ik sta op het punt voor een zacht prijsje een 1.6 aura te kopen met lekke uitlaat
is het laten lassen van een uitlaat een dure grap? nee toch?
ex: ‘96 Citroen Xantia Turbo CT 2.0 VSX break (DE/FR/NL) - de foto’s - xantiablog - overloper binnen de PSA groep, nu een ‘00 Peu 306 1.8XT 16V break quartz gris
Nee, Let wel, niet alles is te lassen. Verder maakt het natuurlijk ook uit waar het lek zit. Als je er niet fatsoenlijk bij kunt moet je de pijp er onderuit halen. Als de garage dat moet doen, kost dat tijd en dus geld.
check
nou ben wezen kijken en proefrijden
was een auto eigenlijk voor de handel bij de citroendealer
wat een hok. Niet te doen.. uitlek lek, spiegel stuk, voorschade, achterruitenwisser stuk, radio stuk, pit in de koplamp, rechtervoorscherm ontzet en ont-zet-tend ranzig.
Nog wel een rondje gereden maar voelde niet fris. Laten staan.
zo’n ZX rijdt an sich best lekker overigens ondanks het ontbreken van stuurbekrachtiging.
ex: ‘96 Citroen Xantia Turbo CT 2.0 VSX break (DE/FR/NL) - de foto’s - xantiablog - overloper binnen de PSA groep, nu een ‘00 Peu 306 1.8XT 16V break quartz gris
Totaal aantal Berichten: 816
- Xsara diffrence 2
ik zou gewoon ff marktplaats checken staan genoeg mooie op voor een redelijke prijs die wel de moeite zijn http://link.marktplaats.nl/384248549 deze bijvoorbeeld iniedergeval een zx is een geweldige auto als ik zeggen mag suc6
met een citroen voor je deur word je leven nooit een sleur
vorige citroens 2cv6 1974 /charleston 1984 / zx 1.6 aura/bx progress/zx 1.8 aura/ax 93” /c15 /visa14trs/zx 1.4 avantage/visa 14trs stilo/ax 95”/zx 1.6 break tentation xsara break 1.6 16v visa 14trs ax volcane c3 ligne ambiance en nu c3 exclusive.
Ik weet niet of je in Den Haag en omstreken woont?
Je moet zowiezo even kijken waar het lek zit, meestal kan er dan een stuk in gelast worden.
Ooit bij Piet de Lasser in Den Haag gedaan voor weinig. 40 euro en hij was weer goedgekeurd. Dus duur hoef dat niet te wezen.
Citroen ZX ‘92 1.4 reflex
Citroen ZX ‘95 1.4 reflex
Citroen ZX ‘96 1.8 advantage
Citroen AX ‘95 1.4 TGS
Citroen!! What else?