Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Komt wel eens op de Nürburgring, zo te zien. Mooie spot!
Citroen!
Iedereen kan zo’n sticker op zijn achterklep plakken… Op de voorschermen zitten ook stickers van de Mille Miglia, maar daar zal ie niet aan mee hebben gedaan, zo gok ik.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Het is wel een Italiaan he!
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 2214
Geregistreerd: 17-10-2009
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Mooie wagen die 75 en dan vooral in wit en ze worden langzaam zeldzaam, maar gelukkig zie je zo heel af en toe nog eentje rijden.
Mark
CX 2000 pallas ‘78
Totaal aantal Berichten: 1595
Geregistreerd: 27-06-2010
- ID/DS D Super
- ID/DS ID19B
Op de A10: iets Amerikaans (Kentucky volgens de kentekenplaat) uit 1927. Ik dacht dat ik tijdens het passeren Buick las, maar ik ben daar niet zeker van.
In Haarlem: een Mini Clubman Estate uit 1975
Mijn snoeken:
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/214511/P0/
Totaal aantal Berichten: 2120
Geregistreerd: 04-02-2008
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
XBXG schreef:Even later in Amsterdam: een BMW 323i uit 1982.
Heb je ook een plaatje van het VAG product ernaast?
Nee, helaas.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
sjeezus, die Impala is inderdaad reusachtig, typisch hoe dat bij Amerikanen op de een of andere manier toch vaak mooi is qua resultaat, dat grote…
De 323, jaja, een der laatste mooie BMW’s sindsdien komt er zo af en toe wat leuks uit Beieren, maar dit vind ik toch nog wel knap
En de 75, de laatste Alfa waar mijn ouwe echt van genoten heeft, toen de 155 kwam zijn wij op de 75 overgestapt, fantastische auto…
M. Grat ne supprime pas la surface, il creuse profondément en bas au-dessous de cela
Waar moet je eigenlijk de gespotte Citroëns plaatsen?
Ik snap dat dat per model hoort te gebeuren, maar vandaag reed ik achter een M35!!! En daar is geen subforum van…
Had helaas geen fotomogelijkheden binnen handbereik.
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Cire schreef:
In Haarlem: een Mini Clubman Estate uit 1975
Ah, hij heeft nieuwe velgen.
Doe mij die dopjes maar!
Ik heb tijdens de oldtimerdag in Ruinerwold neg even gepraat met de eigenaar van deze mooie mini. toen ik een jaar of 5 was, hadden mijn ouders exact dezelfde.
oudelut schreef:Waar moet je eigenlijk de gespotte Citroëns plaatsen?
Ik snap dat dat per model hoort te gebeuren, maar vandaag reed ik achter een M35!!! En daar is geen subforum van…Had helaas geen fotomogelijkheden binnen handbereik.
Dat zou ik gewoon in het Ami-topic plaatsen.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 1481
Geregistreerd: 31-10-2007
- CX 2500 diesel
- GS/GSA GS break club
oudelut schreef:Waar moet je eigenlijk de gespotte Citroëns plaatsen?
Ik snap dat dat per model hoort te gebeuren, maar vandaag reed ik achter een M35!!! En daar is geen subforum van…Had helaas geen fotomogelijkheden binnen handbereik.
Hier natuurlijk altijd ook welkom! Wat een mooie spot zo’n schaarse wagen en dan op de eerste dag dat wij winter weer hebben. Jammer dat je geen foto kon nemen. Weet iemand hoeveel M35 in NL rond rijden???
Bestuur Citroen Contract, organisatie 100 jaar Citroen eiland van Maurik en ICCCR 2016, nu een GS 1220 club break, ex CX 2500 diesel 1984, CX2400 special break c-matic 1980, GSA 1.3 special 1984, BX 1.9 diesel 1991, BX 1.4 1990, DS 23 Pallas, 1973
ik durf zo uit mijn hoofd niet te zeggen precies hoeveel, maar het aantal ligt meen ik ergens tussen de 15 en dertig stuks, waarbij het overgrote deel in handen is van 1 verzamelaar, die ze bij elkaar heeft staan in een stellage in een opslagruimte, en verkerend in verschillende staten van onderhoud, restauratie of ontbinding… Daaronder 2 blauwe exemplaren (van de drie geleverde) blijft een bijzondere machine, die als hij rijdt, wonderwel meekomt in het moderne verkeer…
In die collectie zit zelfs tenminste 1 exemplaar dat door Citroën was teruggekocht en dus vernietigd zou worden, maar ergens in de loop van het transport richting destructie toch onderschept is.. het kaartje dat zegt dat ze voor vernietiging bestemd is hangt nog aan de binnen spiegel.. ook leuk om te weten, dit heb ik onlangs dan weer geleerd, dat ze ergens in de loop van de productie een serie nummers (in de reeks van No. 001-No. XXX) hebben overgeslagen, waardoor de genummerde exemplaren suggereren dat er niet slechts 267 maar tenminste 400 zijn gebouwd.. verklaring hiervoor is mij verder ook niet bekend…
M. Grat ne supprime pas la surface, il creuse profondément en bas au-dessous de cela
Totaal aantal Berichten: 1481
Geregistreerd: 31-10-2007
- CX 2500 diesel
- GS/GSA GS break club
Wat een kennis toch weer hier op het forum en hele leuke weetjes, lijkt wel of hier allemaal citrofielen zijn haha! Natuurlijk niet helemaal ontopic maar denk dat hier genoeg citroen liefhebbers zijn die deze info leuk vinden! Thanks!
Bestuur Citroen Contract, organisatie 100 jaar Citroen eiland van Maurik en ICCCR 2016, nu een GS 1220 club break, ex CX 2500 diesel 1984, CX2400 special break c-matic 1980, GSA 1.3 special 1984, BX 1.9 diesel 1991, BX 1.4 1990, DS 23 Pallas, 1973
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Vanmiddag in Leeuwarden bij de Appie-Happie:
En in de parkeergarage: