Beste Rob
Het lukt mij niet om de kaarten te updaten. Kun je mij een instructie geven waar ik de kaarten kan downloaden en kan installeren op de SD kaart.
Bijvoorbaat dank.
vr.gr.
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
Totaal aantal Berichten: 13
- C4 (2004-heden) berline Image
ik heb mij op deze site geregistreerd http://www.scdb.info/nl/ en hier
staat de uitleg http://www.scdb.info/nl/installation-citroen-myway/
hier moet je wel uitkomen, het is mij ook gelukt en ik ben een complete
digibeet.
veel succes.
met vriendelijke groet
rob
robc4 kan je mij vertellen hoe je die kopie gemaakt hebt? ik de kaart in mijn nieuwe c5 tourer getracht te kopiëren maar dat werkte niet. Ik heb een 4gb Adata kaartje gebruikt.
Met vriendelijke groet
De nieuwe kaarten RNEG 2010/2011 zijn binnen. Het kaartmateriaal loopt echter behoorlijk achter. Men heeft Navteq kaarten gebruikt van Q3-2009.
De vorige versie 2009/2010 was van Q2-2008, dus heb je na 18 maanden een update van 12 maanden….....
Ik had bij een bedrag van ruim 200 Euro toch wel verwacht een kaartupdate naar minimaal Q2-2010 te krijgen.
Belachelijk wat een waardeloos systeem (icm de kaarten) is die Myway. Als je een Tomtom gewend bent merk je pas wat een SLECHT product die Myway is zeker met die verouderde kaarten.
Ook de aanwijzingen kloppen gewoon niet, als je b.v. vanaf Gouda naar Maarssen rijdt zegt hij op een gegeven moment dat je op de A12 rechts aan moet houden (dat is richting de afslagen Kanaal eiland in Utrecht, A2 ri zuiden en A2 ri A’dam) vervolgens zegt hij dat je links aan moet houden (voor Maarssen moet je niet de 1e afslag A2 zuiden hebben maar de 2e ri A’dam) vervolgens zegt hij niks als de afslag A2 ri A’dam er is op het display staat dan na 7km rechtsaf (dat is de afslag Maarssen op de A2). Als je dus echt niet weet dat Maarssen aan de A2 ligt richting A’dam rij je dus gewoon door naar kanalen eiland in Utrecht. Zo zijn er nog veel meer dingen die niet kloppen.
Heeft niks met dit topiv te maken maar ook de bluetooth Carkit functie is slecht zowel de iPhone 3G als mijn Nokia E51 werken niet. De Nokia kan ik wel aanmelden maar hier wordt na ongeveer een minuut de BT verbinding verbroken, de iphone krijg ik helemaal niet aangemeld!!! Wat een afgang….
Ik weet niet of de radio ook als optie gekozen kan worden (bij mij zat hij standaard in mijn C5 BL) maar ik kan je absoluut aanraden om hem NIET te nemen. Ik heb inmiddels een nieuwe carkit inb laten bouwen en ook gaat mijn oude TomTom one weer mee op reis!!