Totaal aantal Berichten: 182
- Berlingo 1.9d 600
- CX GTi
- Berlingo 2.0 HDI Multispace ''Chrono''
Nou, dan moet hij maar eens kijken naar de bedrading van het betreffende knopje. Hij wil binnenkort zijn Bluetooth set en zijn Sony navi weer inbouwen (GPS-ontvanger komt in de voorruit stijl, TMC-ontvanger in de stijl waar de gordel zit en de DVD komt onder de passagiersstoel dus alles keurig uit het zicht. Al met al een hele klus, maar dan kan ie gelijk kijken naar het knopje en de bedrading.
Berlingo 2.0 HDi (Bosch) Multispace 8-2002. 16’’ Musketier velgen, Eibach verlaagd, vouwdak en 200.000 km waarvan tot nu toe 22.000 probleemloze kilometers van ons!
Droomauto:CX GTI TURBO 2 in wit of Cassis Nacre….
Totaal aantal Berichten: 9
- XM break V6 12V automaat
Die schakelaar is helaas niet meer te bestellen. Het is 6552 HY, nummertje 9 op service citroen.
Misschien een gerecycled knopje met zelfde functie? (zeker omdat ie niet meer leverbaar was?)
Ik heb daar wel eens een auto gekocht die een ruitenwisserknopje had op die plek die de ventilator inschakelde… haha
Ouwe mopperkont
Totaal aantal Berichten: 182
- Berlingo 1.9d 600
- CX GTi
- Berlingo 2.0 HDI Multispace ''Chrono''
OK het is dus duidelijk wat de functie is van het knopje. Mijn broer heeft inmiddels ook het boekje gevonden (meneer keek onder passagiersstoel ipv onder onder het dashboard) Maar goed, het is idd van het alarm. Het knopje is idd niet meer orgineel maar door de vorige eigenaar creatief geknutseld, waarschijnlijk omdat het niet meer leverbaar was zoals hierboven al vermeld wordt. Het werkt overigens allemaal nog wel. Verhaal van de sensoren is dus dat de vorige eigenaar idd. een hond had en deze dus het tweeter-rooster kapot heeft gekrabd. Daar zijn dus andere voor in de plaats gekomen, ditmaal zonder sensoren.
Het raadsel is dus opgelost!!
Ik dank u allen voor het meedenken!!
Berlingo 2.0 HDi (Bosch) Multispace 8-2002. 16’’ Musketier velgen, Eibach verlaagd, vouwdak en 200.000 km waarvan tot nu toe 22.000 probleemloze kilometers van ons!
Droomauto:CX GTI TURBO 2 in wit of Cassis Nacre….