gompy58 schreef:Het was een setje volgens mij. Je kon , ik gok even, nog kiezen voor een audio pack oid en dan kreeg je wat betere speakers. Radio citroen was een clarion eventueel met wisselaar.
Als je zelf die kabel uit een sloper moet halen is dat wel handig. Het is rot werk volgens mij, maar dan weet je wel hoe dat ding moet zitten .
De keuze was iets anders dan je nu schrijft..
Men kon kiezen voor de radio met óf zonder cd-speler. Dat pack audio met andere speakers los van de radio was op de xm niet van toepassing.
En ik vraag me af hoe nuttig het is om te weten hoe die kabel loopt, Ik wil wel eens zien hoe je die kabel op de originele manier terug gaat leggen in een auto die je heel wilt houden.. Die zit echt verschrikkelijk door het dashboard verweven.. Je handen liggen gegarandeerd op 12 plaatsen open en dan nog is de beste manier met een breekijzer plastic wegbreken..
gompy58 schreef:et voila, volgens mij moet je deze hebben…
http://www.leboncoin.fr/equipement_auto/61516104.htm?ca=17_s hoef je er niet eens uit te plukken,.
Die is dus voor een xm MET airbag of een xsara. Dit is dus altijd een ph2 en dit is niet wat de TS zoekt. Die heeft geen airbag en wil een serie 1 radio…
Daarbij is die sleepring er uit halen het minste werk van alles..
Soms vraag ik me echt af wat je nu wilt joh. Moet die kabel op exact die manier erin ? Nee, maar het is wel prettig om een idee te hebben hoe dat ding ongeveer onder je dashboard door loopt. Maar daar gaat het jou helemaal niet om he.
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
gompy58 schreef:Soms vraag ik me echt af wat je nu wilt joh. Moet die kabel op exact die manier erin ? Nee, maar het is wel prettig om een idee te hebben hoe dat ding ongeveer onder je dashboard door loopt. Maar daar gaat het jou helemaal niet om he.
Hoe die erin komt maakt me niet uit maar het is wel handig om een beetje te weten waar die langs moet.
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Xsara Coupe schreef:[Die is dus voor een xm MET airbag of een xsara. Dit is dus altijd een ph2 en dit is niet wat de TS zoekt. Die heeft geen airbag en wil een serie 1 radio…
Daarbij is die sleepring er uit halen het minste werk van alles..
Ik heb inderdaad geen airbag. Word dan wel een dure sleepring van 80 euro ex. verzenden.
Totaal aantal Berichten: 212
- C5 break exclusive
Je kunt bieden, en ik lees compris dat wil toch zeggen dat verzending bij de prijs is inbegrepen. Maar je hebt gelijk nog veel geld. In de exclusieve die ik op marktplaats heb staan zit een S1 radio die geeft wel de zenders weer op het informatie display maar werkt niet op de stuurbedienig. Dat is in lijn met wat hier wordt gezegd over S1en S2.
mia macchina è presto per rubare