Geachte Citroën Fans,
Ik ben nieuw op dit forum en ik kijk me ogen uit naar alle interesante topics!
Ik ben me meer aan het verdiepen in Citroën als merk en organisatie, nu is het geval dat ik geen flauw idee heb wat de missie en visie zijn van Citroën.
Ikzelf heb meer een idee waar Citroën als merk voor staat, dat is design en comfort. Maar een duidelijke mission statement ontbreekt in mijn gedachtegang!
Zouden jullie als echte Citroën fanatics mij meer kunnen toelichten zodat ik een beter idee krijg over Citroen als merk en organisatie?
Wellicht sites, originele antwoorden of links naar uitspraken van Citroën zou leuk zijn!
Dank voor jullie interesse in mijn allereerste topic!
Het was een waar genoegen.
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Als je de missie en visie van het merk Citroën wilt weten, moet je niet bij de liefhebbers zijn, maar kan je je beter wenden tot de afdeling PR van Citroën. Probeer het eens bij de importeur of anders in Parijs.
Totaal aantal Berichten: 1173
- CX 25 GTi Turbo
- XM 2.1 TD automaat vsx
- 2CV club
- XM 2.0 16V Aut.
Mja, die laatste opmerking geeft al aan hoe de missie van citroen gezien wordt door de citroen liefhebbers. Dubbel he? Ik heb laatst mijn visie al eens uiteen gezet, maar waar ook al weer…
oh ja hier
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/207667/#1301680
Ja, JOUW visie. Maar de TS vraagt naar de visie van Citroën!! Daarvoor moet je toch echt bij Citroën zelf zijn en bij niemand anders. Het gaat immers niet om de interpretatie van de merkvisie door de gebruikers.
Totaal aantal Berichten: 347
- Ami 8 berline
- CX 20 Familiale
Gewoon even googelen op PSA Peugeot Citroen internationaal. Engels als taal instellen en er gaat een wereld voor je open.
Met amicale groet,
Ami 8 berline, 1977, Bleu Myosotis.
Ami 6 club berline, 1969, wit met rood dak
C5 2.2hdi berline
Kijk ook eens op: www.amivereniging.nl