2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 

waar gaat dat heen
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7071

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 27 oktober 2005 03:11 AM
  [ # 16 ]

Ach, ik zit er ook niet om te springen om er aan deel te nemen, maar het is best grappig denk ik, en als we er een mooie forum kalender aan overhouden, des te beter. Maar goed, het is idd zo, als je het niet wilt zien, er is genoeg anders om te lezen, mijn persoonlijke favoriete plek, het CX subforum is iig druk zat. Het lingerieonderwerp zal op den duur ook wel gaan vervelen denk ik, en in de tussentijd kan het geen kwaad.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  

voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508

Gepost: 27 oktober 2005 03:12 AM
  [ # 17 ]

Ik vind ‘t inderdaad ook wel leuk. Meestal post ik alleen in ‘t BX gedeelte en af en toe eens daarbuiten maar in ‘t BX gedeelte staat momenteel weinig waar ik verstand van heb..
  Het klopt wel dat de aandacht van een aantal mensen wat meer in ‘ander onderwerp’ dan in de rest van het forum zit maar ik denk dat dat best even moet kunnen hoor.
  Dit forum is natuurlijk vooral informatief maar ook informeel en erg leuk! Als dat niet zo zou zijn (en een offtopic topic niet zou kunnen) zouden er denk ik veel minder leden zijn en zou je nog minder respons krijgen binnen je draadje!!!

Lees wat je wilt en laat anderen dat ook doen, dan is iedereen tevreden, dunkt mij..

Groeten,

Serge.

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 27 oktober 2005 03:32 AM
  [ # 18 ]
hel1 schreef:

overigens heeft caroline wel gereageerd, en me ook een pb-tje gestuurd om me er op te wijzen dat er een antwoord was.

Als je voortaan wilt dat je een waarschuwing krijgt als er in jouw draadje gereageert is, moet je onder het invulveld de optie * Waarschuwen als er gereageerd is* aanvinken ! Wink

Dan krijg je meteen een email.

Dit raad ik je dus NIET aan v.w.b. het Lingeriedraadje Twisted Evil

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 27 oktober 2005 04:06 AM
  [ # 19 ]

Hoort dit onderwerp niet in het klaagtopic thuis?

Draadje in het “ander onderwerp” die onrust kunnen stoken (vooral politieke draadjes) worden nogal eens afgesloten om de lieve vrede te bewaren. Het lingerietopic lijkt me daarentegen tamelijk onschuldig.. Het is er reuze gezellig (tijdelijk extra forum cafe?) en ach, het ebt ongetwijfeld vanzelf wel weer weg. ALs je het niks vind “hoef” je er niet te kijken. Ik negeer ook de draadjes die me niet leuk lijken.

Profiel  

hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2256

Gepost: 27 oktober 2005 12:23 PM
  [ # 20 ]

ik wil nog even aan mijn vorige antwoord toevoegen dat het me inderdaad opgevallen is dat de sfeer hier op het forum ontzettend goed is, iedereen over het algemeen heel ” lief”  is voor elkaar en dat vind ik een groot goed!
daarbij kan je binnen zekere grenzen afdwalen zonder meteen een reprimande te krijgen of gebanned te worden. dat zorgt er ook voor dat de sfeer hier zo blijft.
en het is intussen wel zo dat ik een paar keer per dag inlog, en dat is heus niet omdat ik twee keer per dag tachnische informatie nodig heb, maar omdat het forum op zichzelf daartoe uitnodigt (de leden dan vooral)

nog even over dat off topic gaan van het lingerie-onderwerp: hoezo off topic? het topic is lingerie onder het sub forum ander onderwerp.
dan moet dat hele deel gesloten worden, en dat wordt het hier een heel andere zaak, zakelijker.
dus gewoon doorgaan, vooral doorgaan, en als je je ergert dan is daar ook een topic voor (daar is het verdacht rustig op het moment, zou het lingerietopic iedereen gelukkiger maken? is dat echt zo eenvoudig?)

ps: een forumkalender? mwah, laten we de verbeelding vooral de verbeelding houden.

tot later!!

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  

winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2255

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 27 oktober 2005 02:15 PM
  [ # 21 ]
hel1 schreef:

....en het is intussen wel zo dat ik een paar keer per dag inlog, en dat is heus niet omdat ik twee keer per dag tachnische informatie nodig heb, maar omdat het forum op zichzelf daartoe uitnodigt (de leden dan vooral)...

