Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
nou, ook maar nèt….
Hoogte is 1m80 in het midden.
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Totaal aantal Berichten: 7580
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Ik ben 1,90 - dus ik ga in de bus gebogen door het leven ... Het Michelen-modelautotje van de C35 heeft een dak dat 10 tot 20 cm verhoogd lijkt. Nog nooit in werkelijkheid gezien, maar dat zou een fijne tussenoplossing zijn.
Is het hoge dak van plastic? Ik ben wel benieuwd hoe dat dan verstevigd is en hoe het vast zit. Het lage dak is van staal en dan ook nog deels verstevigd met profielen. In de dakgoot tref ik een nele sandwich van plaatwerk aan.
Totaal aantal Berichten: 15
- C35 Camper 2.0 benzine
edit mod; Quote gewist. Het quoten van het voorgaande bericht is onzin.
Het dak is van polyester en het is met een metalen band verstevigd in het midden. De metalen band zat vastgelast aan de dakrand de rest van het dak was gekit en geschroefd
Alex_C35 schreef:
Het dak is van polyester en het is met een metalen band verstevigd in het midden. De metalen band zat vastgelast aan de dakrand de rest van het dak was gekit en geschroefd
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gezien - bedankt voor de foto. Eigenlijk jammer dat het lage dak ook niet van polyester is - ik heb aardig wat roest en lekkage moeten wegwerken rond mijn dakluikjes. En links en rechts stukken opbollende kit in de dakgoot moeten wegsteken.
Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Ik heb bewust geen dakluikjes geplaatst
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Bij mij zaten ze er al op - en ‘t zijn toch wel beste gaten als je ze dan weg laat.
Heb inmiddels sinds een jaar een C32. Na wat aanloopproblemen en met hulp van diverse mensen/garages, loopt zij inmiddels als een tevreden dieseltje (oordoppen zijn wel gewenst). Hoef nu alleen nog maar wat laswerk te (laten) doen en ze kan weer een poosje vooruit. Het is toch wel een heel lief roestbakje. Ik wens andere bezitters van zoiets leuks veel plezier.
Maar weer eens tijd voor een kleine update:
Dak zit er weer op, bovenste helft zit 1 keer in de verf
Totaal aantal Berichten: 6313
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Hij ziet er weer uit als een camper…..
Lucas en Wim, heel erg bedankt voor het tillen!!!
Wat een lomp zwaar dak is het eigenlijk zeg.
Top Maarten! Spuit je het kunstof dak niet opnieuw?
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!
Spuiten? Rollen natuurlijk.
Ok, maar je maakt het nog wel “fris"dus… Moet je voor die rally binnen een bepaald budget blijven?
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!
Wat betreft opknappen niet.
De verf hebben we gekregen, het is zelfs door een schilder geschilderd.