  [ # 62 ]

Hallo,

Ik schrijf hier (bijna) nooit, maar weet iemand misschien wie de eigenaar is van die witte SM is met het kenteken 01-28-UK?
Heb hier thuis nog wat actiefoto’s van die SM op circuit Zandvoort liggen..

Jerome,

Profiel  

Jumper3.0hdi
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 121

- Jumper 3.0 HDI DC L2H1 35
- Jumpy 2.0 hdi 120 kw
- C5 Tourer 3.0i V6 Exclusief Automaat
Gepost: 10 oktober 2010 08:33 PM
  [ # 63 ]

@ Par example, geen enkel probleem man, begrijp je teleurstelling volkomen. Ik had even een idee dat het op de man werd gespeeld, verkeerd opgevat sorry.

Voor de rest nog na te genieten van een heerlijke dag. De citroen dealer in Purmerend staat evt ook open voor een cifomeeting. Misschien iets voor volgend jaar??

Een citroen is meer dan een auto!@

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5264

Gepost: 10 oktober 2010 08:51 PM
  [ # 64 ]

Even van mijn kant nog een reactie:

Allereerst bedankt iedereen voor de komst! Het was echt super gezellig en lekker druk. Hele mooie auto’s gezien en een hoop vriendelijke mesnen weer gesproken Wink

Het bollen vullen verliep super en daarvoor alleen maar hulde! Ik stond niet op de lijst en ben toch nog even aan de beurt gekomen!

Het uitdeuken zat wat tegen. De mensen die wel aan de beurt zijn gekomen zijn volgens mij super geholpen. Jammer genoeg werd ‘s ochtends vroeg pas bekend dat 1 van de 2 mannen die zouden komen vast zat in Praag. Dan wordt het wel erg moeilijk om te komen.. Vandaar wat vertraging.
Voor jullie zijn er 3 mogelijkheden:

1. Stuur mij even een pb’tje, dan krijg je de adresgegevens van de uitdeuker en dan kan die een mooi prijsje en een afspraak maken om je auto bij te werken. Locatie is dat even in onderling overleg.

2. In overleg met Sans Pareil is er met de uitdeuker besproken dat er eventueel een extra zaterdag komt om wat deukjes weg te werken. Dit zou dan plaatsvinden bij Autobedrijf van der Laan. Geinteresseerden kunnen daarover Sans Pareil even een pb sturen.

3. Op 9 april 2011 is de volgende meeting gepland. Dit is de jaarlijkse voorjaarsmeeting en die is wederom in Hedel. Ook hier staan 2 man ingepland om vakkundig deukjes weggewerkt (zelfde bedrijf) en daar kunnen jullie uiteraard op inschrijven als het geen haast heeft! Geef het dan even bij mij aan, dan kan ik je bovenaan het lijstje zetten!

Over de volgorde: die is niet helemaal opgevolgd inderdaad. Toch heb ik na de c6 nog een aantal auto’s een behandeling zien krijgen.. De ruimte was er dus wel. Je loopt op zo’n dag in 7 sloten tegelijk en kan niet op ieder moment iedereen vinden.. Ik denk dat we jullie op deze manier toch een aantal mooie alternatieven bieden!

Op naar de voorjaarsmeeting! Blijven altijd heerlijke dagen om te organiseren en om aanwezig te zijn! Allen bedankt voor jullie komst!

Profiel  

WaJo
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 389

- Xantia 2.0 HDi
- Visa 11RE
Gepost: 10 oktober 2010 09:47 PM
  [ # 65 ]

Zeker een geslaagde dag! Heerlijk weer, koffie, fricandel, leuk geklets, mooie citroens gezien en ook enige die meer vergane glorie waren (enkele uit de Van der Laan collectie)

... met als mooie afsluiter een testritje in de SM van citroen23… geweldig!!!

Gelukkig hebben we de foto’s nog..

cheese

(ex) visa 11 RE(1983), (ex) ZX Break, TurboD (1994) Gris Crepuscule,
(ex) Xsara break Hdi Différence II (2004) Gris Iceland, (ex) Xantia Break Hdi Plus (2001) Gris Fulminator, (ex) C5 berline ph2 2.0 HdiF Gris Fulminator{Ik houd geloof ik van grijs…}

Visa 11 RE (1984) wit
BX 19 Gti (1986)rood
Grand C4 Picasso BlueHdi 120 Business (2015) Blue Kyanos

Profiel  

Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5231

Gepost: 10 oktober 2010 11:47 PM
  [ # 66 ]
Jerome schreef:

Hallo,

Ik schrijf hier (bijna) nooit, maar weet iemand misschien wie de eigenaar is van die witte SM is met het kenteken 01-28-UK?
Heb hier thuis nog wat actiefoto’s van die SM op circuit Zandvoort liggen..

