Totaal aantal Berichten: 108
- XM Break 2.0i Turbo C.T AUT. LPG G3
- XM 2.0 16v aut SX
Wie heeft er nog een gebruikte middendemper 2 liter 16V (die dwarse)en moet daar onmiddelijk vanaf?
Die van mij valt er bijna vanaf en een nieuwe is het niet waard, denk niet dat het nog 5 jaar blijft rijden.
Ik zou er erg blij van worden. Ja, de automateriaalzaken hebben er genoeg, maar die zijn me allemaal te duur.
Eventueel heb ik nog een goede middendemper (de eerste) in de aanbieding.
Alvast hartelijk bedankt.
Soms is het beter, om te vragen om vergiffenis, dan toestemming. (Oud-Zeeuwse wijsheid)
Ik heb er nog wel 1 of 2 liggen van een 2.0T, die zijn t zelfde.
Ouwe mopperkont
- XM 2.0 16v aut SX
Beste ouwe mopperkont,
Kunt u mij een PB sturen over de administratieve- en financiele afhandeling?
Groet,
Jacx
Soms is het beter, om te vragen om vergiffenis, dan toestemming. (Oud-Zeeuwse wijsheid)
Ik heb hem bij mij er tussen uit gehaald, en vervangen voor een rechte pijp.
Daardoor komt er nu een lekkere donkere sportieve brom uit de pijp.
De auto wordt er absoluut niet schreeuwerig van, en voor de apk was het geen probleem.
Je moet natuurlijk wel liefhebber zijn van zo’n geluid, maar het is een optie die je
mischien kan overwegen.
- XM 2.0 16v aut SX
Demper van Matthijs, zit er weer onder, de oplossing van dixie, heb ik ook aan zitten denken, maar hoe maak ik zo snel een flens of 2. Had geluk, maar 1 bout afgebroken en dat na zessen, dus allerlei kisten en dozen door, ja daar lag er nog 1.
bedankt allen, dit (of is het deze) topic mag gesloten worden.
Totaal aantal Berichten: 3422
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Mooi, weer gefixed. En het is ‘dit’ en dat kan je aan de mods laten weten door op ‘melding’ te klikken rechtsboven je bericht en dan even zeggen dat er een slotje op mag.
Volg je hart, gebruik je hoofd.
Gaat ook een slotje op, hoorde eigenlijk in het “gezocht” gedeelte thuis!