30 van de 32
« Eerste  < Vorige 28 29 30 31 32 Volgende > 
   
Het SM blok van blooper1963
mark sm
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 556
Geregistreerd: 17-01-2009

Gepost: 05 november 2010 01:46 PM
  [ # 436 ]

sorry Bloop, ik zie dat het niet aan de belgische wintertijd lag, maar aan het Forum…. Laughing

gr Mark

Profiel  
 
Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 05 november 2010 08:29 PM
  [ # 437 ]

very good

Profiel  
 
Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 04 december 2010 12:11 PM
  [ # 438 ]

Heb zonet 3 (haast nieuwe) carb’s op de kop kunnen tikken! Ze worden mij volgende week verzonden. Dan nog tijd vinden om ze te monteren en de Amerikaanse ontsteking! Hopelijk rijd ze dan weer als vanouds. Zoniet, daarna gaat ze naar een Maserati kenner!  Mr. Green
Sugesties ” in België”,zijn Welkom! Nederland is ook OK,als er echt niets anders mogelijk blijkt.Ik hou het graag dichter bij huis. (Heb héél weinig tijd voorlopig)

Profiel  
 
mark sm
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 556
Geregistreerd: 17-01-2009

Gepost: 04 december 2010 02:34 PM
  [ # 439 ]

Dan krijg je ze zo dus…
Een revisiesetje uit Germany en zorgen dat je een goed ultrasoon bad hebt..

Afbeelding Bijlagen
IMAG0513 (800 x 600).jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien

gr Mark

Profiel  
 
mark sm
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 556
Geregistreerd: 17-01-2009

Gepost: 04 december 2010 02:37 PM
  [ # 440 ]

en het setje:

Afbeelding Bijlagen
IMAGE_497 (800 x 600).jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien

gr Mark

Profiel  
 
Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 04 december 2010 05:10 PM
  [ # 441 ]

Setjes heb ik nog.
En zo zien ze er uit:

Profiel  
 
mark sm
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 556
Geregistreerd: 17-01-2009

Gepost: 04 december 2010 09:44 PM
  [ # 442 ]

hebben die in de sneeuw gelegen???
als je een goed gereinigde carburateur(s) hebt werkt hij altijd, kanalen schoon, nieuwe pakkingen, etc, dan
is het een kwestie van af (laten) stellen en dan loopt het, altijd.

gr Mark

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 04 december 2010 09:53 PM
  [ # 443 ]

Er kan ook helemaal niets “stuk” in een carbu. Nieuwe carbu’s? doe mij uw oude maar!

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
mark sm
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 556
Geregistreerd: 17-01-2009

Gepost: 04 december 2010 10:07 PM
  [ # 444 ]

dat zeg ik, “nieuwe” zijn ook 40 jaar oud, gewoon iemand vinden die ze goed reviseerd, daar had je echt geen “bijna nieuwe- van 40 jaar oud” voor hoeven kopen hoor.(waarschijnlijk voor de hoofdprijs)...

geef mij ook de oude maar.

gr Mark

Profiel  
 
Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 21 januari 2011 01:23 PM
  [ # 445 ]

Hallo SM’ers.
Ik heb zo een Amerikaanse benzinepomp gekocht via een forumlid hier.
Weet iemand hoe je die meegeleverde benzine aansluitnippels benzine dicht
op de pomp bevestigd?? Er zit geen afdichtmiddel bij,alsook geen pakkingetjes. Wink

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25574
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 21 januari 2011 02:57 PM
  [ # 446 ]

Koperen ringen?

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 21 januari 2011 07:46 PM
  [ # 447 ]

Yep,dacht ik ook. Gezien mijn beroep heb ik dat liggen in koper en alu. Maar op de (bijgeleverde) nippeltjes zit geen draagvlak. Dus daarom mijn vraag hoe dit dicht te krijgen?

Profiel  
 
mark sm
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 556
Geregistreerd: 17-01-2009

Gepost: 21 januari 2011 09:07 PM
  [ # 448 ]

Schroefdraad is NPT draad (conisch) 1/8, doe er teflon tape aan of gebruik hydraulische sealer van loctide, of natuurlijk een combinatie van de twee..

gr Mark

Profiel  
 
Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 21 januari 2011 09:57 PM
  [ # 449 ]

Ok als dat maar schokbestendig is. Mr. Green

Profiel  
 
Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 22 april 2011 12:45 PM
  [ # 450 ]

Beste SMers,
Zo. Vandaag de SM,na 1 jaar stilstand, gestart. De booster er aan,2 maal de startmotor laten rond gaan en hop ze draaide mooi rond(koud). Dus veel ergs zal er niet aan schelen gezien ze na één jaar stilstand vlot starte.Maar bij warmer worden begint ze ongemakkelijk te draaien en sputteren,net zoals ik haar verleden jaar weg zette.Nu hou ik het nog altijd op een verkeerde afstelling van de ontsteking/carburatie of een defect aan één van beide. Dus is mijn vraag is de volgende: Wie(specialist)kan mijn SM eens grondig af stellen op gebied van ontsteking en carburatie en eventueel uitsluiten of er hier één van beiden of samen dienen vervangen te worden?? ZE RIJD NOUWELIJKS OF NIET dus beginnen roepen over ga eens bij een echte kenner gaat niet. Daarom de vraag of er ZO iemand(kenner van SM motoren)zich geroepen voelt om bij mij te komen,aub?? Ik heb een nieuwe ontsteking liggen nieuwe kaarsen,bobijn en 3 spare carb’s liggen mocht dit nodig zijn. Graag SERIEUZE reacties via PM,aub. cheese
Liefst vóór eind juni want dan moet ze naar de technische controle. Zo niet moet ik ze laten schorsen. Sad

Profiel  
 
 
30 van de 32
« Eerste  < Vorige 28 29 30 31 32 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook