1 van de 2
 1 2 Volgende > 

myway gps
dipesh
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 17

Gepost: 21 november 2010 11:44 PM

ik heb een nieuwe c3 besteld(1.6 HDI exclusive)met een MYWAY GPS+HIFI LIGHT
weet iemand of er hier een aansluiting is voor een i-pod.
zit er ook een usb aansluiting op.
kan je ook de flitspalen zien op deze gps
kan men een ook een dvd in de gps steken of alleen een cd
bedankt

Profiel  

V-zesserke
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 416

- DS 3 Sport Chic 1,6 e-Hdi 112
- DS 7 Crossback E-tense 4x4 Grand Chic
Gepost: 28 november 2010 10:58 PM
  [ # 1 ]

edit mod; Quote gewist. Het quoten van het voorgaande bericht is onzin.

Wij hebben zo’n nieuwe C3 1,6 HDi 112 Fap en full option en dus ook met die My Way Gps.
Om op je vragen te antwoorden: er is een aansluiting voor een i-pod (of andere mp3 speler) via een aux-input met mini-jack input ter hoogte van de handremhendel. Er is geen usb aansluiting voorzien, misschien een beetje jammer maar ik zelf til er niet zo aan Wink .
Flitspalen zijn voor zo ver ik weet niet aanwezig, maar ik dacht dat men er wel mee bezig was, misschien eens informeren bij de dealer of er al een update is.
Het systeem slikt geen dvd’s, wel cd’s in diverse bestandsvormen MP3, Wma…, daar maak ik dan ook tot voldoening gebruik van. Wel kan het dan eventjes langer duren vooraleer het systeem alles opgestart heeft.
Verder ben ik best tevreden over de klank van dit geheel, het centerkanaal zorgt ervoor dat er een wat beter stereobeeld ontstaat dan in een systeem zonder, en de klankbalans is mits een beetje regelwerk netjes te krijgen. Ook de B.T.-functie voldoet zonder problemen, al kan er wat verschil zijn afhankelijk van het merk van de gebruikte telefoon (Nokia werkt perfect, Samsung (Star) iets minder)
De bediening van de My Way is niet altijd even duidelijk en de handleiding nogal zozo banned .
Maar je vindt er wel wat van op diverse forums (ook van Peugeot die hetzelfde systeem gebruiken)
Al bij al zijn we toch best tevreden van het geheel omdat het een meerwaarde geeft aan de wagen door een mooier dashboard, een pak beter geluid, B.T. functie, en een behoorlijk functionerend GPS.
In alle geval veel plezier met de nieuwe aanwinst, vertel er misschien eens wat meer over kleur? opties? motorversie?

Groetjes

Profiel  

dipesh
< 100 berichten
Rank

Gepost: 29 november 2010 11:27 AM
  [ # 2 ]

Bedankt voor uw antwoord
Vorige wagen was een C3 1.4 HDi Exclusive van 2008.Heb een accident gehad en de wagen is pertotal verklaard.
Nu heb ik een nieuwe C3 1.6 HDi 90 Fap Exclusive besteld(stockwagen) met een My Way Gps.
Zal hem misschien volgende week wel hebben(nog aan het wachten op de verzekering).
In mijn oude wagen had ik ook een jack –aansluiting voor mijn i-pod en dit werkte heel goed.
Als opties heb ik gepakt:
•  Kleur: Zwart Obsidien
•  My Way Gps (zoals je al had gezegt geeft dit een mooier dashboard weer)
•  Zichtbaarheidspack( automatisch gaan de lichten/ruitenwissers aan)
•  Trekhaak
•  Thuiskomertje
Gratis bijgekregen???
•  Nieuwe voornummerplaat
•  Matset
•  Wett. kit
Heb nu een 1.6 HDi gepakt(-15% korting) daar deze wagen nu als hoofdwagen word gebruikt(heb ik toch iets meer aan vermogen over).Zichtbaarheidspack heb ik er bijgepakt omdat dat wel gemakkelijk is(stond standaard op vorige wagen).Thuiskomertje heb ik ook erbij genomen(was bij vorige wagen een gewoon wiel).
Wat er nu standaard meer opstaat t.o.v. vorige wagen is:
•  Alum. Velgen 16’’
•  Automatische raampjes vanachter
•  Zenith-voorruit
•  Getinte raampjes vanachter
•  Parkeerhulp achteraan
Ik heb eens op het internet aan het kijken geweest en je zou flitspalen op je GPS kunnen zetten.
Ik had nog een paar vraagjes:
Als je achteruit aan het parkeren bent,komt dit dan ook op je GPS schermpje?
Gps kaarten:is dit van Europa 2009/2010 Edition 1.0.
Groetjes dirk

Afbeelding Bijlagen
2010-citroen-c3-rear-side-view-image2.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  

V-zesserke
> 400 berichten
RankRankRankRank

Gepost: 29 november 2010 09:47 PM
  [ # 3 ]

Ja, als je parkeersysteem actief is komt er heel netjes ook een visuele aanduiding op het GPS-scherm, ook nog voor enige andere meldingen trouwens zoals b.v. openstaande deuren.
De Gps-kaart is idd. de versie 2009/2010 versie 1.0 van Navteq.
Ter info, de Hifi/Navi combinatie zelf is afkomstig van Harman/Becker die ook leverancier zijn van Audi, BMW, Mercedes, Porsche… toch niet de minste denk ik Smile . Ze behoren tot de omvangrijke Harman-groep die nog enige andere erg fraaie merken onder zijn vleugels heeft zoals AKG, Harman/Kardon, Infinity, JBL, Mark-Levinson…
Die 1,6 Hdi motor gaat wel héél wat vlotter zijn als je vorige C3 want niet enkel wat meer vermogen maar ook een pak meer koppel en dat heb je dagdagelijks meer nodig als dat beetje extra pk,s het rijdt gewoon relaxer.
Hopelijk heb je nu een beetje meer geluk, want een ongeval dat kan je natuurlijk missen als kiespijn. Wel mooi trouwens een zwarte, die van ons zit aan de andere kant van de kleurenschaal dus een witte. Ik voeg enkele pics toe, kan je al wat watertanden Wink .

Afbeelding Bijlagen
C3 forum 1.jpgC3 forum 2.jpgC3 forum 3.jpg
Profiel  

dipesh
< 100 berichten
Rank

Gepost: 13 december 2010 07:19 PM
  [ # 4 ]

Vrijdag Big Day.
Kan mijn c3 gaan afhalen.
Ben vrijdag al eens gaan zien in de garage.(auto was juist binnen).
Is wel erg mooi met die gps erin.(heb hem nu werkend kunnen bekijken).
Ben eens benieuwd
Laat nog wel iets weten
groetjes dirk

Profiel  

V-zesserke
> 400 berichten
RankRankRankRank

Gepost: 15 december 2010 11:49 PM
  [ # 5 ]

En nu maar hopen dat de winterse toestanden niet te lang meer aanhouden. Want al dat zout op de wegen heb ik toch niet zo graag, en al zeker niet op een nieuwe wagen. Ja ‘t is idd erg mooi met die GPS erin, er zijn niet zoveel wagens in die klasse die er binnenin zo gelikt uit zien vind ik. Mooi gedaan Citroën clap .

Profiel  

dipesh
< 100 berichten
Rank

Gepost: 19 december 2010 11:06 PM
  [ # 6 ]

Hallo
Ben vrijdag de wagen gaan halen.
Wat een prachtige wagen.Heb nog niet veel rondgereden maar heb al wel een aantal punten.
i.v.m.de motor 1.6 Hdi:Wat is dit een verschil met mijn vorige wagen(1.4 Hdi).Deze wagen is wel een heel stuk rapper(trekt veel beter op).Heb nog niet zo veel kunnen rijden maar ik voel nu al het verschil.Nu trekt deze wagen ook goed op in tweede(vorige wagen niet). De Gps-kaart is idd. de versie 2009/2010 versie 1.0 van Navteq. Ik had achter een kaartje gevraagd van 2010/2011 maar die hadden ze nog niet dus ik heb weeral pech.Parkeersysteem heb ik al uitgeprobeert.Werkt goed.Wel mooi dat je dit kunt volgen op je schermpje.Boxen spelen ook heel goed.Telefoneren via bluetooth werkt heel goed.Gps werkt alvast ook goed(nog niet veel kunnen rijden).Een geweldig zicht met de zenith voorruit.
Software versie: RNEG D.R27bis-R27.01
Flitspalen heb ik al wel op mijn kaartje kunnen zetten.
Wat ik wel wat een beetje mis is:
Telefoon:je kan geen berichten op je scherm krijgen(denk ik )
Gps: je kan geen POI zelf opslaan(denk ik) zoals een map voor bv. voetbal/winkels,enz…
Foto’s volgen later
Groetjes dirk

Profiel  

ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660

Gepost: 19 december 2010 11:11 PM
  [ # 7 ]

veel plezier en heel veel veilige KM… Wink

Profiel  

V-zesserke
> 400 berichten
RankRankRankRank

Gepost: 23 december 2010 12:34 PM
  [ # 8 ]

Dat is dan een mooi eindejaarskado Smile . Ik wens je alvast heel veel fijne en veilige kilometers.
En ik kijk alvast uit naar enige foto’s.
Hoe of waar heb je die flitspalen update gevonden, ik denk dat er nog wel mensen interresse voor zullen hebben.
Berichten van je GSM gaat idd niet, maar ik denk dat dit met de meeste B.T.-systemen niet lukt.
Map voor POI’s weet ik niet zeker, persoonlijk maak ik daar weinig of geen gebruik van.
Groetjes.

