2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 

Hoe lang?
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 18 september 2005 08:59 PM
  [ # 16 ]

Een maand lijkt me het meest realistisch. Hij heeft die Saxo al bijna een week geloof ik Wink

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

BXsport1986
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 373

Gepost: 19 september 2005 05:59 PM
  [ # 17 ]
M&M schreef:
EW schreef:

Sorry, ik had in de poll ook nog geprobeerd te zetten: Langer? Dat geloof je zelf toch ook niet?

Maar waarschijnlijk iets fout gedaan.

Bij deze , voor de optimisten onder ons , “langer” toegevoegd Very Happy Wink

Ik wil wel weer een poll afsluiten om te wedden dat niemend “langer” gaat invullen!  Very Happy

To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!

In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi

Profiel  

winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2255

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 19 september 2005 06:38 PM
  [ # 18 ]

OK Bram, verbaas me en steun me, ik heb “Langer” gekozen. Don’t let me down!!  Laughing  Wink

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 19 september 2005 06:46 PM
  [ # 19 ]

3 weken..

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 19 september 2005 09:43 PM
  [ # 20 ]
winnetou schreef:

OK Bram, verbaas me en steun me, ik heb “Langer” gekozen. Don’t let me down!!  Laughing  Wink

Dat ga je dan geheid winnen (WEDDEN ?). Cool Wink 

Ik had die optie er zelf wel aan toe willen voegen, maar sinds een paar dagen ben ik geen Mod meer dus dat kon ik niet zelf. Rolling Eyes

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27884

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 20 september 2005 12:10 AM
  [ # 21 ]
Bram schreef:
winnetou schreef:

Dat ga je dan geheid winnen (WEDDEN ?). Cool Wink 

Ik had die optie er zelf wel aan toe willen voegen, maar sinds een paar dagen ben ik geen Mod meer dus dat kon ik niet zelf. Rolling Eyes

ik stem ook op langer Cool

mod rechten kan je zo terug krijgen hoor Laughing

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5264

Gepost: 25 oktober 2005 04:08 PM
  [ # 22 ]

Het lijkt me duidelijk, diegenen die op langer hebben gestemd hebben dus wonder boven wonder toch gelijk gekregen Shocked  Laughing
Tenminste, Renz, staat dat ding nog steeds voor de deur?

Xsara_Coupe

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12518

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 26 oktober 2005 06:00 AM
  [ # 23 ]

Ik had een maand gestemd, heeft hij de Saxo nu echt een Maand Shocked
En is het nog steeds dezelfde Saxo ConfusedWink

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 28 oktober 2005 07:20 PM
  [ # 24 ]

Volgens mij is Bram toe aan een paar ‘goede bedoelingen’ gehuld in lange witte jassen Wink

Profiel  

voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508

Gepost: 28 oktober 2005 09:19 PM
  [ # 25 ]

Ik denk in ieder geval dat hij ieders verwachtingen al lang heeft overtroffen. Doet ‘ie het daarvoor of vind ‘ie de Saxo echt zo’n lekker autootje?

Profiel  

> 5000 berichten

Gepost: 28 oktober 2005 11:58 PM
  [ # 26 ]
voge schreef:

Ik denk in ieder geval dat hij ieders verwachtingen al lang heeft overtroffen.

Doet ‘ie het daarvoor of vind ‘ie de Saxo echt zo’n lekker autootje?

Nee hoor…..ik blijf er niet mee rijden om er anderen een plezier mee te doen. Cool

Ik heb bewust een zuinig karretje met airco gezocht (en gevonden) t.o.v. de vrij dure Xantia TD Surprisedops: .....de verschillen in WB en brandstofgebruik hebben we in die andere draad (over de Saxo 1.5 D) al besproken.

Maar wat ik in andere draadjes al meerdere keren heb aangegeven is….dat ik geen NEE zeg tegen een BX tzd-turbo met werkende airco, die droog is van onderen en waar geen al te grote reparatie’s in het verschiet liggen (koppeling, cylinderkoppakking, oktopus…enz)

Maar dat zal helaas een zeldzaamheid zijn, als ik die nog tegenkom…..EN er zijn natuurlijk meer kapers op de kust voor zo’n auto Smile

Ook deze week heb ik de Airco nog aangehad…wie had dat kunnen bedenken, eind Oktober Shocked

Maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik de Turboduw, de HP-vering….en de heerlijk zittende GTI-stoel zou missen. Confused

Die TZD-turbo was en IS voor mij net een betaalbare auto…..51 euro p/m aan WB…...kan gemakkelijk de 1 op 20 halen met snelweg-km’s…..en het is gewoon een *eigenwijs* model op de wegen. Cool
De Saxo 1.5 D is natuurlijk nog wat goedkoper in WB (44.- p/m) en gebruikt nog iets minder.

Dus ik kan niks beloven HOELANG ik met deze Saxo zal rijden…..wel ben ik hem i.i.g. van plan weg te doen voordat hij op de 190.000 staat….ik heb dus nog een stuk te gaan, hij staat nu op 148.000. Wink

Profiel  

voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508

Gepost: 29 oktober 2005 12:08 AM
  [ # 27 ]

dat je er niet voor een ander mee bleef rijden was me ook al wel helder hoor! Voorlopig nog 42.000km Saxo voor de boeg dus! Jammer dat er geen Xsara is met HP hè, ik zou ‘t helemaal niet erg vinden als Citroën dat op al haar modellen (misschien m.u.v. het kleine spul) had gezet!! Mijn TZD T. is ook niet helemaal droog van onderen maar ik ga binnenkort de carterpakking vervangen, dat is volgens mij de enige bron van ellende. Die druk in je heerlijke stoel zou ik ook missen hoor, dat mis ik zelfs al als ik even met de 1.4e op pad ben!

Profiel  

> 5000 berichten

Gepost: 29 oktober 2005 12:17 AM
  [ # 28 ]
voge schreef:

Jammer dat er geen Xsara is met HP hè, ik zou ‘t helemaal niet erg vinden als Citroën dat op al haar modellen (misschien m.u.v. het kleine spul) had gezet!!

Citroen’s stomste fout is, dat ze i.p.v. de ZX….(alleen) de Xantia rond 1993 met HP-vering hebben gemaakt, maar die is helemaal niet DE opvolger van de BX….qua grootte, gewicht e.d. Rolling Eyes

Dat was de ZX ....DIE hadden ze HP-vering moeten geven, wel heeft de ZX ook 1 ruitenwisser en dat hadden ze wel mogen veranderen van mij, in 2 RW’s. Confused
De ZX rijd ook een stuk stiller dan een BX, zeker de 1.9 D.

Maar tjsa…..het is niet anders. Crying or Very sad

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten

Gepost: 29 oktober 2005 12:42 AM
  [ # 29 ]

Is het niet mogelijk HP veringe onder die Saxo te schroeven ?

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
Totaal aantal Berichten: 27884

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 29 oktober 2005 01:06 PM
  [ # 30 ]
voge schreef:

Jammer dat er geen Xsara is met HP hè, ik zou ‘t helemaal niet erg vinden als Citroën dat op al haar modellen (misschien m.u.v. het kleine spul) had gezet!!

dit is zeker jammer!
het is natuurlijk al vaak gezegd.

al hoewel de Xsara toch erg comfortabel is Smile
C4 had het ook moeten hebben, die is nu kei hard naar mijn idee Confused (wel een strak stuurgedrag vind ik)
ZX kan ik niet veel over zeggen, nooit achter zelf achter het stuur gereden.
wel genoeg op de achterbank gezeten toen wij er thuis 1 hadden, maar die vond ik maar klein vergeleken met de BX, Xsara break die daarna kwam was ook stuk ruimer Cool

Profiel  

2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook