2 van de 2
 < Vorige 1 2

motorblok in tuinhuisje
aller-aller
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 205

Gepost: 14 november 2010 12:05 AM
  [ # 16 ]
gompy58 schreef:

aller-aller, leg bij de schrift en die pen voor aantekeningen ook een digitale camera. Beelden zeggen van meer dan woorden.

Overigens, als je je zorgen maakt over vocht, is vetvrij papier geen optie om onderdelen in op te rollen of op te bergen ?

maar wat Gradus al zegt… tenzij je er een meer jaren project van maakt zou ik me er niet al te veel zorgen over maken. Als het een ruimte is waar je je kont kan keren en overzichtelijk kan werken komt het wel goed.

ja, dankjewel Smile

camera komt er inderdaad standaard bij… die was ik in mijn lijstje vergeten want foto’s maken doe ik inderdaad ook wel (te weinig heb ik al ondervonden…)

jij nog gefeliciteerd met je 16v met gele afwerking Razz geen slechte aankoop geweest! das zeker!
de laatste keer dat ik heb zag was nog in harderwijk toen ik wat mappen op ging halen, was wel geschrokken van de paintjob… hoe is het daarmee?

it never gets any easier!

Profiel  

aller-aller
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 14 november 2010 12:08 AM
  [ # 17 ]
citro-power schreef:

Dat is niet een van makkelijkste blokken om mee te beginnen.

nee, dat geloof ik… maar wel een blok met een grote achterban en een blok waarvan ik het zelf de moeite waard vind om er veel tijd en geld in te steken…

heb wel gedacht aan een kleiner oefen-project maar dat laat het budget niet toe

en ik ben met dit blok zo gedreven dat ik er al het vertrouwen in heb!

ksal wel vaak voor vragen komen te staan, maar met garage-ordners in de kast en een medium als deze komt het vast wel goed allemaal!

go hard or go home! Smile

Profiel  

APvD
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 187

Gepost: 22 november 2010 08:07 PM
  [ # 18 ]

halelujah Diep respect voor iemand die op zo’n manier zo’n mooi blok van de ondergang wil/gaat redden. Heel veel succes, en ik zal dit topic met véél belangstelling volgen, dusse, regelmatig updates posten…

Trots op m’n Troen (en nu dus op m’n Peug…)
Citroën ZX 2.0i 16v -Green Lady- Adieu mon cheri…
Citroën Xsara Coupe VTS -SuperFred- The story has ended
Peugeot 306 Cabriolet - Miss Sunshine-

Profiel  

aller-aller
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 22 november 2010 08:19 PM
  [ # 19 ]

dank je Smile

momenteel nog druk aan het demonteren met slangen en dergelijke…

ik zal inderdaad even wat foto’s posten van de auto zoals ze nu is, de dozen met onderdelen in mijn slaapkamer en de kratten met nog niet schoongemaakte onderdelen in de schuur Wink

het blok daadwerkelijk in het tuinhuisje is nog even een paar weken weg vrees ik, maar ik hoop dat het een draadje gaat worden wat het waard gaat worden om te volgen Smile

ik hou jullie op de hoogte

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook