toch een leuke combo zo, de Oudi en de Audi naast elkaar…
M. Grat ne supprime pas la surface, il creuse profondément en bas au-dessous de cela
Totaal aantal Berichten: 1595
Geregistreerd: 27-06-2010
- ID/DS D Super
- ID/DS ID19B
patje74 schreef:Cire schreef:
In Haarlem: een Mini Clubman Estate uit 1975
Ah, hij heeft nieuwe velgen.
Doe mij die dopjes maar!
Ik heb tijdens de oldtimerdag in Ruinerwold neg even gepraat met de eigenaar van deze mooie mini. toen ik een jaar of 5 was, hadden mijn ouders exact dezelfde.
Deze auto is op 6 november jl. van eigenaar gewisseld. De huidige Haarlemse eigenaar doet voor deze Mini zijn Rover 75 V6 uit 2000 weg…
Mijn snoeken:
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/214511/P0/
Ik fotografeer bijna nooit moderne auto’s, want ik vind dat allemaal plastieken eenheidsworst. Maar voor de nieuwe Peugeot RCZ heb ik een uitzondering gemaakt: wát een prachtige voiture!!!
Een Mercedes 350 of 450 SLC.
En een Volvo 145 uit 1973.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
XBXG schreef:Een Mercedes 350 of 450 SLC.
Is een SL, geen SLC. En kan ook een 280 zijn natuurlijk!
Citroen!
Hmmm… Toch vind ik die Peugeot RCZ op de een of andere manier een typische kappersauto…
Past prima in het rijtje Audi TT, Mazda MX5 en Opel Tigra.
Totaal aantal Berichten: 2120
Geregistreerd: 04-02-2008
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Ik vind het een knappe kopie van de TT. Hopelijk vergist de vuilnisman zich niet met die volvo als ‘ie de container moet halen (bijna ‘t zelfde kleurtje)
DriverD schreef:Is een SL, geen SLC. En kan ook een 280 zijn natuurlijk!
Bedankt.
De diverse modellenreeksen van Mercedes vind ik vaak lastig uit elkaar te houden.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Geen dank! Graag gedaan.
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 11782
Geregistreerd: 06-05-2007
- Xantia TD SX
XBXG schreef:DriverD schreef:Is een SL, geen SLC. En kan ook een 280 zijn natuurlijk!
Bedankt.
De diverse modellenreeksen van Mercedes vind ik vaak lastig uit elkaar te houden.
De SLC van deze serie (W107/R107) is iets langer en heeft een achterzijruitje in twee delen waarvan het achterste deel van die malle louvretjes heeft. Wat je hier ziet is de SL (R107) met de hardtop erop. Mooie auto’s zijn dit, zeker de vroege versies!
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Twee stuks Hollandsch glorie: Daf 55 1971 en Volvo 66 1981.
Tussen alle import-Benzen viel deze mooie blauwe ineens op: een origineel Nederlandse 500 SE uit 1984, van eerste eigenaar.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Wat een robuste autootjes waren die DAFjes eigenlijk: Blijven gewoon rijden na zoveel jaar!
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Onlangs ben ik nog in het daf-museum geweest, ik heb werkelijk bewondering voor die karretjes!
Totaal aantal Berichten: 43302
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
‘t lijkt wel een bx . Koning van de rechterbaan en niet uit te roeien!
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Ik heb nog aan de eerste Dafjes gesleuteld als kind van een jaar of 16. Daar moesten andere motoren in omdat er iets mis was met de olie, iets met overvloedig schuimen. Er kwamen kratten met nieuwe motortjes en we hebben er een aantal moeten vervangen. Ik herinner me het goed, de eerste Daf stond in de ‘showroom’ met ruimte voor één auto en daar kwam Dirk Huyssen, de plaatselijke motorenhandelaar en reparateur op een Honda Dream, ook net op de markt en eigenlijk best een revolutie op motorengebied.
‘Moet je die er naas zetten’ zei Dirk, maar daar was de ruimte te klein voor. Moet in 1959 zijn geweest, mooie karretjes die Dafjes en best wel revolutionair, maar natuurlijk niet als de Citroens van die tijd.
Wij hadden een vrouwelijke klant, een verpleegkundige en die zou haar Dafje achteruit de garage uit rijden, maar hij stond in zijn vooruit. Zij gaf iets teveel gas en reed dwars door de houten achterwand van de garage zo de daar achter gelegen sloot in. Leuk is ook dat zo’n Dafje achteruit net zo hard gaat als vooruit. (muh gras!)
waterman schreef:‘t lijkt wel een bx . Koning van de rechterbaan en niet uit te roeien!