3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
   
Beslagen ruiten
rooie60
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 35
Geregistreerd: 06-11-2009

Gepost: 24 januari 2010 02:24 AM
  [ # 31 ]

Lijkt me vrij logisch dat de schuif altijd naar rechts staat,ik heb dat nog nooit afgesloten in al mijn auto’s niet.

Profiel  
 
rooie60
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 35
Geregistreerd: 06-11-2009

Gepost: 28 januari 2010 01:36 AM
  [ # 32 ]

Aan de ene kant baal ik als n stekker aan de andere kant moet ik er om lachen…..
Ik rij vanavond 22 r naar huis ben 5 min onderweg en voel n druppel op mijn been vallen??? (rechterbeen) ik voel gelijk aan lichtschakelaar en ja hoor…..........druppels????????
Achterin is nu alles al 5 dagen droog,gzd.
Achter de handrem zit zon bakje met stukje tapijt erin,ik voel erin en ja nat! haal het stukje bekleding eruit en eronder is nat.
Als ik die druppel nooit op mijn been had gehad was ik daar nóóit achter gekomen,ik kijk er nooit in.

Profiel  
 
antje14
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 06-02-2010

Gepost: 06 februari 2010 03:03 PM
  [ # 33 ]

Inmiddels zit ik met ‘n zelfde probleem: Lekkage Mad  En Joost mag weten waar het vandaan komt. Auto is nu voor de tweede keer in de garage. Water onder het reservewiel en nu ook bekleding onder rechter-voorstoel nat. Ik wordt hier niet vrolijk van.

Profiel  
 
rooie60
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 35
Geregistreerd: 06-11-2009

Gepost: 06 februari 2010 04:40 PM
  [ # 34 ]

Ja ik weet wat je bedoeld! mijne is nu voor de lekkage bovenop,lek bij antenne.
Denk dat toen ze de vorige x door de wasstraat gingen de antenne ging lekken,waarom anders zo ineens?
Heb hem donderdag weggebracht en heb een C3 picasso meegekregen als leenauto.
Sterkte!  met je C1

Profiel  
 
C_Eendje
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 8
Geregistreerd: 01-03-2010

Gepost: 01 maart 2010 11:36 AM
  [ # 35 ]

Vandaag voor de 2e keer de C1 naar de dealer gebracht voor waterlekkages.
Nadat in dec. 09 ook de binnenkant van de ramen waren dichtgevroren, in januari een 1e afspraak gemaakt.
Hierbij werd de achterbumper verwijderd en wat openingen aan de achterkant in orde gemaakt. (hoe weet ik even niet).
Een week later weer beslagen ruiten en zelfs schimmel op de bekleding van de o.a. de achterbank en matten. Evil or Very Mad
Lijkt me trouwens ook niet gezond om sporen van schimmel in te ademen.
Blijkt het water via de achterlichten naar binnen te komen !
Ook het 3e remlicht staat compleet onder water !
Heb er bij de dealer op aangedrongen om het probleem nu toch definitief op te lossen.
Een collega opperde al om de C1 in te ruilen voor een duits merk…..
Maar ja, toch gehecht aan het karretje he..
Ik hoop echt dat de problemen straks verholpen zijn.
Ik hou jullie op de hoogte.

Profiel  
 
rooie60
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 35
Geregistreerd: 06-11-2009

Gepost: 01 maart 2010 12:12 PM
  [ # 36 ]

Ik weet hoe je je voelt,mijn is 3 x weggeweest uiteindelijk nieuwe rubber om hele achtekant heen.
Heel de auto is nu volgens mij luchtdicht want álles maar dan ook álles is opnieuw dichtgekit en nagekeken en vervangen.
Schimmel lijkt me iets van vocht wat al langer aanwezig is??(collega heeft hetzelfde,andere auto)
Trouwens bij mij was ook de spons in remlicht doorweekt de eerste x.
Hou vol,uiteindelijk vinden ze het wel,shit happens en ik zou hem lekker houden.

Profiel  
 
C_Eendje
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 8
Geregistreerd: 01-03-2010

Gepost: 05 maart 2010 09:27 AM
  [ # 37 ]

Autootje na een dag weer terug….
Rubbers kofferbak vervangen, van de achterruitjes en van alles afgekit incl. de achterlichtunits.
In de achterlichten zat nog vocht maar dat zou wel wegtrekken vertelde de medewerker.
Dat was afgelopen dinsdag.
Nu nog steeds vocht in de achterlichtunits.
Volgens mij niet goed, immers, vocht kan zowel kortsluiting geven als oxidatie van de electrische verbindingen, zodat je na een paar jaar alsnog in ernstige problemen kan komen.
Heb het gevoel dat ik met een kluitje in het riet bent gestuurd.
Volgende week door de wasstraat en daarna naar de garage, ik ben het nu toch lichtelijk zat aan het worden.
Volgens mij kon het drogen ook nooit in 1 dag klaar zijn, maar ja, ik ben verder geen technicus.
Heb alleen gevraagd om een definitieve oplossing en dat is m.i. niet gelukt. very angry

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 05 maart 2010 09:44 AM
  [ # 38 ]

Ik kwam zojuist dit artikel tegen.

Wie weet werkt het. Niet dat het het probleem oplost, maar tot die tijd zou het kunnen schelen.

Profiel  
 
C_Eendje
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 8
Geregistreerd: 01-03-2010

Gepost: 05 maart 2010 12:26 PM
  [ # 39 ]

De link werkt niet, maar als ik zo lees moet ik een aardappel in m’n achterlichtunits stoppen?
Als de garage nou zo handig was geweest om de units er uit te halen en te laten drogen, en daarna dicht te kitten….
nu moet alles weer losgesneden worden en gedroogd en weer dichtgekit en weer gemonteerd…kortom ze bezorgen zichzelf extra werk.
Ik weet niet waar je garage zit, maar als jullie het beter kunnen hou ik me aanbevolen om het probleem door jullie te laten verhelpen…. Wink

Profiel  
 
Smaakmaker
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 12-11-2010

Gepost: 12 november 2010 06:18 PM
  [ # 40 ]

Ik ben zojuist maar even lid geworden want ook mijn C1 (september 2006) blijkt niet waterdicht. Het viel me op door het vocht aan de binnenzijde van de ramen en een natte broek van de achterzitting. Ik ben zelf maar even gaan testen met een gieter op het achterdak met dit resultaat: 3 zichtbaar druipende lekjes. Na 15 minuten wachten vallen aan beide zijden druppels vanachter de kunststof binnenbekeding (waar de achterriemen in gaan) op het daaronder liggende kunstvezel dat de wielkasten bedekt. Als je daar keukenpapier op legt (dus onder de steunen van de hoedenplank) dan zie het het zo. Ik hou het (ook) op de rubbers van de beide achterlampen. Misschien is dat al jaren zo, maar sinds ie buiten staat ( nu 1 jaar) valt het ons pas op… Ook door wat roest op de bodem van de reservewielruimte. Het derde probleem komt door de dealer: de steun voor de brandblusser is horizontaal tegen de achterkant van de carrosserie met parkers vastgeschroefd. Zeg maar zo’n 20 cm. onder de dorpel van de achterklep. Ook hier ze je pas na 15 min. druppels vallen via de parkers in de ruimte van het reservewiel, waar zich dus een derde plasje vormt. Ik heb geen andere lekkende, zichtbare rubbers aangetroffen. Niet van de achterklep noch van de achterdeuren. Doordat het water verdampt trekt het in de diverse bekleding enz. De dealer maar even gebeld en de recptionist heeft van dit algemene probleem natuurlijk amper gehoord… Wordt vervolgd.

Profiel  
 
 
3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook