3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

Anti Body-roll opties voor een CX?
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7071

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 08 november 2010 12:28 AM
  [ # 31 ]

Ja gut. Dat is wel heel saai. Actieve vering een echte actieve tegenrol oplossing is veel leuker. Hydractief II kleppen van een XM zijn een leuke tussenoplossing zonder compromis aan het comfort.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  

M Citroen
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 403

- CX 2.0 TRE
Gepost: 08 november 2010 12:07 PM
  [ # 32 ]

Er is een Zweed die een DS met tegenrol heeft geknutseld, allemaal volledig mechanisch. Het zag er in het filmpje allemaal heel vreemd en onnatuurlijk uit maar is natuurlijk veel natuurlijker.

Overigens wens ik zelf alleen op (nederlandse) rottondes anit-rol. Voor de rest vind ik het rollen van de CX veel te leuk in een gewone bocht. Maar op die kleine kl*te rotondes hier in NL wens ik het altijd weer even in mijn Activa te rijden.

Succes met het project, theorie en praktijk. Heel interessant maar mij veel te technisch Wink

Profiel  

3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook