Hoi allemaal,
De reden dat jullie mij zo weinig op het forum zien is dat ik opmerkelijk weinig tot geen problemen heb. Top toch?
Nu is er wel een klein probleempje. De schakelaar van de cruisecontrol is stuk (de schakelaar op het dashboard. Er zit een heel klein spuitgietonderdeeltje in die er voor zorgt dat de schakelaar in de gefixeerde stand blijft staan. Het puntje hierop is afgebroken.
Citroën zegt het onderdeel niet meer te kunnen leveren en op sloperijen heb ik tot nu toe geen succes gehad. Wie o wie kan mij (al of niet tegen betaling) helpen?
Wat ik ook zoek zijn de twee afdekplaatjes voor de trekogen in de voorbumper. Ook deze al of niet tegen betaling.
Groetjes Henk
Totaal aantal Berichten: 3422
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Probeer Matthijs309 even, die heeft nogal wat liggen.
Volg je hart, gebruik je hoofd.
Sleep oog kapjes zijn iig nog te koop bij de dealer. Ze kosten samen iets van 3 tientjes. Ongespoten uiteraard.
Totaal aantal Berichten: 1902
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Ik heb nog zo’n stokje in mijn dashboard zitten alleen geen cruisecontrol meer. Je mag dat bedieningspookje van mij wel hebben als die werkt?
Ik denk dat hij niet het stokje bedoeld, maar die knop op het dashboard die de CC activeerd.
Totaal aantal Berichten: 1902
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Ah dan kan ik daar niet helpen idd
Totaal aantal Berichten: 17406
- CX 2400 Super
Zulk spul komt toch regelmatig langs? Matthijs309 lijkt inderdaad een goede bron en Citroy heeft het misschien ook wel. Zo niet, dan kun je ook op leboncoin zoeken naar XM plus een van de trefwoorden interrupteur, bouton of commande. Toevallig is er nu net niets bij, tenminste niet expliciet vermeld.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3440
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Ik heb nog zo’n schakelaar. Roep een redelijk bedrag en kom hem halen. Even een PM voor adres etc.
Wat je zou kunnen doen is de schakelaar in de AAN positie fixeren met een tiewrap en achter het dashboard leggen. Dan een blind kapje in het gat.
Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop