Inmiddels zijn er enkele op het forum die een 2cv pick up bouwen
waaronder ikzelf al enige tijd bezig ben aan de ombouw.
Omdat de cabine over het algemeen wel lukt bij de meeste is het altijd de vraag hoe maak je er even een leuk passend bakje achterop.
Laatste tijd zijn er veel foto’s en ideeén het scherm gepaseerd..
Wat is nou leuke passende oplossing?? Heeft er iemand die al Pick up heeft gebouwd? foto’s ideeén enz. plaats ze hier.
Vorderingen mijn 2cv Pick-Up
De cabine is geheel klaar en gespoten net als de rest van de plaatwerkdelen.
Binnenkant geheel bekleed en motor draaid door enkele forum tips nu weer netjes stationair ( bleek een slechte pakking te zijn onder spruitstuk :S)
Opvulbussen laten draaien voor de voorwielen dit i.v.m. GS velgen.
Wat rest nog: Het bakje achter op, afstelling draagarmen verlichting achter.
Citroen rolls better then a Rolls!!
Ik heb geen ervaring met Pick-ups maar wil je toch veel succes wensen
http://home.scarlet.be/clukkers/clukkers/
Belgische Dyane Confort ‘67.
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
CitroenAZU schreef:Hier wat pick up foto’s:
http://members.lycos.nl/besteleenden/newpage3.htmlSuck6!
mooie foto’s, het mooiste vind ik toch wel de bak tussen de wielen en als het kan niet zomaar spatborden van een aanhangwagen maar een beetje aangepast met de onderkant van de voorste spatborden
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 1130
- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
die zwarte aca met sticker op de deur en lampen op t dak das de mijne !
Wat is Citroën rijden toch formidabel !
Totaal aantal Berichten: 592
- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break