C5 gaat niet meet omhoog.
Hydropomp werkt geen foutmeldingen op auto en computer verdeler.
maar auto weigerd omhoog te gaan
Totaal aantal Berichten: 15707
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Da’s niet zo mooi. Heb je ook een vraag naar de medegebruikers van dit forum, of wilde je het gewoon even kwijt?
als het niet geeft tips aub
weet iemand als je een hydropomp ontkoppelt aan hydraulische leiding en pomp start is dat een krachtige straal of een lopend olie
Hoe bedoel je dat de C5 niet meer omhoog komt?
De C5 hoort namelijk gewoon op hoogte te blijven.
Als ze gaat liggen zijn waarschijnlijk je achterste veercilinders lek (inwendig: ze lekken dan terug het systeem in). Als die lekkage heel groot wordt kun je je voorstellen dat de pomp niet meer genoeg druk kan opbouwen om de auto op hoogte te krijgen.
citroen C5 staat al 2 maand in garage.
gaat nog steeds niet omhoog bsi al vervangen nieuwe pomp en nog steeds problemen iemand oplossing.
geen fotmeldingen op computer garage en pomp draait
mvg
derry
Zijn de sensoren wel goed?
Staan deze wel goed afgesteld? Kijken ze wel de goede kant op?
En misschien een lullige vraag: Wordt het niet eens tijd om een garagist op te zoeken die je wel kan helpen?
welke sensoren ? afgesteld wat afgesteld?kijken de goede kant op ?
garage geeft al enkele garage afgebeldt en een paar techniekers zijn langsgeweest maar vinden het niet.
De hoogteregeling van de C5 werkt met (als ik het goed heb) twee optische sensoren: één voor de vooras en één voor de achteras.
Als deze rare waarden geven, komt er een melding “ernstige storing veersysteem”.
Het kan natuurlijk (ik denk even hardop) dat ze naar een verkeerde referentie “kijken” en daardoor niet zien dat de auto verkeerd staat.
Maargoed, ik ben ook geen monteur en moet het doen met dingen die ik zelf gelezen of gezien heb.
Kijk anders ook even bij de buren rond: http://www.c5club.nl
Daar komen meer C5-kenners dan hier.
auto is nog steeds niet in orde
vinden in brussel zelf het probleem niet
er komt deze week een zelfde voertuig naar garage om metingen en stukken op te proberen
in ieder geval ben ik niet te spreken over de klanten dienst van citroen .
geen informatie antwoorden niet op de vraag (gaan terug bellen enz)
voor mij geen citroen meer
ga vandag eens kijken naar de skoda super b
ps weet iemand een oplossing indien wagen niet kan hersteld worden.
gisteren goed nieuws(eindelijk).
Auto kan via een kabel gelegd naar mijn wagen de bediening doen van die wagen.
dus hebben een kabel op mijn besturing van mijn auto een kabel naar andere auto en kunnen de auto via mijn auto bewegen.
raar maar waar .
komen nu tot de constatatie dat er in die wagen een andere type pomp zit.
mijn pomp werd besteld op chasisnummer .
gaan van de week die pomp van die wagen plaatsen en dan eens kijken.
ik hou jullie op de hoogte
ps wat zou jullie doen indien dit klopt ben mijn wagen dus 7 maand kwijt geweest voor een fout in onderdelen data base van citroen brussel.
mvg
vandaag mag ik achter mijn c 5 gaan na 7 maand garage
was een fout getelecooderde pomp of slechte nummer aangeduid op steek kaart citroen..
mvg