2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Achterveerbollen vervangen
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 31 oktober 2005 01:45 AM
  [ # 16 ]

Op die manier heb ik ze vast gezet omdat het ketting begon door te glijden.
Niet moervast overigens, gewoon “ooit weer los te krijgen”-vast.

Profiel  
 
voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508
Geregistreerd: 16-02-2005

Gepost: 31 oktober 2005 01:49 AM
  [ # 17 ]

goed handvast is ook al voldoende hoor, alleen krijg je altijd van die gladde handen van die rottige LHM…

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 31 oktober 2005 09:09 PM
  [ # 18 ]
patje74 schreef:

Jep, we zijn even naar L-E geweest om haar te laten zien. Hij was zelf druk bezig zijn koeltunnels van zijn 2CV te fixen. (heerlijk, om anderen te zien werken!  Very Happy )

En, ze reed weer heerlijk trouwens! Vlgende stap is klussen aan het blok. Maar eerst moet ik de GS van nieuwe achter-remblokken voorzien.

Voltooid werk bewonderen is nog leuker Wink

Van de week even die remblokkies achter doen ? Wil wel helpen !

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook