Totaal aantal Berichten: 10298
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Dat is een Birotor-interieur.
Citroen!
- GS/GSA 1220 club break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
Dat is een Pallas-interieur. GSpecial-interieur kan ook kunstleer zijn.
Dit is een interieur voor een GSpecial van ‘79:
Citroen!
- GS/GSA 1220 club break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
En nog een plaatje:
Citroen!
Ok, nu krijg ik stilaan een zicht op de verschillende uitrustingsniveaus. De foto’s van dat pallas interieur staan op leboncoin. Ik zou het niet erg vinden als ik dat erin kon plaatsen, al was het maar tijdelijk.
Het wordt er verkocht inclusief deupaneeltjes en hemel en alle kleine details. Zelfs het dashboard.
Enige nadeel is dat het weer in het midden van Frankrijk te doen is.
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
jef scholliers schreef:Ok, nu krijg ik stilaan een zicht op de verschillende uitrustingsniveaus. De foto’s van dat pallas interieur staan op leboncoin. Ik zou het niet erg vinden als ik dat erin kon plaatsen, al was het maar tijdelijk.
Het wordt er verkocht inclusief deupaneeltjes en hemel en alle kleine details. Zelfs het dashboard.Enige nadeel is dat het weer in het midden van Frankrijk te doen is.
Dat interieur is al verkocht.
Zo snel gaat dat dus ! Ik zou heel graag zelf een interieur willen maken. Weet u misschien iemand die daar de patronen van heeft.
Ik kan wel het oude interieur uiteen halen, maar daar lopen die “banen” niet door.
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Ik heb zo geen idee. Interieurs zijn moeilijk te vinden en slecht spul word niet bewaard zodat je het even de maten van overnemen kan.
Denk dat het makelijkst is om bij een auto te gaan kijken en de maten over nemen.