2 van de 2
 < Vorige 1 2

Mega (benzine)  probleem 1.6 TZI
fbird92
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 91

- BX Bx 1.6 TZI Automaat
Gepost: 12 oktober 2010 08:31 PM
  [ # 16 ]

Thanks voor het aanbod en andere thanks voor het meedenken maar inmiddels besloten dat deze bx een ander lief baasje gaat krijgen zoals het er nu uitziet, mocht dit niet doorgaan dan wordt helaas deze bx in onderdelen aangeboden en het restje de schroothoop op geworpen.
Zelf ga ik de overstap maken naar een Xantia..

Gezien ik als hobby amerikaanse muscle cars heb en aankomend jaar een start ga maken met dragracen heb ik een dagelijkse wagen nodig waarbij ik niet hoef te gaan zoeken naar onderdelen om een reparatie uit te voeren (tis voor mij geen hobbywagen maar dagelijks vervoer), helaas valt de bx niet meer in deze sector.

Ga ik de BX missen, ja opzeker, heb er een kleine 13 jaar van genoten en veel heerlijke kilometers in gemaakt, maar ja eens komt de dag dat je een keuze moet maken en die is helaas nu aangebroken.

Ik laat nog wel even weten hoe of wat met deze bix, en wat de verse aanwinst is geworden ...

Groet Misha

if you believe in it you can make it happen

Profiel  

fbird92
< 100 berichten
Rank

- BX Bx 1.6 TZI Automaat
Gepost: 12 oktober 2010 11:01 PM
  [ # 17 ]

En ik kan jullie melden dat de Bix een ander lief baasje gaat krijgen…..Smile

Profiel  

Hilko16TZI
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6168

- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Profiel  

fbird92
< 100 berichten
Rank

- BX Bx 1.6 TZI Automaat
Gepost: 24 oktober 2010 07:51 PM
  [ # 19 ]

Zo ik zou nog even laten weten wat voor wagen ik zou kopen en hoe verder met de Bix,

Nou ik heb zaterdag j.l een hele mooie en zeer rijk uitgevoerde Xantia 2.0 automaat gekocht en Hilco gaat verder met deze bx,
Morgen ga ik mijn verse wagen halen en wordt de bix doorgeschoven naar Hilco die inmiddels de onderdeeltjes die hij nodig denk te hebben heeft gehaalt, nu hopen dat hij ook rijdend naar huis kan met….

Sorry jongens maar ik ga naar een andere sectie binnnen het citroen forum, maar kom hier nog wel regelmatig kijken hoor

Groet Misha

Profiel  

Hilko16TZI
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6168

- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Gepost: 24 oktober 2010 10:31 PM
  [ # 20 ]

As we speak liggen de spullen achterin de auto… Very Happy

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook