Totaal aantal Berichten: 27884
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
misschien is het een optie geweest?
Schijnt te maken gehad te hebben met de omzet naar type 2 xsara…???
XerroR schreef:De laatste 2plaatjes hebben ze ook gebruikt in de laatste type1 vts’en eind 1999
Kijk dat wist ik dan weer niet. Maar volgens mij staat er op die types ook geen VTS meer aangegeven op de stoopstrip wat mij weer doet vermoeden dat het een VTR is…..
To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!
In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi
BXsport1986 schreef:XerroR schreef:De laatste 2plaatjes hebben ze ook gebruikt in de laatste type1 vts’en eind 1999
Kijk dat wist ik dan weer niet. Maar volgens mij staat er op die types ook geen VTS meer aangegeven op de stoopstrip wat mij weer doet vermoeden dat het een VTR is…..
hehehe dat weet je tegenwoordig toch niet meer heb 1.4’en en 1.6’en rond zien rijden meteen vts badge
maar kun je snel genoeg zien aan het kentekenbewijs alleen heb begrepen dat dat weer niet van toepassing is op de type2’s
stukje van mijn kentekenbewijs:
Voertuigsoort Personenauto
Merk CITROEN
Handelsbenaming XSARA; 1.8I 16V VTS COUPE
Kleur(en) Grijs
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1761 cm3
Aantal zitplaatsen 5
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Totaal aantal Berichten: 27884
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
bij type 2 kijk je gewoon op www.rdw.nl
als het een 1.6 16v of later is, is het nooit en VTS
eigenlijk vind ik ook dat een echte VTS minimaal een 2.0 moet hebben
1.8 16v vind ik geen echte VTS net als een Saxo 1.4…
gelukkig hebben zit dit bij de C4 opgelost door een luxe VTR, VTR+ te noemen
arjan_verkade schreef:bij type 2 kijk je gewoon op www.rdw.nl
als het een 1.6 16v of later is, is het nooit en VTS
eigenlijk vind ik ook dat een echte VTS minimaal een 2.0 moet hebben
1.8 16v vind ik geen echte VTS net als een Saxo 1.4…
gelukkig hebben zit dit bij de C4 opgelost door een luxe VTR, VTR+ te noemen
Klopt moet ik jij gelijk ingeven snap ook eik niet waarom ze dat gedaan hebben ? (verkoop)
Ik heb gisteren gereden in zowel een 1.8 VTS als een 2.0 VTS type 1! Van beide auto’s stond ik versteld van de power… helemaal bij de 2.0! Nog mooier was dat ik bij inruil van mijn Clio € 500 toe kreeg op de 2.0 VTS die in Gorinchem staat bij de Citroën dealer Dat had ik nog nooit meegemaakt!
Echt een superfijne auto zon Xsara VTS. Er zit zon enorm verschil in wegligging met een normale Xsara, ook in vergelijking met de 1.8. Mijn vader heeft jaren lang een 1.6 VTR (type1) gehad, maar die voelde veel lichter enzo aan. De 2.0 vond ik wel een beetje erg stug (op de snelweg geen enkel probleem, heel strak!). Ik moest namelijk een stukje over een opgebroken weg… au au!
Hum…. brengt mij wel aan het twijfelen moet ik eerlijk bekennen. Wel slecht trouwens voor je portomonnee…. je zit heeeeeeel snel boven de maximum snelheid!
Overigens moet ik je gelijk geven over de VTR bekleding in de latere VTS 1.8 van serie 1. In de VTS 137 pk zit ook niet de mooie velourse bekleding… zonde!
In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi
Beste BXsport1986,
Als je zo’n auto koopt, ook al is het bij de citroen dealer, laat hem alsjeblieft ANWB keuren of neem hem mee naar een schadebedrijf!
Mijn auto schijnt ook schade te hebben gehad, maar de garage lult zich dr heel makkelijk onderuit. En ik zit met de schade!
Misschien nog wel een betere tip: Bel je verzekeringsmaatschappij! Die kunnen zo op kenteken opzoeken wat voor schades er zijn gereden!!!
Trap dr alsjeblieft niet in. Ik ben en bij de verkoop van de auto genaaid, maar nu bij het repareren van een verse schade gaat de verzekering weer over die oude, slecht gerepareerde schades zeuren
Verder veel succes met je Xsara (want zo te horen komt die dr toch wel )!
Xsara_Coupe
Je zit flink in de rats hoor ik al…. balen joh! Wel een goeie om daar op te letten. Bij welke garage heb jij je Xsara gekocht? Is het geen idee om jouw Xsara met schade te verkopen en het verzekringsgeld te pakken en een andere te kopen? Of lever je daar veel bij in?
Of die Xsara er gaat komen… dat weet ik nog niet! Mijn Clio rijdt een stuk geodkoper, is 4 jaar jonger, de helft aan kilometers en rijdt ook heeeel erg fijn! Alleen niet zo snel en een Xsara is gewoon speelgoed, maar ik denk er nog even over na!
Edit: Toch geen namen.
Xsara_Coupe
Edit:
En nee, het gaat niet echt lekker…
Ik begin het op dit moment behoorlijk zat te worden! En de garage heeft op papier alles waterdicht en doet alleen uitspraken als: voor zover ik weet, is ie schadevrij.
Wel erg makkelijk! Naar mijn mening koop je niet zomaar een auto bij een bedrijf waar BOVAG op de deur staat en waar men spreekt van eigen merk keur in de vorm van eurocaissons..
Xsara_Coupe schreef:
Edit:
En nee, het gaat niet echt lekker…
Ik begin het op dit moment behoorlijk zat te worden! En de garage heeft op papier alles waterdicht en doet alleen uitspraken als: voor zover ik weet, is ie schadevrij.
Wel erg makkelijk! Naar mijn mening koop je niet zomaar een auto bij een bedrijf waar BOVAG op de deur staat en waar men spreekt van eigen merk keur in de vorm van eurocaissons..
Of ze het weten of niet maakt niets uit… het is een verborgen gebrek! Heb je de Bovag al om hulp gevraagd?
Ik heb vandaag mn laatste tentamen, en daar heb ik het heel druk mee, maar morgen ga ik gewoon contact opnemen met de BOVAG! De verkoper vind dat hem geen schuld betreft en heeft ook totaal geen zin om dr over te praten.
Xsara_Coupe
Xsara_Coupe schreef:Ik heb vandaag mn laatste tentamen, en daar heb ik het heel druk mee, maar morgen ga ik gewoon contact opnemen met de BOVAG! De verkoper vind dat hem geen schuld betreft en heeft ook totaal geen zin om dr over te praten.
Xsara_Coupe
Zo das idd knap lullig! veel succes iig !!
Hier een mooie 2.0 in de goede kleur en met airco!
Wel wat prijziger, maar klinkt wel goed!
Xsara_Coupe
Xsara_Coupe schreef:Hier een mooie 2.0 in de goede kleur en met airco!
Wel wat prijziger, maar klinkt wel goed!Xsara_Coupe
Mooi maar wel veel kilometers, 137.000. Staat ook op Autotrack, voor € 1000 meer staat er één met 62.000 km en cruise control en cd wisselaar. Heb ik die € 1000 wel voor over