Hallo,
Ik ben op zoek naar een instructieboekje van de
Citroen Xsara 1.4I ligne prestige (coupe) uit 1999.
Totaal aantal Berichten: 1228
- DS 3 So Chic 1.6 16V VTI
- Xsara 1.6i Coupe
- Xsara Break 1.6i / 2.0i VTS
even een mailtje sturen naar citroen nederland, dan krijg je een kopie van het origineel.
Origineel is niet meer te krijgen, alleen met wat geluk op maarktplaats.
Citroen DS3 1.6 VTi White/Black
Citroen Xsara 1.6 Coupe
Citroen Xsara 1.6/2.0 Break VTS?
bedankt dat zullen we eens proberen.
Ik ben ondertussen in het bezit van mijn instructieboekje
verkregen via Citroen nederland
Totaal aantal Berichten: 678
- Xsara Ligne Prestige 1.8 16 v Break
- Saxo 538 spot
Mooi geregeld, toch? is alles compleet nu, je kunt het boekje op ruimen onder de bijrijders stoel daar zit een kunststof vakje waar het boekje precies in past, hoeft het niet in het dashbord kastje.
Als je er geen verstand van hebt, zorg dan dat je het wel krijgt
markwerkman schreef:Mooi geregeld, toch? is alles compleet nu, je kunt het boekje op ruimen onder de bijrijders stoel daar zit een kunststof vakje waar het boekje precies in past, hoeft het niet in het dashbord kastje.
Ook zo’n heerlijk plek is het. Toen ik mijn auto kocht dacht ik dat er geen instructieboekje bij zat, lag immers niet in het handschoenenvakje. Ook de garage dacht dat er geen boekje bij zat. Hele internet afgespit naar een downloadable handleiding, uiteindelijk een russische versie gevonden en met wat vertaalsoftware had ik mijn instructieboekje.
Krijg ik een week later van een kennis van mij te horen, “Kijk eens onder de passagiersstoel”.
En ja hoor….een mooi Nederlands instructieboekje.
Totaal aantal Berichten: 678
- Xsara Ligne Prestige 1.8 16 v Break
- Saxo 538 spot
Tja, het is inderdaad niet een allerdaagse plek om een boekje op te bergen, maar is wel handig en aangezien je niet erg veel ruimte hebt in het dashbordkastje is dit wel een uitkomst.
Ik had voor mijn Xsara aankoop al wat informatie ingewonnen op het forum, en wist dus zo dat ik het boekje hier moest vinden.
Als je er geen verstand van hebt, zorg dan dat je het wel krijgt