2 van de 2
 < Vorige 1 2

Een middagje op de Sloop.
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 16 juli 2004 10:58 PM
  [ # 16 ]
André schreef:

Rutte is ook een van de weinige sloperijen waar nog wel eens
een eend staat.
Ze laten hem ook lang staan, tot werkelijk alles er af is.

Dat klopt inderdaad ja…...die 2CV staat er nog maar kort…(de datum van binnenkomst staat met gele stift op het dak)..de motor zit er nog wel in….maar er is al het nodige van af gesloopt.
Dus als er iemand van jullie nog een deur nodig heeft…wees snel. Wink

Profiel  

giellie
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 98

Gepost: 17 juli 2004 02:27 PM
  [ # 17 ]

Re: Een middagje op de Sloop.

Bram schreef:

In onze omgeving heb je ook de bekende Sloperij *Haarlemmerliede* wat vlak naast de A9 ligt bij het Rottepolderplein…..dat is een hele grote Sloop….met allemaal verschillende eigenaren….maar daar heb ik slechte ervaringen mee…..is ook erg onoverzichterlijk.
Bij RUTTE staan de auto’s per merk gesorteerd….en ik weet al jaren (met de ogen dicht) waar ik naartoe moet. Wink

Tja bij de Liede is laatst ook een inval geweest. Volgens mij 15 illegalen aangehouden en tal van bekeuringen uitgedeeld vanwege illegaal stroomaftappen etc. Dit is inderdaad niet een erg nette sloop, maar ik vind er wel altijd wat ik nodig heb. Mensen met een 4x4 kunnen nog bij 1 van de weinige Nederlanders daar terecht, maar als je net zoals ik op zoek gaat naar een Citroen dan is een cursusje Turks voor beginners niet een overbodige luxe. Laughing  Laughing
Nee zonder gekheid, je moet daar zeker afdingen op alle spullen die je koopt. Ga minimaal 25% procent onder de vraagprijs bieden en de kans is groot dat je het dan meekrijgt. Zorg er ook voor de je nooit kan pinnen, want dan gaat het excuus dat je te weinig geld bij je hebt ook niet op Wink

Giel

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 17 juli 2004 03:09 PM
  [ # 18 ]

Re: Een middagje op de Sloop.

giellie schreef:

Zorg er ook voor de je nooit kan pinnen, want dan gaat het excuus dat je te weinig geld bij je hebt ook niet op Wink

Giel

Oh ja…...was ik nog helemaal vergeten te vertellen in deze Cursus *Hoe ter Sloop gaan* Laughing

Neem een (versleten en smoezelige) portemonniae mee en stop er net zoveel geld in, als je uit wilt geven….en als de Sloper in eerste instantie niet akkoord gaat met jouw voorstel…keer dan je portemonniae om….trek je zakken binnenstebuiten, om te laten zien dat je echt geen geld meer hebt…..kortom…laat merken dat je dan wel Citroën rijdt….maar eigenlijk in een Opel Kadett had moeten zitten. Mr. Green

Profiel  

Jan-Gerrit (JGT)
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 13

Gepost: 19 juli 2004 12:57 AM
  [ # 19 ]

Hallo Bram,

Kun je mij niet alle foto’s opsturen? Want ik wil ze wel graag hebben. Ik heb ook nog 2 foto’s.

Ik ben nogal een grote auto freak. Zo ben ik ook aangemeld op het autoweek forum. Mijn voorkeur gaat uit naar een BX. Wij rijden momenteel een Xsara Picasso.

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 19 juli 2004 02:16 AM
  [ # 20 ]

Die plaatjes zijn we al een keer tegengekomen Very Happy
Zal Bram leuk vinden Laughing  Wink

Maarre ik heb opzich ook best interesse in die plaatjes..misschien blijf ik dan wel van de Citro’s af die op straat staan Laughing  Wink

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

> 5000 berichten

Gepost: 19 juli 2004 03:53 AM
  [ # 21 ]

Ik zal de andere foto’s van de sloop ook even hier plaatsen….dan kun je ze zelf opslaan op je PC. Cool

Dit zijn ze dus allemaal. Wink

Profiel  

rocco
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2516

Gepost: 19 juli 2004 12:45 PM
  [ # 22 ]

zielig Crying or Very sad

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 19 juli 2004 01:21 PM
  [ # 23 ]

wat een stoere demper in die 2cv

Profiel  

Jan-Gerrit (JGT)
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 13

Gepost: 19 juli 2004 01:27 PM
  [ # 24 ]

Ja die foto’s heb ik gemaakt en mijn broertje heeft ze op het internet gezet en daar heeft simpele ziel weer gebruik van gemaakt.

Ik ben nogal een grote auto freak. Zo ben ik ook aangemeld op het autoweek forum. Mijn voorkeur gaat uit naar een BX. Wij rijden momenteel een Xsara Picasso.

Profiel  

metro2005
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2294

Gepost: 16 december 2004 01:46 PM
  [ # 25 ]

ik ga ook maar eens sloperijen af denk ik :17
moet nog een mooiere motorkap hebben. die van mij is echt lelijk geworden, lak is slecht en de zit vol steenslag Rolling Eyes

Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX

Profiel  

WYD
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2559

Gepost: 16 december 2004 09:07 PM
  [ # 26 ]

$#^%&*%#&* ! ! !
Waarom hebben wij dat hier niet???
Wij hebben hier alleen vage kleine sloperijen van kampers, waar zelden een BX op staat. Meestal 1 of 2 xantia’s en soms een BX 1.4TE.
Ik zie daar gewoon een zooi BX-en bij elkaar met onderdelen die ik kan gebruiken.
Motorkap - De mijne heeft roetschade
Voorbumper - Grill hangt half los

Profiel  

erwt
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1890

- Xantia 1.6 Allure
Gepost: 17 december 2004 02:33 PM
  [ # 27 ]

laatst op een sloop nabij groningen gezien:

* BX 16 of 19 TZi abs. interieur zag er niet meer zo goed uit maar de rest wel. Zaten mooie velgen op (met vierkantjes erin) en ook mooie bumpers ed.
* CX ? Serie 2. Was een luxe versie zonder airco. Interieur (GTI) zag er nog perfect uit en het dashboard ook. Reden dat ie op de sloop stond is dat hij van voren een beetje inelkaar zat. Voor de rest zag hij een nog heel goed uit. Zaten geen originele velgen meer onder. Verder waren alle modelaanduidingen weggehaald. Ik zag ook dat er iets aan de zijkant was weggehaald (typeaanduiding). Volgens mij heeft een GTi of GTi2 daar alleen een type aanduiding zitten dus het kan een GTi zijn.

Profiel  

NoisemakeR
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 622

Gepost: 17 december 2004 03:40 PM
  [ # 28 ]
WYD schreef:

$#^%&*%#&* ! ! !
Waarom hebben wij dat hier niet???
Wij hebben hier alleen vage kleine sloperijen van kampers, waar zelden een BX op staat. Meestal 1 of 2 xantia’s en soms een BX 1.4TE.

Jah helemaal mee eens. De sloperijen bij ons in de buurt hebben mischien 4 bx-en staan. En dat verdeeld over 5 sloperijen.

En als er nou eens echt iets moois bruikbaars aanzat oke.. Maar nee hoor.
En ik zie ook idd mooie bruikbare onderdelen. Op die ene bx zit zelfs nog een bumperlip.
Waarom hebben wij van die kamper sloperijen. ?
belachelijk toch, als je je daar gaat melden krijg je eerst een dikke hond op je af .. en zon kampertje met een hoop goud die vraagt:
Wat mot ie?
Wat heij neudig?
Naja zeg

Mvg Joost

Profiel  

gti_styling84
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1352

Gepost: 17 december 2004 03:52 PM
  [ # 29 ]

Daarom hou ik zo van de stad :cheer4 Very Happy en zoek ffe op marktplaats, daar staan onderdelen zat, ook weer een bumperlip (NIEUW!) welke wordt aangeboden… Wink

Profiel  

punky
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 592

- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
Gepost: 17 december 2004 04:01 PM
  [ # 30 ]

Bij ons in de Brabant ver van de stad zitten ook genoeg slopers die bxen hebben staan hoor.

Ik heb het dan met name over de slopers in Uden, Veghel, Schijndel, Zeeland (dorp). Dit zijn al zeker 5 slopers!!! Wink

"Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain’t dumb, this is Crazy Cooter coming at ya…"

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook