DriverD schreef:Lekker setje!
Een SM setje. Kinkyyyyyyyyyyy !
wbogaerts schreef:Die koop je toch gewoon NIEUW in dat landje van jullie
Volgens mij in ons Engelandje…. Ergens bij Cambridge als ik me niet vergis. Evert-Jan weet er meen ik meer van.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
wbogaerts schreef:bogaard77 schreef:YUUURRIIIII!!!! ANSA!!!
Die koop je toch gewoon NIEUW in dat landje van jullie
Walter
Vrees dat ik nu die link zal gaan moeten zoeken hé
Ja, waar blijft die link?
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 3194
Geregistreerd: 16-06-2005
- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Dat zal nog even moeten wachten :
ben nog lekker aan de BX aan het beunen
en gelijk nog met de baas aan het mailen
Meten is weten , gissen is missen
Totaal aantal Berichten: 10254
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Bedoelde je deze? http://www.stainless-exhaust.com/index.htm
Als ze het nog niet produceren kunnen ze het zeker gaan doen als ze een exemplaar hebben.
Mijn uitlaat komt er vandaan, incl verzendkosten €1000 en paste perfect!
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Ik heb al een rvs pijp. Ik wil alleen 4 eindpijpen.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 27883
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Zijn die ook niet tegen een leuke prijs na te maken?
Bij EPS bijvoorbeeld?
Totaal aantal Berichten: 3194
Geregistreerd: 16-06-2005
- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Neen deze :
Alleen is er niets van te zien op hun website .
http://www.uitlaten.com/main.html
Walter
Meten is weten , gissen is missen
Om maar weer eens terug te komen op de topic titel:
http://cgi.ebay.fr/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280592802601
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Nette auto zo te zien !
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Totaal aantal Berichten: 111
Geregistreerd: 28-06-2008
- CX 2400 prestige injection automatique
- ID/DS DS 23 IE Pallas Automatique
- SM SM 2.7 carbu
- C6 (2005-2012) 3.0 V6 HDI Exclusive
- ID/DS Cabriolet Usine
Blijkbaar 1 van de 6 laatste geproduceerd bij Ligier : interessant !
quote:
Un célèbre SM propriétaire : Yohan Cruyff (l’un des plus grands footballeurs de tous les temps).
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Maar 6 gemaakt bij Ligier ? Ik heb ooit ‘ns ergens opgevangen, dat de latare SM’s en zeker die van bij Ligier, wat roestgevoeliger zijn. Onlogisch verhaal als je het mij vraagt. Of Citroën plaatstaal verwerkt, of Ligier, dat lijkt mij om het even. Of de gebruikte lak moet in eens anders zijn geworden. Toch handig te weten hoe het zit voor het geval je interesse hebt. Ik zou persoonlijk liever een wat minder zeldzame hebben die niet roest.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Nee Robin, er staat 1 van de laatste 6 die bij ligier gemaakt zijn.
Waarom zijn ze roestgevoeliger? Heel makkelijk: de koetsen stonden lang buiten zonder laklaag nadat ze bij chausson gebouwd werden en bij Ligier werden afgebouwd. Ook was de staalkwaliteit vanaf eind 1974 beduidend slechter. Kijk maar eens naar de GS… Citroen noch ligier heeft trouwens ook maar één koets zelf gemaakt.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Kijkt. Dat verklaart het. Handig te weten voor gebruik in ons kikkerlandje.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.