Twisted Evil  Hehheh, dat heb ik ook al ondervonden. Ik probeer het nu een beetje te beperken aangezien mijn werk eronder begon te lijden Surprisedops: , maar dit forum heeft inderdaad wel een licht verslavend effect.
Alhoewel, laat dat “licht” maar achterwege, want als ik zie hoeveel sommige anderen hier posten ben ik nog zeer matig. Smile

Profiel  

zandvoorta
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2039

- BX 14E
- C1 C1 Selection
Gepost: 27 oktober 2005 02:49 PM
  [ # 22 ]

Gelukkig is er nog vrije keuze op dit forum Very Happy Heb stukjes van het lingerie topic gelezen maar vind het persoonlijk te ver gaan maar dat moet iedereen maar voor zichzelf weten. Gelukkig hoef je het niet te lezen Wink

Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl

Profiel  

Caroline81
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 942

Gepost: 27 oktober 2005 03:02 PM
  [ # 23 ]

Ik zit hier in de eerste plaats omdat ik citrofiel ben. Eerst postte ik alleen over sleutelen en dergelijke. Ja ja, dat kunnen vrouwen ook…
En nou blijkt het ook nog eens gezellig te kunnen zijn. Niks mis mee lijkt me.
Wat je niet interesseert lees je niet.

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 27 oktober 2005 08:56 PM
  [ # 24 ]

Ik heb drie keer met mn muis over het “op slot” knopje gerold…
Ik zal hem niet op slot gooien maar ik irriteer me over dit gezeik…
(net zoals het zeuren over taalfouten)

1> irriteert het je?  kijk er dan niet naar!
2> kan een draadje niet door de beugel? de mods halen dit weg, zo niet, even melden….

3> wil je echt ergens over klagen, het klaagtopic wacht op je!

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5264

Gepost: 27 oktober 2005 09:05 PM
  [ # 25 ]
René van Maren schreef:

1> irriteert het je?  kijk er dan niet na!

he, het moet toch: kijk er dan niet naar zijn? Rolling Eyes

Laughing Nee hoor, ben het er helemaal mee eens!

Xsara_Coupe

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 27 oktober 2005 09:10 PM
  [ # 26 ]

oops…foutje  
moet met lange ei en dee tee Very Happy

Profiel  

René
> 25000 berichten

Gepost: 29 oktober 2005 02:27 AM
  [ # 27 ]

Re: waar gaat dat heen

TVS schreef:

Ik vraag mij af waar dit forum heen gaat.  toen ik er pas op zat dacht ik interessant , nu zijn ze aan het converseren over lingerie , gsm’s en andere onnodigheden. Maar als we over een AL praten waar er maar 2000 van zijn gemaakt is er weer geen interesse ( Link )
pff
Evil or Very Mad  Mad

Mischien kom ik een beetje bot over, maar dat bedoel ik zeker niet zo…
Ik reageer op je smileys en op je “uilen” 
Alles bij elkaar irriteer ik me daar aan. en dan het klagen over de lingerie, gsm’s en andere onnodigheden

Je zal maar ergens staan zonder lingerie en telefoon,  (geintje)

Laten we allemaal lief zijn voor elkaar, straks zakt de citroen-forum lingerielijn weer naar de bodem, en bellen we niet meer, en hebben we het weer over de dingen waar we verliefd op zijn…

Het heeft denk ik ook wel een oorzaak…er zijn intussen vele gebruikers die elkaar irl kennen…en dat praat makkelijker denk ik….

Koffie?

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 29 oktober 2005 02:35 AM
  [ # 28 ]
René van Maren schreef:

Ik heb drie keer met mn muis over het “op slot” knopje gerold…

1> irriteert het je?  kijk er dan niet naar!
2> kan een draadje niet door de beugel? de mods halen dit weg, zo niet, even melden….

3> wil je echt ergens over klagen, het klaagtopic wacht op je!

Ik ben het hier inhoudelijk redelijk mee eens. De bewoording had wat beter gekund.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

xm_turbo
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 841

- XM Turbo C.T. Ambiance "Musketier"
Gepost: 29 oktober 2005 03:34 AM
  [ # 29 ]

Nog even over die lingerielijn hè...die Boxershorts zitten veel te strak! Ik ben “speelruimte” gewend! Zwelgje zit bekneld, zeg maar. Laughing  (Pas op mijn veerbollen)

See, buy, fly C5 V6

http://www.rasaudio.nl

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 29 oktober 2005 12:24 PM
  [ # 30 ]
xm_turbo schreef:

Nog even over die lingerielijn hè...die Boxershorts zitten veel te strak! Ik ben “speelruimte” gewend! Zwelgje zit bekneld, zeg maar. Laughing  (Pas op mijn veerbollen)

Je moet wel stretch hebben anders gaat t geheid een keer mis

Sorry Surprisedfftopic

Profiel  

2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook