Inmiddels zijn er enkele op het forum die een 2cv pick up bouwen
waaronder ikzelf al enige tijd bezig ben aan de ombouw.
Omdat de cabine over het algemeen wel lukt bij de meeste is het altijd de vraag hoe maak je er even een leuk passend bakje achterop.
Laatste tijd zijn er veel foto’s en ideeén het scherm gepaseerd..
Wat is nou leuke passende oplossing?? Heeft er iemand die al Pick up heeft gebouwd? foto’s ideeén enz. plaats ze hier.
Vorderingen mijn 2cv Pick-Up
De cabine is geheel klaar en gespoten net als de rest van de plaatwerkdelen.
Binnenkant geheel bekleed en motor draaid door enkele forum tips nu weer netjes stationair ( bleek een slechte pakking te zijn onder spruitstuk :S)
Opvulbussen laten draaien voor de voorwielen dit i.v.m. GS velgen.
Wat rest nog: Het bakje achter op, afstelling draagarmen verlichting achter.
Citroen rolls better then a Rolls!!
Ik heb geen ervaring met Pick-ups maar wil je toch veel succes wensen
http://home.scarlet.be/clukkers/clukkers/
Belgische Dyane Confort ‘67.
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
CitroenAZU schreef:Hier wat pick up foto’s:
http://members.lycos.nl/besteleenden/newpage3.htmlSuck6!
mooie foto’s, het mooiste vind ik toch wel de bak tussen de wielen en als het kan niet zomaar spatborden van een aanhangwagen maar een beetje aangepast met de onderkant van de voorste spatborden
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 1130
- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
die zwarte aca met sticker op de deur en lampen op t dak das de mijne !
Wat is Citroën rijden toch formidabel !
Totaal aantal Berichten: 592
- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
PHoskam schreef:die zwarte aca met sticker op de deur en lampen op t dak das de mijne !
Die staat nog steeds bij Ad op de plak.
"Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain’t dumb, this is Crazy Cooter coming at ya…"
Minn idee is een bak even breed als de rest van de Eend. De spatborden zitten dus in de bak. Je kan dan voor en achter de spatborden bakken maken. Op die bakken maak je kleppen (met sloten) en je kan stiekum als de pliesie het niet ziet tijdens het rijden passagiers op die bakken laten zitten. Aan de buitenkant vna de bak maak je rond het wiel natuurlijk een mooi randje. Maar wat voor randje en hoe zou ik even niet weten.
Schijt aan originaliteit.
heey leuk alle reacties rondom de pick-up
heb de foto’s van de site even bekeken..en waren wel enkele leuke ideeén tussen.
Inderdaad vind ik de simpele spatborden die ook op aanhangwagens gebruikt worden wat standaard..waardoor het net lijkt of je een lucifers doosje tussen de wielen creeérd.
hier enkele die dat hebben.
Ook idee om hem over de wielen heen te doen is optie alhoewel je dan wel weer idee krijgt dat je de helft van een oude besteleend erop hebt gekwakt.
alhoewel deze mij wel aanspraken…maja moet dus weer even knippen plakken plamuren met oude voorspatborden of iets anders wat er beetje op lijkt.
maja alle tips en foto’s zijn natuurlijk altijd nog welkom
Citroen rolls better then a Rolls!!