Profiel  

dipesh
< 100 berichten
Rank

Gepost: 24 december 2010 06:48 PM
  [ # 9 ]

Hierbij een aantal foto’s
Heb de auto nog eens uit de garage gehaald…
Nog een paar opmerkingen:
Er is geen asbak aanwezig(ik rook wel niet maar toch)…je kan nergens je papiertjes kwijt
Gps kaarten(gedownload) van 2010-2011 krijg ik niet werkend…
Als ik met deze wagen rijd dan zweef ik precies over de weg…
Groetjes dirk

V-zesserke:  u heeft e-mail

Afbeelding Bijlagen
101_2267.jpg101_2243.jpg101_2272.jpg
Profiel  

V-zesserke
> 400 berichten
RankRankRankRank

Gepost: 25 december 2010 09:15 PM
  [ # 10 ]

Bedankt voor de info Wink, foto’s en dan zeker van interieur komen mij zeer bekend voor Smile. Buitenzijde is natuurlijk wat anders hé, zwart ipv wit kan geen groter contrast zijn. Maar het is ook zéér mooi dat zwart. Voor de asbak moest je de rokerskit nemen, maar ik denk dat je dat asbakje (net een klein rond vuilbakje) wel kan nabestellen en het geen fortuin zal kosten.
Groetjes.

Profiel  

ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 25 december 2010 09:36 PM
  [ # 11 ]

toevallig die bewuste asbak besteld voor onze C3P

11 euro betaald ervoor..

Profiel  

dipesh
< 100 berichten
Rank

Gepost: 26 december 2010 10:44 AM
  [ # 12 ]

bedankt voor de info.zal er eens achter horen. very good
V-zesserke: is het al gelukt met de flitspalen erop te zetten want anders laat je maar iets weten
groetjes
nog fijne feestdagen gewenst ... X-mas X-mas X-mas X-mas

Profiel  

V-zesserke
> 400 berichten
RankRankRankRank

Gepost: 28 december 2010 09:52 PM
  [ # 13 ]
V-zesserke schreef:
dipesh schreef:

Hierbij een aantal foto’s
Heb de auto nog eens uit de garage gehaald…
Nog een paar opmerkingen:
Er is geen asbak aanwezig(ik rook wel niet maar toch)…je kan nergens je papiertjes kwijt
Gps kaarten(gedownload) van 2010-2011 krijg ik niet werkend…
Als ik met deze wagen rijd dan zweef ik precies over de weg…
Groetjes dirk

V-zesserke:  u heeft e-mail

Bedankt voor de info Wink, foto’s en dan zeker van interieur komen mij zeer bekend voor Smile. Buitenzijde is natuurlijk wat anders hé, zwart ipv wit kan geen groter contrast zijn. Maar het is ook zéér mooi dat zwart. Voor de asbak moest je de rokerskit nemen, maar ik denk dat je dat asbakje (net een klein rond vuilbakje) wel kan nabestellen en het geen fortuin zal kosten.
Groetjes.

Ik dacht en dus dacht ik te rap idea . Dat ronde asbakje zat in de vorige C3 en ik heb het nog in Citroëns en Peugeots tegengekomen, maar in de nieuwe C3 is het blijkbaar toch wat anders.
Maar er bestaat volgens het instructieboekje dus wel een rokerset, wat het juist inhoud weet ik niet (asbak en aansteker denk ik ??) even bij je dealer informeren zou ik zeggen.
Groetjes.

Profiel  

ronama
> 3000 berichten

Gepost: 28 december 2010 10:09 PM
  [ # 14 ]

volgens mij dacht je niet te rap…
als ik op de configurator kijk zie ik dezelfde asbak als degene die ik besteld heb voor de C3 picasso…

of ontbreekt er iets in de middenconsole om hem in te zetten..???

Afbeelding Bijlagen
asbakc3.png
Profiel  

dipesh
< 100 berichten
Rank

Gepost: 28 december 2010 10:30 PM
  [ # 15 ]

er zit bij mijn auto geen gat in om de asbak in te steken

Profiel