Jerome,

Zie peebee.

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  

dram
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1

Gepost: 11 oktober 2010 01:14 AM
  [ # 67 ]

Wij waren er ook voor het eerst, en het was inderdaad een erg leuke dag. Dank aan de organisatie en frituurders! Wink

Voor wie alsnog geïnteresseerd is heb ik een advertentie voor de verkoop van onze XM hier op de markt geplaatst.

te koop: XM 2.0i 16v 1996
daarvoor: BX GTi 16v 1991

Profiel  

MonsieurGrat
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 653

- CX 2400 GTi
Gepost: 11 oktober 2010 01:18 AM
  [ # 68 ]

jaja, was een mooie dag. Mijn eerste CiFo meet en met volle teugen genoten, leuk om weer wat meer gezichten bij namen te hebben. De frikandellen waren toppie, het weer zalig, en de rit (Dank je Wel Robin) in de SM hemels. Nieuw levensdoel: ik zal niet sterven voor ik er een bezit. Wat is dat machtig mooi rijden zeg.de foto’s heb ik nog niet naar kunnen kijken, maar ik zie dat er al heel veel moois te vinden is hiero Very Happy

M. Grat ne supprime pas la surface, il creuse profondément en bas au-dessous de cela

Monsieur Grat

Monsieur Grat on Flickr

Monsieur Grat @ WordPress

Profiel  

mbender
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1481

- CX 2500 diesel
- GS/GSA GS break club
Gepost: 11 oktober 2010 03:54 AM
  [ # 69 ]

was zeker een zeer leuke dag. Ben zelf helaas om 13:30 alweer vertrokken aangezien ik een afspraak in Eindhoven had maar alsnog van de najaar meeting genoten en zeer leuk spul gezien.

groeten Maarten

Bestuur Citroen Contract, organisatie 100 jaar Citroen eiland van Maurik en ICCCR 2016, nu een GS 1220 club break, ex CX 2500 diesel 1984, CX2400 special break c-matic 1980, GSA 1.3 special 1984, BX 1.9 diesel 1991, BX 1.4 1990, DS 23 Pallas, 1973

Profiel  

JaapJ
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2999

- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Gepost: 11 oktober 2010 11:17 AM
  [ # 70 ]
MonsieurGrat schreef:

Nieuw levensdoel: ik zal niet sterven voor ik er een bezit.

Da’s een mooi streven, nu maar verre van die SM’s blijven dan…... Smile

Profiel  

camemBert
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1532

- Traction Avant 11BL
- ID/DS 23IE Pallas mech
- (Grand) C4 Picasso 1.8 Ambiance
Gepost: 11 oktober 2010 01:51 PM
  [ # 71 ]

Leuke bijeenkomst, ik was er voor het eerst. Vooral de vele types citroens maakt het extra leuk. De entourage (lekker dichtbij vanuit Oegstgeest) en het weer maakten het zeker een aantrekkelijk evenement en de vrijwilligers van de organisatie zijn zeker een bedankje waard!

yke schreef:

Leuk om ook eens gezichten bij de namen te zien.

Welke namen? Is het een idee om, zeker voor nieuwkomers, naamstickers of badges uit de delen zodat je weet wie wie is? Toevallig sprak ik Pavang aan, dus die ken ik nu. Ik was er maar kort en had graag de voor mij bekende (DS-)forum leden willen ontmoeten zonder iedereen aan te moeten spreken.
Is het een idee?

Du pain, du vin et… Citroën!

Citroen-forum.nl: ...omdat je Citroën nooit af is!

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7071

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 11 oktober 2010 02:22 PM
  [ # 72 ]

Het forum is vrij laagdrempelig. Ik vind het op zich wel handig zo’n naambordje natuurlijk, maar we laten de organisatie daarvan eigenlijk altijd gewoon aan de leden die dat op willen pakken over. Zo is er vaak spontaan een meetinschildje en soms ook naambordjes. Dus, als je je geroepen voelt, dan ben je meer dan welkom de naambordjes bij de volgende meeting op poten te zetten!

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8162

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 11 oktober 2010 04:25 PM
  [ # 73 ]

Meetingbordjes ja, daar heb ik helemaal niet meer aan gedacht. Volgende keer maar weer.

Is de donatiebus een beetje gevuld? La Léo heeft haar best gedaan volgens mij.
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7071

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 11 oktober 2010 04:37 PM
  [ # 74 ]

La Leo heeft inderdaad haar best gedaan, en de meeting heeft weer kiet gespeeld, dus de penningmeester is tevreden.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  

eXaMple
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1902

- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Gepost: 11 oktober 2010 05:50 PM
  [ # 75 ]

Mooi weer en lekkere ‘dellen’. Iedereen weer bedankt voor alle moeite en organisatie!

Profiel  

5 van de 7
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook