sans-pareil schreef:Nou gelukkig ben je zelf nog heel, dat ten eerste.
Het is zonde van de BX, maar ja je hebt zo weer eens wat te klussen (ik zie graag de positieve kant van dingen). Hoop dat de schade niet te erg is in elk geval, en sukses met de reparatie. Kan me wel voorstellen dat de details even minder belangrijk zijn op het moment.
Ja, ik verveelde me idd al (oliedrukmeter inbouwen en dat soort onzin ). Wslk komt de auto pas maandag bij mijn garage terecht. Nu staat ie bij een berger in Wijchen. Dan zien wel verder (en komen er misschien foto updates).
mpostma schreef:sans-pareil schreef:Nou gelukkig ben je zelf nog heel, dat ten eerste.
Het is zonde van de BX, maar ja je hebt zo weer eens wat te klussen (ik zie graag de positieve kant van dingen). Hoop dat de schade niet te erg is in elk geval, en sukses met de reparatie. Kan me wel voorstellen dat de details even minder belangrijk zijn op het moment.
Ja, ik verveelde me idd al (oliedrukmeter inbouwen en dat soort onzin ). Wslk komt de auto pas maandag bij mijn garage terecht. Nu staat ie bij een berger in Wijchen. Dan zien wel verder (en komen er misschien foto updates).
Die berger weet ik wel te vinden en omdat Wijchen bij mij om de hoek is ga ik daar straks even kijken… Ik zal Marten wel de twijfelachtige eer gunnen om als eerste foto’s van zijn beschadigde dame te plaatsen. Marten,als je wil kan ik de foto’s die ik ga maken wel mailen naar je.
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
oei da’s ff fijn wakker worden zeg! Wel erg klote, maar gelukkig leef je nog
Dit is hard schrikken marten. Gelukkig ben je zelf nog heel.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Je bent zelf nog in tact dat is dus het belangrijkst.
Ik hoop niet dat het einde verhaal is voor de td12.
Als je me hulp nodig hebt dan hoor ik het wel.
Sterkte.
Ajeto!!!
Ik hoop niet dat het einde verhaal is voor de td12.
Och.. moet je niet te dramatisch over doen,. ergens tussen de soep en het hoofdgerecht knutselt ie gewoon een nieuwe BX (of GSA?) td12 in elkaar
Harm schreef:Ik hoop niet dat het einde verhaal is voor de td12.
Och.. moet je niet te dramatisch over doen,. ergens tussen de soep en het hoofdgerecht knutselt ie gewoon een nieuwe BX (of GSA?) td12 in elkaar
Ja, maar deze is natuurlijk wel uniek.
(misschien dat op een dag mensen zeggen: Pfff, daar heb je weeeer zo’n D12, waar zijn die goeie ouwe TZD’s gebleven? )
Nogmaals gelukkig voor de relatief goeie afloop!!
BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)
"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm
Jeetje! Gelukkig een redelijk goed einde voor jou! Maar als je het positief bekijkt….. je hebt nu wel weer wat te doen!
To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!
In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi
Totaal aantal Berichten: 27890
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
vervelende dingen zijn dat altijd
zo je verhaal gelezen te hebben ben je er vrij nuchter onder.
altijd goed!
(die biertjes niet meegerekend natuurlijk )
suc6 ermee
@iedereen: Thanx voor de reacties so far..
@Mike: bedankt voor je aanbod. Auto wordt vandaag of maandag naar garage van Empel in Berlicum gebracht (sja, moet toch ergens naar toe). Ik kan beter pas maar beginnen met uitspraken als ik het met eigen ogen heb kunnen inspecteren. Maar goed, zo ver als ik gezien heb is het niet bij voorbaat technisch total loss.
Verder algemeen: men begrijpt natuurlijk wel dat ik liever mijn energie had gestoken in het van stal halen van de GS, ipv schade te fixen (als dit uberhaupt nog mogelijk blijkt). Uiteraard heb ik wel de spirit om m op de weg te houden indien mogelijk.
Totaal aantal Berichten: 786
- 2CV 2cv6
- C3 1.6 e-Hdi
Marten veel succes en sterkte na deze klapper!
Groeten Flying Duckman
Citroen 2CV6 Zwart (08-1982)
DS 3 So Chic (08-2017)
(en nog een Saab 900i)
WOW
Das wel ff schrikken! Gelukkig heb je zelf niets overgehouden aan de schuiver
Hopelijk kan je BX nog gered worden…
Een ding is iig zeker, je zult je de komende tijd niet gaan vervelen
Xsara_Coupe
Zow dat is schrikken geweest denk ik, succes met de schadeafhandeling!
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Ben in ieder geval dat met jou alles in orde is Marten..
Hoe erg auto-schade kan zijn.. het blijft materieel.
Sterkte ermee!
Komt helemaal goed..
How to Raise your I.Q. by Eating Gifted Children…
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
tja je weet dat ik wel andere tijdelijk bx voor je heb voor weinig
goed dat je iig zelf nix hebt
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!